Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Подскажите, пожалуйста применяются ли какие-нибудь понижающие коэф-ты к ОПР на пуско-наладочные работы по вентиляции,кондиционированию, кроме Н38,39??? спасибо...
Змінено: Инна MIR, February 25 2009 11:49
Хто внесе істину в наступне суперечливе питання : Замовник- управління житлово-комунального господарства, Підрядник : ТзОВ з загальною системою оподаткувапння? Об"єкт : "Капремонт тротуарів ...... ". Замовник, наполягає про визначення загально-виробничих витрат як для поточного ремонту , а підрядник застосував ЗВВ ,як для капітального з понижувальними коефіцієнтами і збірник РЕКНр. Питання: по яких збірниках підрядник повинен розцінити капремонт тротуарів і які загальновиробничі застосувати (назва документу, яким регламентується правильна відповідь ).
Замовник формує інвесторську документацію , а факт підрядник включить вже в договірну ціну. Позиція замовника суперечлива,оскільки він вважає що загальновиробничі витрати повинні бути визначені як на поточний ремонт ,оскільки вони належать до Мінжитлокомунгоспу.