Тема: Про тендер и сводный сметный расчет

Прислано Русскополянец August 13 2013 10:49
#12

Портал сметчиков

AREWIK написал(а):
Choсolate, вот чисто Ваша ситуация
http://www.pro-tender.com.ua/zapitannya/item/3404-zv-07-07-2012
[spoiler]
Запитання:
Організація є отримувачем бюджетних коштів. Із обласного бюджету виділено кошти за кодом 2410 "Капітальний ремонт інших об'єктів". Згідно річного плану на поточний рік передбачено використання коштів на:1.Виготовлення проектно-кошторисної документації (299 тис. грн.), а саме:-проект ремонту даху;- проект звукової, світлової системи та механіки сцени;- проект інших внутрішніх робіт; 2.Капітальний ремонт даху (990 тис.грн.); 3. Комплексна експертиза, наукова документація, паспорт та картка обліку пам'ятки архітектури місцевого значення (70 тис.грн.). Загальна сума робіт перевищує 1 млн грн. Кошти планується використати за різними напрямками, різними підрядниками, але всі вони стосуються капітального ремонту одного об'єкта. Чи буде правомірним в цій ситуації не проводити тендер і чи не є таке різнопланове використання коштів ухиленням від тендерної закупівлі.
Відповідь:
Відповідно до визначень статті 1 Закону "роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи із нормування у будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт". Згідно з положеннями розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 26.07.2010 №921, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до пункту 26 частини першої статті 1 Закону України "Про здійснення державних закупівель" за об'єктами будівництва та з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 №174.


Предметный классный ответ.57

Зважаючи на викладене, проектування та капітальний ремонт є роботами та окремими предметами закупівлі, до яких застосовується межа у 1 млн.грн. для кожного такого предмета закупівлі окремо. Якщо до кошторисної вартості робіт входить експертиза, то згідно з визначеннями п.26 статті 1 Закону до робіт належать інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Тобто, експертиза такоє є роботою, вартість такого предмета закупівлі не повинна перевищувати 1 млн.грн.
Якщо експертиза не входить до кошторисної вартості робіт, має місце закупівля послуг у будівництві і застосовується межа у 300 тис.грн. (предмет закупівлі визначається згідно ДК 016-97).
ТОЛЬКО
Наказ Міністерства економіки України 26.07.2010 N 921
ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі

II. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг
2.1. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 23 і 30 частини першої статті 1 Закону України "Про здійснення державних закупівель" ( 2289-17 ) та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010[/spoiler]