Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Подскажите пжлст, в норме ТР5-3-.... в трудозатратах учтены только электрослесарь и машинист. В ИВР рабочие-монтажники. Я даю подтверждение командировочных, и там фигурирует инженер (по должности и по професии) и электромонтажник. Инженера мне не пропускают, т.к. должны быть только монтажники. Как быть?
prepod,
Как так?
Согласно п.А.1.1 Додаток А ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Працiвники, чий труд урахований у складi ЗВВ, – це …лінійний персонал (начальники дільниць, виконавці робіт, майстри …)…., крім тих, які включені до складу виробничих бригад,….
Т.е. начальники дільниць, виконавці робіт, майстри, які включені до складу бригад, не есть ЗВВ, это прямые трудозатраты.
Заказчик всё говорит, что инженер (который у нас "виконавець робіт" и член бригады) - это ИТР. А у меня в расчете командировочных п.1.12 ИТР=0. Вот пусть и не едет на обьект.