Поделитесь опытом кто закончил курсы профессиональной аттестации ответственных исполнителей и сдал экзамен (Програма підготовки до професійної атестації
інженерів –проектувальників.Спеціальний модуль. Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.)
АБорис написал(а):
Для ув. Nell
В том то и фокус, докажите что неправы, а для начала надо будет указать
дефектний акт
- что это такое с точки зрения закона?
Вобщем организация по заготавливанию рогов и копыт
спешить не будем, подождем, посмотрим, может и не понадобится... нет никакого желания выбрасывать такие деньги...
золотые слова
Согласно ДБН А.2.2-3-2012 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", а именно приложения А (справочного), дефектный акт - один из видов документов, который предоставляется заказчиком в качестве исходных данных. Пункт 10 приложения А. Ну никак не проектная документация.
Кроме того, сметчикам - не экспертам сертификат иметь не обязательно.
Постановление КМУ дает исчерпывающий перечень профессий: "відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг),
пов'язаних із створенням об'єктів архітектури (далі -
виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер
технічного нагляду та експерт,..." В Классификаторе профессий для сметчиков другое название "інженер з проектно-кошторисної роботи".
Змінено: Nell, July 12 2012 21:16
Nell написал(а):
Согласно ДБН А.2.2-3-2012 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", а именно приложения А (справочного), дефектный акт - один из видов документов, который предоставляется заказчиком в качестве исходных данных. Пункт 10 приложения А. Ну никак не проектная документация.
Кроме того, сметчикам - не экспертам сертификат иметь не обязательно.
Постановление КМУ дает исчерпывающий перечень профессий: "відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг),
пов'язаних із створенням об'єктів архітектури (далі -
виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер
технічного нагляду та експерт,..." В Классификаторе профессий для сметчиков другое название "інженер з проектно-кошторисної роботи".
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 травня 2011 р. N 554
Перелік
видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію
1. Розроблення містобудівної документації.
2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування.
3. Експертиза та обстеження у будівництві.
4. Технічний нагляд.
5. Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва. http://search.lig...10554.html
Кроме того, сметчикам - не экспертам сертификат иметь не обязательно.
№ 7/17-10476 від 26.06.2012
.....Разом з тим, у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, основними складовими якої є дефектний акт та кошторис, наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифікату є обов’язковою умовою.... (Инженерно-строительное проектирование в части сметной документации)
"... Недоброе таится в мужчинах избегающих вина, игр, общества прелестных женщин, застольной беседы. Такие люди или тяжело больны, или втайне ненавидят окружающих."
Мессир Воланд
Вит, Вы, пожалуйста, с самого начала прочитайте полностью мои посты, а не с конца. Я опровергаю письмо, на которое Вы ссылаетесь.
Согласно закона перечень ответственных исполнителей работ устанавливает КМУ, а не Минрегионбуд. Инженеров по проектно-сметной работе (формулировка "Классификатора профессий") в этом перечне нет.
Nell написал(а): Вит, Вы, пожалуйста, с самого начала прочитайте полностью мои посты, а не с конца. Я опровергаю письмо, на которое Вы ссылаетесь.
Согласно закона перечень ответственных исполнителей работ устанавливает КМУ, а не Минрегионбуд. Инженеров по проектно-сметной работе (формулировка "Классификатора профессий") в этом перечне нет.
Я все девять страниц уже много раз перечитывал . Если Вы смотрели классификатор - то заметили, что согласно Переліку видів робіт.... из классификатора ни одной профессии нет, даже технадзор по другому называется (3152 22442 Інженер з технічного нагляду)
Змінено: Вит, July 13 2012 13:06
"... Недоброе таится в мужчинах избегающих вина, игр, общества прелестных женщин, застольной беседы. Такие люди или тяжело больны, или втайне ненавидят окружающих."
Мессир Воланд
Виды работ - это не перечень профессий ответственных исполнителей. Вся эта карусель рассчитана на людей, которые слушают чиновников вместо того, чтобы прочесть первоисточник
Nell написал(а):
Виды работ - это не перечень профессий ответственных исполнителей. Вся эта карусель рассчитана на людей, которые слушают чиновников вместо того, чтобы прочесть первоисточник
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 23 травня 2011 р. N 554
Київ
Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури
Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" та статті 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" Кабінет Міністрів України постановляє:
[spoiler]1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури;
перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію.
2. Установити, що кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які видані до набрання чинності цією постановою, підлягають після завершення строку їх дії обміну на сертифікати нового зразка. Обмін кваліфікаційних сертифікатів здійснюється за заявою відповідальних виконавців без проведення іспиту із сплатою фактичних витрат, пов'язаних з обміном сертифіката.
3. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2009 р. N 79 "Про затвердження Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" (Офіційний вісник України, 2009 р., N 11, ст. 324).[/spoiler]
4. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства забезпечити приведення власних нормативно-правових актів у відповідність із цією постановою.
"... Недоброе таится в мужчинах избегающих вина, игр, общества прелестных женщин, застольной беседы. Такие люди или тяжело больны, или втайне ненавидят окружающих."
Мессир Воланд
Вит, no coments. Еще два закона перечитайте пару раз, Конституцию... К юристу обратитесь... Вы, наверное, уже деньги заплатили? Ну, будете иметь собственную печать
Nell написал(а): Вит, no coments. Еще два закона перечитайте пару раз, Конституцию...
«Закон, как дышло, – куда повернешь, то и вышло»
Nell написал(а):
К юристу обратитесь...
Зачем? Чтобы судиться с экспертизой, которая требует подпись и печать сертифицированного сметчика на сметах по текущему ремонту? Останемся тогда без работы.
Nell написал(а):
Вы, наверное, уже деньги заплатили? Ну, будете иметь собственную печать
Да, заплатил. На следующей неделе экзамен
РС: Точно так же все думали и про сертификат на технадзор
"... Недоброе таится в мужчинах избегающих вина, игр, общества прелестных женщин, застольной беседы. Такие люди или тяжело больны, или втайне ненавидят окружающих."
Мессир Воланд
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про регулювання містобудівної діяльності
Стаття 31. Проектна документація на будівництво
[spoiler]1. Проектна документація на будівництво об'єктів розро[Вырезано цензурой!]ється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, державних будівельних норм, стандартів і правил та затверджується замовником.
До проектної документації на будівництво об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, а також об'єктів, які підлягають оцінці впливу на навколишнє природне середовище у транскордонному контексті, додається оцінка існуючого чи передбачуваного впливу на стан навколишнього природного середовища. Перелік таких об'єктів визначається Кабінетом Міністрів України.
2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури. При цьому до проведення експертизи залучаються (в тому числі на підставі цивільно-правових договорів) експерти з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, які пройшли професійну атестацію, що проводилася із залученням представників відповідних центральних органів виконавчої влади, та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат. Порядок проведення професійної атестації таких експертів встановлюється Кабінетом Міністрів України.[/spoiler]
3. Не підлягають обов'язковій експертизі проекти будівництва об'єктів I - III категорій складності.
4. Обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які:
1) належать до IV і V категорій складності, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності та необхідної довговічності;
2) споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - в частині міцності, надійності та довговічності;
3) споруджуються із залученням бюджетних коштів, - щодо кошторисної частини проектної документації.
За рішенням замовника може проводитися також експертиза проектів будівництва інших об'єктів, ніж передбачені у цій частині.
5. Встановлення випадків та порядку проведення експертизи проектів будівництва іншими законами не допускається.
6. Проектна документація на будівництво об'єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами.
Київ
Про затвердження Порядку віднесення об'єктів будівництва до IV і V категорій складності
ПОРЯДОК
віднесення об'єктів будівництва до IV і V категорій складності
[spoiler]1. Цей Порядок визначає механізм віднесення об'єктів будівництва різного функціонального призначення до IV і V категорій складності.
2. Віднесення об'єкта будівництва до відповідної категорії складності здійснюється проектувальником і замовником.
3. Категорія складності об'єкта будівництва визначається відповідно до будівельних норм та державних стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об'єкта будівництва.
4. Клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва визначається згідно з вимогами ДБН В.1.2-14-2009 "Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ" за рівнем можливих економічних збитків і (або) інших втрат, пов'язаних з припиненням експлуатації або втратою цілісності об'єкта.[/spoiler]
5. До IV категорії складності відносяться об'єкти будівництва, які мають хоча б одну з таких ознак:
1) розраховані на постійне перебування більш як 300 осіб та (або) періодичне перебування більше 500 осіб;
2) становлять можливу небезпеку для більш як 10000 осіб, які перебувають поза об'єктом;
3) у разі аварії або неможливості (недоцільності) подальшої експлуатації:
можуть спричинити збитки в обсязі понад 15000 мінімальних розмірів заробітних плат;
можуть призвести до припинення функціонування об'єктів транспорту, зв'язку, енергетики та інженерних мереж регіонального рівня;
можуть призвести до втрати об'єктів культурної спадщини місцевого значення.
