Доброго дня! Виникло питання по нормуванню кількості виходу матеріалів в м3 при демонтажу стін,стяжки підлоги і таке інше.Прошу підказати чи є з цього приводу нормативні документи.
По поводу розвезення стояків. Проектант вважає, що стояки СВ 105-5 повинні враховуватись за нормою КБ33-120-6, як по лінії 6-10кВ, а Замовник не погоджується. Як правильно?
ТЕРМІНОВО! Прошу допомоги.Державні кошти.В грудні місяці 2012р.пройшов акт (як це часто буває в кінці року)з невірними об"ємами.Ми зробили мінусовй акт і зразу же на цю саму сумму набрали акт коригування з правильними об"ємами та вартістю і добавили інші роботи ,щоб вийти на цю сумму.Проблема в цьому,що казначейство відмовляється реєструвати дані акти,обясняючи що кошти вони нам віддали в грудні ,а що в середині акту їх не цікавить і ні ДБН ні роз"яснення інпроекту ЦО №9,2012р для них не документ.Підскажіть як бути і чи потрібна реєстрація даних актів в казначействі.
прочитав. понизав плечима. треба когось хто часто з казначейством працює. напишіть на всіх 3-х форумах.
Не дивлячись на найхитрішу організацію, підрядник не в змозі протистояти поганому кошторисному розрахунку. Кошторис - фундамент, на якому будується Проект..." Джон С.Маскаро, Президент Mascaro Inc.
Если есть ошибки, то их надо исправлять вовремя. Иначе потом их будет замечать КРУ((( Я так понимаю, что казначейство отказало устно, когда Вы на поклон с повинной пришли. А если попробовать написать им офиц письмо, с расписаными причинами корректировки, приложить акт-корректировку и все это заказным письмом или с уведомлением... ну вобщем, что б оно в канцелярии ихней засветилось. Тогда они если и будут отказывать, то уже в письменной форме, а для Вас это будет типа алиби