Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Прошу допомоги: в розцінці РН18-20-4 "Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню шлакового" об'єм матеріалу основи вираховується за проектними профілями в ущільненому стані чи за об'ємом матеріалу в насипному стані? Наперед вдячний.
dyedfox, если логически рассуждать, то в уплотненном состоянии. Потому что расход материала "Щебінь шлаковий для дорожнього будівництва, фракція 40-70 мм, марка М600" по норме составляет 126 куб. м на 100 куб. м материала основы, что примерно соответствует коеффициенту запаса на уплотнение щебня (можно посмотреть по ДБН В.2.3-4:2015 (часть 20.3)).
Кстати, п.1.2.2.1 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА "Об'єм робіт з улаштування підстильних та вирівнювальних шарів з піску, гравію та інших матеріалів слід визначати за проектними профілями в ущільненому стані".
Змінено: Нет, November 02 2021 16:21
Читайте ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ БЛАГОУСТРІЙ (ЗБІРНИК 18 ЗІ ЗМІНОЮ №1) (техчастина):
п. 3.2.2.1 Об'єм робіт з улаштування підстильних та вирівнювальних шарів з піску, гравію та інших матеріалів слід визначати за проектними профілями в ущільненому стані.