Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Шановні колеги, допоможіть будь ласка розібратись в спірній ситуації відносно вартості технагляду. Маємо 2 трактування з цього питання.
- 1. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва пункт 4.32. Вартість здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1.5% від підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (в настанові в цьому пункті єдеться про інвесторський кошторис). Тобто договір з технаглядом треба заключати на суму яка зазначена в проектному кошторисі.
-2. Замовник посилаючись на відповідний пункт настанови говорить що треба зключати договір від підсумку глав 1-9 від договірної ціни, ігноручи той факт, що в цей пункт настанови 4,32 відноситься до блоку правил які стосуються інвестроської кошторисної документації . Коли ми знаходимось на стадії договірної ціни то треба керуватись блоком номер 5 даної настанови. А там нічого не сказано про технагляд
Підкажіть на стадії договірної при заключенні договору на технагляд, правильно заключати договір від інвесторського кошторису чи від договірної ціни?
Зрозуміло що кошти на технагляд в ЗКР це ліміт, а фактична ціна договору з технаглядом розраховується виходячи із кількості виїздів на об’єкт, вартості години і тд. Проте немає відповіді на питання чому при перенесенні з підсистеми Кошторисні документи в підсистему ДЦ сума на технагляд ці 1,5% перестають враховувати вартість обладнання.
Крім того, навіщо взагалі із ЗКР в ДЦ переносити/відображати технагляд, якщо його не може виконувати підрядник, що виконує монтаж?