Облаштовуємо зупинки покриттям ФЕМ, тактильною плиткою та огороджувальними стовпчиками, а стандартів ніхто не знає. Я складаю кошторис, але не знаю як.
Apple, ДБН В.2.5-56 і цих норм. Під’їзди до зупинок маршрутного транспорту між проїзною частиною та тротуаром, як правило, облаштовують пішохідним огородженням згідно з ДСТУ 8751. (ДБН В.2.3-5)
Веталина, 5.4.1Розміщення та обладнання зупинок маршрутного транспорту на вулицях потрібно здійснювати з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12, ДБН В.2.2-40, ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-18
Не совсем понятен расчет количества затрат труда машинистов на единицу по расценкам. Например, берем Е9-1-1 без всяких коефициентов, просто один в один по госстрою. Имеем: затраты труда рабочих - 32 ч/ч, затраты труда машинистов - 4,68 ч/ч. При выпуске сметы имеем: затраты труда рабочих - 32 ч/ч, затраты труда машинистов - 9,01 ч/ч. Обьясните, пожайлуста, для общего развития, почему так выходит.
Очень просто... 4,68 ч/ч это "чистые" ТЗ машинистов, но в каждом механизме еще сидят ТЗ на тех.обслуживание и перебазировку вот они и учитываются в смете- 9,01ч/ч
Змінено: foxi, August 01 2008 00:27