Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Подскажите, кто сталкивался с подобной ситуацией. Необходимо увязать сметы с материальными отчетами. Чтобы все совпадало. Начальники подразделений предоставляют дефектовки на составление смет, а в тоже время матотчеты в бухгалтерию по окончанию месяца. А дальше... У кого какое мнение? Предприятие не коммунальное, но предоставляющее услуги населению. И все расходы, связанные с текущим ремонтом должны подтверждать сметами, согласно Протокола вышестоящего органа. Посоветуйте, пожалуйста, как быть.
Я думаю, что составляя сметы берете стоимость материала с их матотчета (т.к. цены в отчетах совпадают с бухгалтерией) без НДС и списываете материал по итоговой ведомости ресуросов
avrora написал(а):
Я думаю, что составляя сметы берете стоимость материала с их матотчета (т.к. цены в отчетах совпадают с бухгалтерией) без НДС и списываете материал по итоговой ведомости ресуросов
А что делать с трудозатратами, машинами. А объемы то по норме брать надо, а в матотчете они по факту. Не стыковка.
Ирина Анатольевна , основою є фізичні обсяги виконаних робіт, на які витрачаються матеріали і вироби. Якщо в матеріальному звіті є матеріали з запасом,то це не означає,що все треба списати. Перевитрата матеріалів на обсяг робіт повинна бути обгрунтованою.Кошторисна зарплата і фонд оплати праці це різні речі,про що неодноразово обговорювалось на форумі. Якщо має бути як в аптеці,тоді це як варіант виконавчий кошторис, або акт виконаних робіт.
Викторинка написал(а):
Ирина Анатольевна , основою є фізичні обсяги виконаних робіт, на які витрачаються матеріали і вироби. Якщо в матеріальному звіті є матеріали з запасом,то це не означає,що все треба списати. Перевитрата матеріалів на обсяг робіт повинна бути обгрунтованою.Кошторисна зарплата і фонд оплати праці це різні речі,про що неодноразово обговорювалось на форумі. Якщо має бути як в аптеці,тоді це як варіант виконавчий кошторис, або акт виконаних робіт.