Тема: аттестация сметчиков

Прислано АБорис July 12 2012 15:19
#145

Портал сметчиков

Nell написал(а):
По поводу последнего абзаца письма №7/17-10476 от 26.06.2012 и не только....
подборка:

Первое: работы по текущему ремонту в формулировке постановления КМУ №466 вообще не являются строительными работами.
Второе: С каких пор дефектный акт стал "проектной документацией"? Его составляет заказчик.
И самое интересное: с принятием закона "Про регулювання містобудівної діяльності" получение "дозволу" на строительство нужно только для объектов 4-й и 5-й категории сложности, строительство других объектов подразумевает всего лишь процедуру регистрации.
Вывод 1: Минрегинострой не имеет права расширять действие закона или давать официальные разъяснения законов - не его уровень.
Вывод 2: Нужно один раз грамотно обжаловать в административном суде какой-либо отказ экспертизы, не касающейся 4-5 категории. Или писать коллективную жалобу.


Стаття 36. Декларація про початок виконання будівельних робіт

[spoiler] 1. Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були
виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою
декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних
робіт на об'єктах, що належать до I-III категорій складності,
підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд
надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у
разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення
субпідрядників) після реєстрації декларації про початок виконання
будівельних робіт.

2. Реєстрацію декларації про початок виконання будівельних
робіт проводять відповідні інспекції державного
архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом
п'яти робочих днів з дня надходження декларації.

Виконувати будівельні роботи, підключати об'єкт будівництва
до інженерних мереж та споруд без реєстрації зазначеної декларації
забороняється.

За наявності зареєстрованої декларації про початок виконання
будівельних робіт отримання замовником та генеральним підрядником
чи підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без
залучення субпідрядників) інших документів дозвільного характеру
для виконання будівельних робіт та видалення зелених насаджень у
межах будівельного майданчика не вимагається.

3. Форма декларації про початок виконання будівельних робіт,
порядок її подання та реєстрації, форма повідомлення про зміну
даних у зареєстрованій декларації визначаються Кабінетом Міністрів
України.

4. Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю
відмовляють у реєстрації декларації про початок виконання
будівельних робіт, якщо декларація подана чи оформлена з
порушенням встановлених вимог.

Рішення про відмову в реєстрації декларації про початок
виконання будівельних робіт приймається у строк, передбачений для
реєстрації декларації.

5. У разі якщо інспекція державного архітектурно-будівельного
контролю не зареєструвала декларацію про початок виконання
будівельних робіт або не прийняла рішення про відмову в її
реєстрації в установлений цією статтею строк, право на виконання
будівельних робіт виникає на одинадцятий робочий день з дня, коли
декларація повинна бути зареєстрована, а рішення про відмову -
прийнято.

У такому разі декларація вважається зареєстрованою.

6. У разі якщо право на будівництво об'єкта передано іншому
замовнику або змінено генерального підрядника чи підрядника (у
разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення
субпідрядників) або осіб, відповідальних за проведення авторського
і технічного нагляду, або відповідальних виконавців робіт,
замовник протягом трьох робочих днів повідомляє про такі зміни
інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю, яка
зареєструвала декларацію про початок виконання будівельних робіт.

7. Замовник зобов'язаний протягом семи календарних днів з дня
реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або
з дня набуття права на виконання будівельних робіт відповідно до
частини п'ятої цієї статті письмово поінформувати виконавчий орган
сільської, селищної, міської ради або місцеву державну
адміністрацію за місцезнаходженням об'єкта будівництва про початок
виконання будівельних робіт.

8. Замовник відповідно до закону несе відповідальність за
повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним
декларації про початок виконання будівельних робіт, та виконання
будівельних робіт без зареєстрованої декларації. [/spoiler]

Стаття 31. Проектна документація на буді
[spoiler] 3. Не підлягають обов'язковій експертизі проекти будівництва
об'єктів I-III категорій складності.
3) споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів
державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а
також кредитів, наданих під державні гарантії, - щодо кошторисної
частини проектної документації.
[/spoiler]
По первому - по идее так и правильно, текущий ремонт это не строительство.
По второму - на всё что неявляется текущим ремонтом необходимо декларацию. Так что експертиза, в части соответствия объёмов в смете, обязательна даже для капремонта, без неё декларацию неимеют право регистрировать. Ну а без декларации это уже криминал.