Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Допоможіть будь ласка із порадою! Ситуація наступна. Провели тендер в кінці року, кошти бюджетні, потрібно було освоїти 100% (5 млн). В кінці року роботи виконувати було неможливо у зв'язку із погодними умовами. Підрядником в акти запроцентовано в основному вартість будівельних матеріалів, робіт на мізерну суму. Технагляд акти підписав. Зараз розпочався позаплановий аудит. Роботи знімають, так як вони фактично не виконані. Питання що робити з будівельними матеріалами які складені на приобєктному майданчику (матеріали всі в наявності)? А також яка відповідальність в даному випадку замовника та інженера з технагляду? Дякую
ТТН в наявності, проектом затрати на зберігання на приобєктному майданчику не передбачені. З технаглядом в принципі зрозуміло, а яка відповідальність замовника який підписав і проплатив акти після їх підписання технаглядом?
Не только по Днепру и Виннице. Если почитать реестр судебных решений, то Заказчики выплывают чистыми из воды и, что удивительно, даже технадзоры отмазываются по полной.
http://reyestr.court.gov.ua/
Вводите с поиске "технагляд" и запасайтесь попкорном, такой клоунады можно начитаться.