Про визначення розміру кошторисної заробітної плати при обчисленні вартості будівництва у 2017 році
З метою встановлення механізму розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва, Міністерством прийнято Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (наказ Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 за № 1469/29599).
Відповідно до Порядку Мінрегіон у місячний термін з дня прийняття Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» має визначити розмір кошторисної заробітної плати, який враховуватиметься при обчисленні вартості будівництва у 2017 році, виходячи з рівня мінімальної заробітної плати, прийнятого державним бюджетом.
Законом України «Про Державний бюджет на 2017 рік» прийнято мінімальну заробітну плату у розмірі 3200 гривень та прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірах: з 1 січня – 1600 грн., з 1 травня – 1684 грн., з 1 грудня – 1762 гривень.
Також, Законом України від 06.12.2016 № 1774 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» установлено, що до внесення змін до законодавства мінімальна заробітна плата не застосовується, як розрахункова величина.
Порядок потребує приведення у відповідність із зазначеними законами, що дасть можливість визначити розмір кошторисної заробітної плати у будівництві згідно із законодавством.
в договоре вообще то принято указывать конечную сумму, за которую Подрядчик готов работать и какую Заказчик готов оплатить.
и заключение договоров, прерогатива юристов
ksilit написал(а):
в договоре вообще то принято указывать конечную сумму, за которую Подрядчик готов работать и какую Заказчик готов оплатить.
и заключение договоров, прерогатива юристов
А именно среднемесячная з/п где-то отображается? Например, если возникли доп. работы - смета на них считается с теми же показателями?
в договоре можно и нужно приписывать все, и какие показатели ОПР и админ брать, и где на площадке уборная будет и т.д., но это дело юристов, а не сметчика.
если возникли доп.работы, то куда смотрели раньше, до предоставления сметы и подписания договора?
если Заказчик что то решил изменить и возникли доп.работы, то по идее должно быть как по основному договору.
а если мастер или прораб не предусмотрели что то, то Заказчик может и отказаться платить, ведь к него договор на объект за определенную стоимость
ksilit написал(а):
в договоре можно и нужно приписывать все, и какие показатели ОПР и админ брать, и где на площадке уборная будет и т.д., но это дело юристов, а не сметчика.
если возникли доп.работы, то куда смотрели раньше, до предоставления сметы и подписания договора?
Ну возникли доп. работы, ситуации разные бывают. Подрядчик составил смету с з/п в два раза выше, чем в основной смете. Как быть при проверке?
...розмір кошторисної заробітної плати на стадії розроблення проектної документації визначатиметься замовником (інвестором) самостійно та має бути не нижчим за середньомісячну заробітну плату за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшену на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік.
Можно узнать где именно "оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики"?[ Где можно увидеть эти данные , конкретно- по Запорожской области?
Як тільки хохол родився-єврей заплакав.
======================
Какую хочу не получится, какую Заказчик в Инвесторке укажет, то в ДЦ хоть на 100грн должно быть меньше!!!
Какую хочу не получится, какую Заказчик в Инвесторке укажет, то в ДЦ хоть на 100грн должно быть меньше!!!
Эт чего вдруг так??? Заказчик и инфляцию и риски в инвесторской может предусмотреть, да и не все заказчики озвучивают какой уровень з/п максимально допустим при подаче тендерного предложения.
А теперь и подавно не имеют такого права, на сколько я понял суть этого нАкАзА ))
petrovich_evgen написал(а):
Эт чего вдруг так??? Заказчик и инфляцию и риски в инвесторской может предусмотреть, да и не все заказчики озвучивают какой уровень з/п максимально допустим при подаче тендерного предложения.
А теперь и подавно не имеют такого права, на сколько я понял суть этого нАкАзА ))
из наказа пункт 4
...розмір кошторисної заробітної плати на стадії розроблення проектної документації визначатиметься замовником (інвестором) самостійно та має бути не нижчим за середньомісячну заробітну плату за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшену на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік.
petrovich_evgen написал(а):
Эт чего вдруг так??? Заказчик и инфляцию и риски в инвесторской может предусмотреть, да и не все заказчики озвучивают какой уровень з/п максимально допустим при подаче тендерного предложения.
А теперь и подавно не имеют такого права, на сколько я понял суть этого нАкАзА ))
из наказа пункт 4
...розмір кошторисної заробітної плати на стадії розроблення проектної документації визначатиметься замовником (інвестором) самостійно та має бути не нижчим за середньомісячну заробітну плату за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшену на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік.
а за виконані роботи? яку в договорі пишемо, таку і ставимо? розрахунок уже не потрібен?
"п.6 При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт
розмір кошторисної заробітної плати визначається виходячи з розміру,
передбаченого у договірній ціні.
Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється
відповідно до умов договору підряду"
То есть расчет не нужен? Для договора? И какую я тогда могу применять ЗП если у нас официальная минимальная? Если поставлю просто 7000 (а в инвесторской было 7500) никто и не спросит никогда от куда родилась эта цифра?