Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
потрібно розібрати градирню. (велика бетоняка в якій водяна пара скондесовуується і переходить із пароподібної фази у рідку )
2 варіанти
1.є приблизно пряма розцінка поставити коефіцієнт 0,8 (хоча смішно бо бетон вже затведів і машини що передбачені в розцінці для розбирання не підійдуть) а міняти на інші не хочеться
2.бавитись із розцінками аля розбирання фундаменту залізобетонного, стін і так і тому подібне
Не дивлячись на найхитрішу організацію, підрядник не в змозі протистояти поганому кошторисному розрахунку. Кошторис - фундамент, на якому будується Проект..." Джон С.Маскаро, Президент Mascaro Inc.
Anna777 написал(а):
вариант 1 - даже и не думайте!! либо Е46, либо Р-ки, если ремонт
ремонт, але приблизно пряма сидить Е6
Не дивлячись на найхитрішу організацію, підрядник не в змозі протистояти поганому кошторисному розрахунку. Кошторис - фундамент, на якому будується Проект..." Джон С.Маскаро, Президент Mascaro Inc.
Ви праві і я такої думки, ми з колегами трошки розійшлись
Не дивлячись на найхитрішу організацію, підрядник не в змозі протистояти поганому кошторисному розрахунку. Кошторис - фундамент, на якому будується Проект..." Джон С.Маскаро, Президент Mascaro Inc.