Тема: Додатковий каток

Прислано Валерио September 12 2020 10:52
#1
Портал сметчиков

Кто сталкивался практически с этим вопросом, подскажите. Согласно производству работ по устройству и капремонту автодорог, во время проведения асфальтирования на объекте должен присутствовать еще один "запасной" каток, на случай отказа рабочего катка. Применял ли кто на практике этот "запасной" каток и как это всё проводить по ДЦ,АВР и т.д.

Прислано Валерио September 13 2020 18:21
#2
Портал сметчиков

Хорошо, каток есть в ПОС и в нашем ППР. Его тогда нужно отдельной позицией включать в ЛК ??? И как быть с ценой за маш./час, Заказчик вряд ли захочет платить за каток в "резерве", который простоял всю смену, по полной стоимости. А орендодателю всё равно - стоял в резерве этот каток или работал. Вы взяли в оренду за смену, вот и платите. Интересуют такие вот подробности и как с ними бороться ??? Спасибо

Прислано AlexNewman September 14 2020 09:12
#3
Портал сметчиков

Не согласен, большинство расценок и так включает в себя 2-3 вида катков, так что в случае поломки можно применить и другие виды катков...

Прислано alexsmeta September 14 2020 09:30
#4
Портал сметчиков

AlexNewman написал(а):
Не согласен, большинство расценок и так включает в себя 2-3 вида катков, так что в случае поломки можно применить и другие виды катков...


Нормой учтены котки необходимые для выполнения работ! А тут вроде как едет речь о резерве, то есть каток который не работает, а просто стоит.

Прислано Валерио September 14 2020 20:51
#5
Портал сметчиков

prepod спасибо !! Намек понял. А за ППР директор действительно не плптит.

Прислано Валерио September 15 2020 21:50
#6
Портал сметчиков

prepod спасибо !! В очередной раз по телефону дал исчерпывающую информацию, на которую я потратил бы наверное неделю в поисках других источников.

Прислано larsen51 September 30 2020 19:21
#7
Портал сметчиков

Цікаве питання про додатковий каток і цікаві відповіді. В моїй практиці і інженреа кошторисника проектного інституту, і нач. відділу ціноутворення на бюджетній будові, і останні роки як працівника КРУ по питанням ватрості державного будівництва було різне... Але щоб каток додатковий, та ще й той, який визначається в ПОБ (???))), а потім в ПВР- додатковий (???)) - то це вже щось нове))). Шановні, для ДЕРЖАВНОГО ціноутворення є державні норми з визначенням нормативних витрат застосованих в нормі механізмів. Бажаєте м ати додатковий каток - майте хоч десяток іх, але замовник вам врахує в КБ-2в тількі ті машиновитрати - які в нормі. все інше антинормативне. Але якщо мова про приватне будівництво, то там зовсім друга історія).

Прислано larsen51 October 01 2020 11:44
#8
Портал сметчиков

"Согласно производству работ по устройству и капремонту автодорог, во время проведения асфальтирования на объекте должен присутствовать еще один "запасной" каток, на случай отказа рабочего катка".
Те, що вище написане, немає ніякого відношенна до ПОБ або ПВР Далі - ПВР не змінює державні норми, наприклад тим, що збільшує в них машиногодини (плюсує щось "запасне")). Загальне правило - не влаштовує державна норма - розробляй і затверджуй індивідуальну. До питання "запасного катка" - питання перебазування машин і стіснені умови експлуатації машин немають ніякого відношення.

Прислано denoksa October 01 2020 12:09
#9
Портал сметчиков

Вопрос к Larsen51. Работа системы водопонижения согласно проекта нужен 1 насос, согласно техкарте, ПОСа и ППР у нас дополнительно должен установливается дополнительно резервный насос. За 15 лет работы еще не один КРУшник и прочие проверяющие не сняли резервный насос (бюджетные деньги). Главное правильно и обоснованно указать необходимость. Удачи всем.