6. До V категорії складності відносяться об'єкти будівництва, які мають хоча б одну з таких ознак:
1) згідно із Законом України "Про об'єкти підвищеної небезпеки" є об'єктами підвищеної небезпеки;
2) розраховані на постійне перебування більш як 400 осіб та (або) періодичне перебування понад 1000 осіб;
3) становлять можливу небезпеку для більш як 50000 осіб, які перебувають поза об'єктом;
4) у разі аварії або неможливості (недоцільності) подальшої експлуатації:
можуть спричинити збитки в обсязі понад 150000 мінімальних розмірів заробітних плат;
можуть призвести до припинення функціонування об'єктів транспорту, зв'язку, енергетики та інженерних мереж загальнодержавного значення;
можуть призвести до втрати об'єктів культурної спадщини національного значення.
[spoiler]7. Під час проведення державного архітектурно-будівельного контролю на об'єктах самочинного будівництва (у разі відсутності проектної документації) категорія складності таких об'єктів визначається посадовими особами Держархбудінспекції та її територіальних органів, а в разі необхідності - шляхом проведення експертизи експертною організацією чи експертом, що має відповідний сертифікат.
8. Юридичні та фізичні особи, які беруть участь у визначенні категорії складності об'єктів будівництва, несуть відповідно до закону відповідальність за порушення вимог цього Порядку.
9. Контроль за дотриманням вимог цього Порядку здійснюється спеціально уповноваженими органами у сфері містобудування та архітектури.[/spoiler] http://search.lig...57.html#15
"... Недоброе таится в мужчинах избегающих вина, игр, общества прелестных женщин, застольной беседы. Такие люди или тяжело больны, или втайне ненавидят окружающих."
Мессир Воланд
Собрал каркас письмеца, хочу поотправлять по разным учереждением и в УП, для верности.
Жду предложений и конструктивной критики, но без какашкозакидательств.
[spoiler]ЩОДО НЕКОНСТИТУЦІЙНОСТІ ДЕЯКИХ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО АРХІТЕКТУРНУ ДІЯЛЬНІСТЬ.
Згідно Конституції України: Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. Чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками. Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Громадяни мають право безоплатно здобути вищу освіту в державних і комунальних навчальних закладах на конкурсній основі. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. Єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України.
Згідно Закону України «Про освіту»: Громадяни України мають право на безкоштовну освіту в усіх державних навчальних закладах незалежно від статі, раси, національності, соціального і майнового стану, роду та характеру занять, світоглядних переконань, належності до партій, ставлення до релігії, віросповідання, стану здоров'я, місця проживання та інших обставин. Це право забезпечується: розгалуженою мережею навчальних закладів, заснованих на державній та інших формах власності, наукових установ, закладів післядипломної освіти.
Для одержання документа про освіту громадяни мають право на державну атестацію. Державна політика в галузі освіти визначається Верховною Радою України відповідно до Конституції України і здійснюється органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Міністерство освіти України є центральним органом державної виконавчої влади, який здійснює керівництво у сфері освіти, встановлює державні стандарти знань з кожного предмета. Державні стандарти освіти встановлюють вимоги до змісту, обсягу і рівня освітньої та фахової підготовки в Україні. Вони є основою оцінки освітнього та освітньо-кваліфікаційного рівня громадян незалежно від форм одержання освіти. Основними напрямами діяльності вищого навчального закладу є: підготовка фахівців різних освітньо-кваліфікаційних рівнів; спеціалізація, підвищення кваліфікації, перепідготовка кадрів.
Згідно Закону України «Про вищу освіту»: вища освіта - рівень освіти, який здобувається особою у вищому навчальному закладі в результаті послідовного, системного та цілеспрямованого процесу засвоєння змісту навчання, який ґрунтується на повній загальній середній освіті й завершується здобуттям певної кваліфікації за підсумками державної атестації; зміст вищої освіти - обумовлена цілями та потребами суспільства система знань, умінь і навичок, професійних, світоглядних і громадянських якостей, що має бути сформована в процесі навчання з урахуванням перспектив розвитку суспільства, науки, техніки, технологій, культури та мистецтва.; державна атестація осіб, які закінчують вищі навчальні заклади - встановлення відповідності рівня якості отриманої ними вищої освіти вимогам стандартів вищої освіти по закінченню навчання за напрямом, спеціальністю; освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти - характеристика вищої освіти за ознаками ступеня сформованості знань, умінь та навичок особи, що забезпечують її здатність виконувати завдання та обов'язки (роботи) певного рівня професійної діяльності.
Згідно постанови КМУ від 12 листопада 1997р. «Про документи про освіту та вчені звання»: затверджено перелік і зразки документів про освіту та вчені звання, бланки документів про освіту та вчені звання є документами суворої звітності, крім бланків академічної довідки, Похвального листа, Похвальної грамоти.
