Тема: Исключение машин из ресурсов
Надіслано aspire September 16 2013 12:31
#1
Портал сметчиков
Добрый день. Подскажите, прав ли заказчик, исключая грузовые автомобили из ведомости ресурсов, аргументируя тем, что их стоимость заложена в транспортных расходах в ценах материалов?
Надіслано Wanderer September 16 2013 12:50
#2
Портал сметчиков
То есть убрал внутриплощадочные машины? Склад приобъектный имеется?
Надіслано aspire September 16 2013 12:55
#3
Портал сметчиков
Wanderer написал(а):
То есть убрал внутриплощадочные машины? Склад приобъектный имеется?
Убрал вообще все грузовые автомобили. Склада нет.
Надіслано Wanderer September 16 2013 13:00
#4
Портал сметчиков
Прав заказчик.
prepod написал(а):
aspire, Заказчик не прав 100% Читайте п.1.19. Указаний по применению.
Не согласен. Вот пример: нет приобъектного склада, и материал "с колес" в работу идет(небольшой капремонт, например). Или вместо приобъектного используется помещение в том же здании и перенос материала осуществляется вручную.
Надіслано aspire September 16 2013 13:02
#5
Портал сметчиков
prepod написал(а):
aspire, Заказчик не прав 100% Читайте п.1.19. Указаний по применению.
Уточните пожалуйста в каком документе
Надіслано Wanderer September 16 2013 13:11
#6
Портал сметчиков
В этом
ГОСУДАРСТВЕННЫЕ СТРОИТЕЛЬНЫЕ НОРМЫ УКРАИНЫ
УКАЗАНИЯ
по применению ресурсных элементных
сметных норм на строительные работы
ДБН Д.1.1-2-99
Но в Вашем случае это вряд ли поможет
Надіслано aspire September 16 2013 13:42
#7
Портал сметчиков
Так все же кто прав?
Надіслано Wanderer September 16 2013 13:45
#8
Портал сметчиков
Слишком мало информации предоставили
Надіслано aspire September 16 2013 14:46
#9
Портал сметчиков
Что же здесь добавить? Ведется внутренний ремонт помещения. Из сметы полностью удаляются грузовые автомобили, так как стоимость доставки материалов заложена в их цене, а разгрузка и хранение материалов ведутся в ремонтируемом помещении. Это верно или нет?
Надіслано Викторинка September 16 2013 15:00
#10
Портал сметчиков
aspire , вантажні автомобілі в експлуатаціїї машин і механізмів - це внутрібудівельний транспорт , який або використовується згідно проекту виробництва робіт, або не використговується. Транспортна складова вартості матеріалів, це окрема як кажуть пісня.
Надіслано aspire September 16 2013 15:12
#11
Портал сметчиков
Викторинка написал(а):
aspire , вантажні автомобілі в експлуатаціїї машин і механізмів - це внутрібудівельний транспорт , який або використовується згідно проекту виробництва робіт, або не використговується. Транспортна складова вартості матеріалів, це окрема як кажуть пісня.
Якщо це так, то відповідь практично зрозуміла
Надіслано Викторинка September 16 2013 15:21
#12
Портал сметчиков
3.2.5 Поточні ціни на матеріально-технічні ресурси претендент приймає на підставі аналізу власного банку даних.
По матеріалах, виробах та конструкціях ціна складається франко-приоб'єктний склад будівельного майданчика і на встановлену одиницю виміру враховують такі елементи вартості:
- відпускну ціну;
- вартість тари, упаковки і реквізиту;
- вартість транспортування і вантажних робіт;
- заготівельно-складські витрати.
При цьому рівень вартості матеріальних ресурсів, як правило, приймається в межах, що склалися в регіоні за цінами виробників.
3.2.5.1 Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та діючих тарифів.
Якщо перевезення здійснюється власними транспортними засобами претендента (підрядника) - на підставі розрахунків вартості перевезень за 1 тонно-кілометр відповідними транспортними засобами.
-витяг з дбн 1.1-1-2000 на підтвердження свого допису,оскільки про п.1.19 вказівок до застосуванняРЕКН вам вже пояснили вище
Надіслано Johnni Aden September 16 2013 16:46
#13
Портал сметчиков
При визначенні вартості будівництва (також реконструкції або ремонту), передбачені нормами автомобілі бортові в/п від 3т і більше можуть враховуватися у випадках, коли проектом організації робіт у складі титульних тимчасових будівель і споруд передбачено будівництво тимчасових матеріально-технічних складів (закритих або відкритих) і площадок для збереження матеріалів, виробів і конструкцій (як правило на великих об’єктах), у зв’язку з чим є необхідність внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів від приоб'єктного складу до об'єктів виконання робіт.
У випадках, коли відповідно до проекту організації будівництва приоб’єктні склади і площадки для складування матеріалів, виробів і конструкцій розташовані в безпосередній близькості від об'єктів будівництва (ремонту), або матеріали, вироби і конструкції завозяться і зберігаються до укладання в діло в приміщеннях об'єкту, і немає необхідності у внутрішньобудівельному транспортуванні матеріальних ресурсів автомобільним транспортом, у розрахунках одиничної вартості робіт передбачена нормами робота бортових автомобілів не враховується.
ЦО №8, 2006, стр. 26-27
Надіслано Wanderer September 16 2013 17:33
#14
Портал сметчиков
aspire по сути, Вы выставили на оплату затраты, которые не понесли.
Надіслано aspire September 17 2013 12:06
#15
Портал сметчиков
prepod написал(а):
ВиО не документ, ДБН Д.1.1-2-99 и аналогичный на ремонт - это документ.
Спасибо
prepod, ваша аргументация убедительнее
Надіслано Wanderer September 17 2013 12:27
#16
Портал сметчиков
ДБН Д.1.1-2-99 и аналогичный на ремонт - это документ, никто и не спорит. В Вашей ситуации это ничего не меняет. Или Вы в указания по применению даже не заглянули?