Прислано larsen51 October 01 2020 13:07
#10
Портал сметчиков

Вопрос к Larsen51 Все вірно відносно насосу. Треба тільки розуміти, що ПОБ - це теж ПРОЄКТ, це розділ "Організація будівництва" проєкту. .Не можна говорити, що в проєкті от так, а в ПОБ - інше. Тому, якщо в складі проєкта є два насоси - то в чому питання і до кого воно?. Відносно ПВР. ПВР уточнює те, що прйнято (затверджено) в проєкті. ПВР не має права змінювати проєкт. Змінюють проєкт технічні рішення і інші проєктні документи. Відносно технологічної карти - вона розробляється в складі проєкту організаціє будівництва та в складі ПВР. Тобто знову ніяких протиріч між правилами і фактом немає. Тому КРУ ніяких зауважень і не зробило. Взагалі, питання додаткових витрат - це не прості питання, але вони вирішуються і успішно, чого всім і бажаю.

Прислано denoksa October 01 2020 14:06
#11
Портал сметчиков

Так если в ПОСе укажет проектант, что требуется дополнительный каток - надо делать индивидуальную норму?

В проекте указано необходимо выполнить замену водосточной трубы и все, а в ПОСе указано небходимо установить леса , а в ППРе альпинистами??? как быть

Прислано alexsmeta October 01 2020 14:49
#12
Портал сметчиков

Получается, что мы постоянно крутимся на одном месте, пытаемся друг другу доказывать, что именно он прав. Нужен каток или не нужен, работал кран или не работал и т.д. т.п..
Что главное? Разве не стоимость?! Почему проверяющие не задаются вопросом, а почему такая низкая или высокая стоимость работ? Какая реальная (фактическая) стоимость работ?! Только из-за заработной платы стоимость 1м2 работы может быть разная (один заказчика пропускает 10 000 грн., а другой 20 000 грн.).
Кто из проверяющих скажет какая РЕАЛЬНАЯ стоимость облицовки пола керамической плиткой? Сколько факторов влияет на стоимость?

А нормы? Состав работ, время, разряд, машины .... - это все правильно? НЕТ!

Работаем дальше .....дальше мы все доказываем, обосновываем .....

Прислано Scouser October 01 2020 14:53
#13
Портал сметчиков

Валерио написал(а):
Кто сталкивался практически с этим вопросом, подскажите. Согласно производству работ по устройству и капремонту автодорог, во время проведения асфальтирования на объекте должен присутствовать еще один "запасной" каток, на случай отказа рабочего катка. Применял ли кто на практике этот "запасной" каток и как это всё проводить по ДЦ,АВР и т.д.


При ущільненні асфальтобетонного покриття застосовується група котків: легкі, середні, важкі.
Який повинен бути запасним? Чи ціла група?
Це абсурд. Для того, щоб уникати таких ситуацій потрібно ущільнення асфальтобетонного покриття виконувати справною технікою, а не зламками. Ця відповідальність на головному механіку підрядної організації. Можна ставити і по два запасних котка, тільки за власний рахунок.

Прислано Y October 01 2020 14:55
#14
Портал сметчиков

Scouser написал(а):
Валерио написал(а):
Кто сталкивался практически с этим вопросом, подскажите. Согласно производству работ по устройству и капремонту автодорог, во время проведения асфальтирования на объекте должен присутствовать еще один "запасной" каток, на случай отказа рабочего катка. Применял ли кто на практике этот "запасной" каток и как это всё проводить по ДЦ,АВР и т.д.


При ущільненні асфальтобетонного покриття застосовується група котків: легкі, середні, важкі.
Який повинен бути запасним? Чи ціла група?
Це абсурд. Для того, щоб уникати таких ситуацій потрібно ущільнення асфальтобетонного покриття виконувати справною технікою, а не зламками. Ця відповідальність на головному механіку підрядної організації. Можна ставити і по два запасних котка, тільки за власний рахунок.


