Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Доброго всім дня! Потрібна допомога чи порада спеціалістів. В ТЗ на тендер є таке питння, як правильно його примінити, який норматив можна застосувати? Відновлення та закріплення траси в місцевості ІIІ категорії складності.
Я тоже такое встречал. Народ подскажите что это такое ??? По идее это не вид работ, значит его не надо осметчивать (это просто общая фраза) я правильно думаю ?
Не дивлячись на найхитрішу організацію, підрядник не в змозі протистояти поганому кошторисному розрахунку. Кошторис - фундамент, на якому будується Проект..." Джон С.Маскаро, Президент Mascaro Inc.
Galin написал(а):
Доброго всім дня! Потрібна допомога чи порада спеціалістів. В ТЗ на тендер є таке питння, як правильно його примінити, який норматив можна застосувати? Відновлення та закріплення траси в місцевості ІIІ категорії складності.
Відновлення та закріплення траси передбачає собою виїзд на трасу спеціаліста(геодезиста) закріплення ним всіх основних елементів траси (початок, кінець, криві, віражі, переходи штучних споруд тощо)...