Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
http://kehter.com...rovli.html-карнизи бувають різної конструкціїї. Гляньте Е10-54-3, Р8-21-1 (врахувати поправку тна нове будівництво 1:1,15=0,8696) для деревоконструкцій карнизного звису.
потрібно бачити проектне рішення. по ЕД навряд чи..
Не дивлячись на найхитрішу організацію, підрядник не в змозі протистояти поганому кошторисному розрахунку. Кошторис - фундамент, на якому будується Проект..." Джон С.Маскаро, Президент Mascaro Inc.
Окси2012, ескіз необхідний якщо проект відсутній і краще всього калькуляцію зробити. Nell,MarikBig праві в тому,що потрібне проектне рішення. Моя попередня порада не є влучною, бо я думала про дерев"яні конструкціїї карнизного звису