Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
калькуляции есть в Загрузках на воздуховоды, посмотрите там, но как сказал АВК, надо смотреть проект, ведь сечение может быть разным у воздуховодов
Змінено: ksilit, October 13 2010 12:58
Denis_777, а что сложного? посчитайте площадь поверхности вашего воздуховода ( периметр сечения умнож. на длину) и добавьте коэффициент на отходы... это ж простая математика
Не плыви против течения, не плыви по течению, а плыви туда, куда тебе нужно!)
Denis_777, є такий нормативний документ,ВБН Г.1-218-006:"2006ВИРОБНИЧІ НОРМИ ПРИРОДНИХ ВТРАТ ОСНОВНИХ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ . 2 НОРМИ ПРИРОДНИХ ВТРАТ І ВІДХОДІВ ПРИ ВИКОНАННІ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ :і зокрема.
Таблиця 2.4 – Коефіцієнти, які враховують відходи при виготовленні вентиляційного і санітарно-технічного устаткування(витяг )
Вид устаткування Коефіцієнт відходів
1 2
Вентиляційне устаткування 1 Повітропроводи 1,07 Можливо згодиться,щоб визначити потребу листової сталі для виготовлення повітропроводів згідно проекту , про що вище написали колеги АВК, ksilit ).
Все не так просто.
Для того чтобы знать, сколько нужно оцинковки, надо иметь размеры листа и по листам делать раскрой каждого элемента.
Обратитесь к специализированным организациям, они посчитают. За деньги.