Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Так, вірно,розцінка ямкового не дуже підходить по складу робіт. А що робити з трудозатратами , наприклад, в ДА10-2-13-16 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 3 м2, при товщині шару до 50 мм на 100м2 припадає 54люд.год, а в РН18-42-5(6) на 100м2 - 9,43 люд.год.?
solitary-angel, Норми ДА відмінено, замість них введено ДН. Якщо Ви користуєтесь останньою версією АВК, то там це вказано.
По друге, в техчастині норм ДН (і ДА) вказано, що вони застосовуються для автомобільних доріг загального користування. Оскільки у Вас замовник комунальне підприємство, то і об'єкт, швидше за все, вулиця населеного пункту. В таких випадках слід застосовувати норми РН.
Ну а те, що у нас такі розцінки, то маємо те що маємо. Не подобається, робіть нові, затверджуйте в установленому порядку і користуйтесь.