Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Дайте роз'яснення щодо задвоєння коефіцієнтів на прикладі капітального ремонту дорожнього покриття об'єкта комунальної власності.
Випадок №1: При застосуванні норми ЕН27-26-1 застосовується коефіцієнт 1,2 згідно тех. ч. табл.1 п.1. Також застосовується коеф. 1,15 згідно з п.4.4 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012. Чи правомірно застосування даних коефіцієнтів одночасно, відповідно загальний коефіцієнт (Н2, Н5) становитиме 1,38?
Випадок №2: При виконанні робіт з демонтажу азбестоцементних труб діам. 300 мм застосовано норму Е23-2-3, відповідно застосовується коефіцієнт 1,15 згідно з п.4.4 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012. Також застосовано коеф. 0,6 згідно п. 2.8. підпункт г ДСТУ-Н Б Д.2.2-48:2012. Чи правомірно застосування даних коефіцієнтів одночасно, відповідно загальний коефіцієнт (Н2, Н5) становитиме 0,69?
Дякую за відповідь!
Змінено: Sergius-AVK, June 03 2022 10:01