Тема: про зарплату

Прислано АБорис March 19 2013 12:37
#1

Портал сметчиков

Решил написать петицию, вот только незнаю как хорошо оформить. В связи с чем жду конструктивной критики, советов и предложений.
[spoiler]Згідно статті 40 Конституції України, прошу Вас надати обґрунтовану відповідь на нижчевикладені питання.
Відповідно до ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва», які мають обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва, що здійснюється із залученням державних коштів, розмір кошторисної заробітної плати у складі вартості будівництва розраховується виходячи з середнього рівня заробітної плати працівників, з урахуванням рекомендованого Мінрегіоном за погодженням з Мінекономрозвитку рівня середньомісячної заробітної плати. Але, згідно статті 3 Закону України «Про оплату праці», мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці, та згідно статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік», встановлено мінімальні розміри заробітної плати у місячному та погодинному розмірі. З огляду на вказані Закони України слідує, що між ними та ДБН Д.1.1-1-2000 виникла юридична колізія, оскільки при необхідності застосування обов’язкової мінімальної заробітної плати для першого розряду, встановлюється рекомендована заробітна плата для усередненого розряду.
При комплексному співставленні Законів «Про оплату праці», Про Державний бюджет України на 2013 рік», «Про прожитковий мінімум», «Про відпустки», постанов «Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати», «Про затвердження Порядку оплати перших п'яти днів тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов'язаної з нещасним випадком на виробництві, за рахунок коштів підприємства, установи, організації», формування фонду заробітної плати, з урахуванням обов’язкової мінімальної заробітної плати, коштів на оплату відпусток, та інші статті виплат, повинен забезпечуватись в обов’язковому порядку, для всіх учасників будівництва, незалежно від форми власності.
Одночасно, наявна невідповідність з п.6 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», оскільки визначення будь-яких показників на підставі попередніх років, є нічим іншим як застосування різних умов до рівнозначних угод з іншими суб'єктами господарювання, що ставить останніх у невигідне становище в конкуренції. Так само, такий метод прямо суперечить ст. 15 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції».
В зв’язку з всім вищевикладеним слідує, що принцип формування і розрахунків, згіднл ДБН Д.1.1-1-2000 суперечить статті 24 Конституції України, в якій вказано, що не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
[/spoiler]