Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Как правильно посчитать данный коэффициент&
Например: М18-1-25 "Монтаж на вiдкритiй площадцi апарата або посудини горизонтальної або вертикальної без привода, що надходять у зiбраному виглядi, маса 7,3 т", фактическая масса оброрудования 6,5 т
5.1 Ресурси на монтаж устаткування, що відрізняється за масою від передбаченого в Збірнику, але схожого за технічною характеристикою та складністю монтажу, визначається:
а) при різниці в масі устаткування (із врахуванням маси електродвигунів і приводів) не більше 10% – за нормами найближчого за масою аналогічного устаткування, передбаченого Збірником;
б) при різниці в масі устаткування (із врахуванням маси електродвигунів і приводів)понад 10% – шляхом застосування до відповідних норм Збірника найближчого за масою устаткування коефіцієнтів, наведених у таблиці 1 (якщо одиницею виміру прийнято шт., комплект) або у таблиці 2 (якщо одиницею виміру прийнято тонну).
P.S Прошу прощение за "двуязычье", но копировать удобней, чем набирать
Если еще актуально:
коефіцієнт зміни маси більше 10% - 6,5/7,3=0,89. Застосовуєте до норми коефіцієнт 0,95 (при коеф. зміни маси від 0,81 до 0,9) з таблиці 1