Згідно порядку «визнання і встановлення еквівалентності в Україні документів про освіту, виданих навчальними закладами інших держав»: документи про освіту, що не відповідають офіційно затвердженому стандарту оформлення документів про освіту, якщо такий стандарт прийнятий в державі, якій належить навчальний заклад, не підлягають визнанню. Так само, не підлягають визнанню документи, що не містять достатньої інформації щодо змісту навчальної програми, що унеможливлює встановлення еквівалентності присвоєних за цими документами кваліфікацій освітньому або освітньо-кваліфікаційному рівню системи освіти України.
Додаткове навчання, тести на компетентність або інші дії (додаткові умови) для компенсації відмінностей у навчальних програмах з метою визнання документа про освіту в Україні здійснюються власником документів в обраному ним акредитованому в Україні навчальному закладі, який провадить підготовку фахівців відповідного освітнього або освітньо-кваліфікаційного рівня за відповідним або суміжним напрямом (спеціальністю).
Згідно Конвенції «про визнання кваліфікацій з вищої освіти в європейському регіоні»: справедливе визнання кваліфікацій є ключовим елементом права на освіту та обов'язком суспільства.
Згдно Конвенції «о признании учебных курсов, дипломов о высшем образовании и учебных степеней в государствах региона Европы»: «Договаривающиеся государства, помимо обязательств, возлагаемых на правительства, договорились принимать все возможные меры, чтобы поощрять соответствующие компетентные власти обеспечивать эффективное признание выданных компетентными органами других договаривающихся государств свидетельств, дипломов или ученых степеней в целях осуществления профессиональной деятельности».
Зважаючи на все вищевикладене, Закон України «Про архітектурну діяльність», в частині професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, суперечить Конституції України та міжнародним Конвенціям, які є частиною національного законодавства України, а також іншим Законам та постановам, оскільки громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації, мають Конституційне право на працю за своєю спеціалізацією, по якій вони склали атестаційні іспити і за підсумком якого отримали документ про освіту затвердженого зразка. Одночасно з цим, відсутня затверджена форма кваліфікаційного сертифікату і не розроблений стандарт Міністерством освіти України, а отже цей документ не має юридичної сили.
Також, Конституція гарантує безоплатне право на освіту і всі її складові, а отримання цього сертифікату обумовлює обов’язкову оплату за різні послуги, та сам сертифікат.
Одночасно з цим з’явився цілий ряд підприємств, які проводять освітні, перед кваліфікаційні навчальні курси, при відсутності, затвердженої Міністерством освіти України, навчальної програми. Та провадиться примусовий збір за вступ в добровільні спілки.
[/spoiler]
Использованый материал: http://zakon2.rad...ow/2984-14 http://zakon2.rad...ow/1060-12 http://zakon2.rad.../1260-97-п http://zakon2.rad...w/z0960-12 http://zakon2.rad...ed19991203 http://zakon2.rad...ed19991203 http://zakon2.rad...ed20110502 http://zakon2.rad...how/687-14
Я пишу с ошибками — это привилегия высшего образования.
Уважаемый АБорис!
Текст Вашего письма полностью не читала. Просмотрев его по диагонали, должна заметить, что:
1. Вопрос о конституционности законов или их частей - исключительно в компетенции Конституционного суда. Процедура обращения в КС- отдельная тема.
2. Письмо - это ничто, эпистолярный жанр. В лучшем случае, Вы получите формальный ответ - отписку. Писем писать не надо.
3. Сам закон не требует оплаты за проведение профессиональной аттестации или прохождения курсов повышения квалификации, и, как бы, не нарушает права людей работать по специальности.
4. Нарушение прав начинается в постановлении КМУ – в части требования документа о повышении квалификации. Этого нет в самом законе и тут можно попытаться обосновать нарушение статьями 19 и 92 Конституции. И только в административном суде Печерского района в Киеве – подать иск о нарушении конкретно Ваших прав и законных интересов. Или прав членов какого-либо общественного объединения, сметчиков, например. Это очень трудно. Но не есть невозможно.
5. Я бы подала ЖАЛОБУ (скаргу) министру на письма его заместителя Исаенко в органы экспертизы с конкретной просьбой – отозвать эти письма, как незаконные (неправомерные), расширяющие сферу действия закона за пределами властных полномочий. На жалобу министр обязан дать РЕШЕНИЕ. Если оно отрицательное – его можно обжаловать в суде. Или можно обжаловать в суде какой-то определенный отказ экспертизы.
6. Данная проблема решается только в суде. По-моему, нас, сметчиков, можно отстоять. Инженеров вообще – по строку, до октября 2013г.
Змінено: Nell, July 14 2012 20:55