Нет, ви плутаєте акт обстеження і ДА. ДБН А.2.2-3:2014 8.4 - об'єми робіт в ДА мають бути. цим документом ви підміняєте розробку повної ПД. питання те саме - хто обстежує, планує роботи
дефектування об'єктів. А форма дефектного акту з Настанови - це дещо. Вважаю, що перш за все у дефектному акті повинні бути перераховані всі недоліки об'єкту обстеження, а вже потім перелік робіт,
k_3, на мій погляд, кошторисник може підписувати дефектний акт лише у складі комісії, якщо є співробітником підприємства будівлі якої обстежують, або працівником підприємства, якому делегували
k_3, посилання на статтю з підбіркою огляду законодавства щодо дефектних актів https://radnuk.com .ua/voiennyj-stan/ defektnyj-akt-skas uvaly-doslidzhuiem o-rizni-formy-defe ktnoho-akta/
По произведенным работам на объектах строительства и реконструкции, в соответствии со СНИП 3.03.01-87 и 3.01.01-85, необходимо оформлять исполнительные схемы, с указанием фактического (или возможного - в случае отсутствия проектного решения или др.) положения конструкций и материалов, с привязкой их положения к высотным, осевым, существующим и/или др. конструкциям и ориентирам.
Исполнительные схемы оформляются на любые работы, занимающие пространственное положение. А также, характеризующих какой либо вид затрат или явление - относящееся к ходу, производимых или проектируемых работ. В общем журнале работ ставится обязательная ссылка на исполнительную схему в местах освещения исполняемых работ. И указывается место хранения этой схемы. Представитель тех. Надзора ставит ознакомительную подпись с формулировкой (в зависимости от назначения схемы): - "С положением конструкций согласен", "Исполнительная схема верна", "конструкцию утверждаю" или коротко "Ознакомлен".
Исполнительные схемы в обязательном порядке требуются при промежуточной приёмке смонтированных конструкций от других организаций и производителей
P.S. На практике, чтобы не усложнять себе жизнь строительно-монтажные организации в исполнительной схеме практически повторяют данные проекта, чтобы дополнительно не согласовывать эти изменения. Какого-то эталона составления исполнительной схемы нет.
Я не согласна,что на практике дублируются исполнительные схемы с проектом! Если упрощать всегда задачу,и не усложнгять жизнь то вообще можно ничего не делать.Исполнительная схема должна выполняться на любые виды работ
трям!
відносно виконавчої схеми...
замовник який надає проект виконавцю, чи проектна організація що робить проект (неважливо, головне він є і даний виконавцю) незавжди може врахувати "підводні камні" тобто під час виконання ремонтів та реконструкції часто приходиться вносити корективи "по місцю"
я безпосередню займаюсь монтажем електрики - є проект на електрику, у вінтиляційників теж є свій проект, ще є пожарники, які теж мають свій проект... а ще є.... ще багото кого є і всі з проектами, і що саме неприємне проекти між собою інколи конфліктують - вихід 1. повернути проекти що в "конфлікті" або варіант №"2" бригади (майстри) на місці узгоджують дії і погоджують зміни (я особисто прошу це документувати, візувати замовником).
По закінченню робіт аких змін може накопитись одиниці а може і десятки, певний час це все забувається, а в процесі експлуатації дає про себе знати, а тому виконавча схема ПОТРІБНА, можливо прімітивна , ручкою по основному проекту, але необхідна. Головне щоб вона влаштовувала замовника, і була зрозуміла спец. даної галузі.....