100 %

Прислано larsen51 October 01 2020 15:07
#15
Портал сметчиков

сметчик "Так если в ПОСе укажет проектант, что требуется дополнительный каток"
В ПОБ застосовуються державні норми проектування і ціноутворення. Якщо умови будівництва йдуть всупереч з нормами витрат машиногодин або, і інших ресурсів), то В САМОМУ ПОБ розробляються норми на цю будову, які діють на цій будові. Це затверджується в проекті. Якщо в ПОБ не розроблено НОРМИ на ЦЮ будову і так і затверджений проект, то потім можна вносити корективи в ПКД в межах загальної вартості і розробляти індивідуальні норми, а якщо це тягне за собою збільшення загальної вартості, то треба перезатверджувати проект. А відносно того, що треба заміна труби, а про ліса в проекті нічого не сказно. Тут все просто - відповідна норма враховує роботи і всі витрати праці і механізмів на визначеній висоті і в визначених умовах. В окремих випадках, визначених в проекті, розробляється і фінансується проект встановлення лісів. Цей проект є окремим креслення і окремим кошторисом в складі РД.

Прислано larsen51 October 01 2020 15:32
#16
Портал сметчиков

ученикПолучается, что мы постоянно крутимся на одном месте
Державне ціноутворення з його рамками по витратам і цінам - є абсурдним з того часу, коли ми перейшли на капіталістичний шлях розвитку. Ці норми, ці ціни, ці кошториси для вмілих - джерело наживи, для невмілих - зона козлів відпущення. Вмілі зроблять так, що кошторисники і з ними ті, хто держе в руках ручку для головних підписів, живуть як в маслі варенники. При цьому ГОЛОВНЕ: жодний перевіряючий не може щось заперечити чи щось зауважити. Це робота 25 годин на добу, але вона того варта. А не бюджетне будівництво - то зовсім інша система. На закінчення скажу такий факт: В США не існує державних і "коммерческих" норм. І об'єкти державні і недержавні оцінюються одними нормами. Ці норми ніякий інпроект не народжує в потугах або без потуг та в цілковитому відриві від життя. Там існує система абсорбації норм , що на ринку будівництва пройшли перевірку життям, а не випуском інпроекту. Поки нам до цього дуже далеко. Поки що нам треба норми знати (і головне РОЗУМІТИ іх!!!) і вміти ними користуватися. І мій девіз))): Треба не виконувати ДСТУ, ДБН і т.п. Треба їх ВИКОРИСТОВУВАТИ з користю для себе БЕЗ ніяких нериємних наслідків і для себе і для тих, хто з тобою в одному човні..Я так думаю і так вимагаю з підлеглих. Приємно було поспілкуватися зі всіма. Вдачі всім в нелегкій праціі ціноутворення. Процвітання фірмі Препода! Я знаю, що цей хлопець завжди прийде на допомогу всім, хто в ній потребує. Бажаю успіху і новеньким і досвідченим! Ми робимо велику справу і ми дійсно на передньому краї- нами затуляють амбразури КРУ-"кулеметів")))

Прислано Valentin October 01 2020 16:39
#17
Портал сметчиков

Larsen51 написал(а):
...
Державне ціноутворення з його рамками по витратам і цінам - є абсурдним з того часу, коли ми перейшли на капіталістичний шлях розвитку. Ці норми, ці ціни, ці кошториси для вмілих - джерело наживи, для невмілих - зона козлів відпущення. Вмілі зроблять так, що кошторисники і з ними ті, хто держе в руках ручку для головних підписів, живуть як в маслі варенники. При цьому ГОЛОВНЕ: жодний перевіряючий не може щось заперечити чи щось зауважити. Це робота 25 годин на добу, але вона того варта. А не бюджетне будівництво - то зовсім інша система. На закінчення скажу такий факт: В США не існує державних і "коммерческих" норм. І об'єкти державні і недержавні оцінюються одними нормами. Ці норми ніякий інпроект не народжує в потугах або без потуг та в цілковитому відриві від життя. Там існує система абсорбації норм , що на ринку будівництва пройшли перевірку життям, а не випуском інпроекту. Поки нам до цього дуже далеко. Поки що нам треба норми знати (і головне РОЗУМІТИ іх!!!) і вміти ними користуватися. І мій девіз))): Треба не виконувати ДСТУ, ДБН і т.п. Треба їх ВИКОРИСТОВУВАТИ з користю для себе БЕЗ ніяких нериємних наслідків і для себе і для тих, хто з тобою в одному човні..


072-q 075-q 074-q


Прислано denoksa October 01 2020 16:49
#18
Портал сметчиков

Зачем далеко ходить возьмем Молдову