- вiд зарплати в прямих витратах), якi являються даними пiдрядника, дозволяють розраховувати загальновиробничi витрати не за методикою Настанови з визначення вартості будівництва, а у рiвнi, що вiдповiдає фактичним звiтним даним виконавцiв будiвельно-монт
Булава Алла,Уведення конкретних значень параметрiв Н19 (вiдсоток на зарплату у складi загальновиробничих витрат - вiд зарплати в прямих витратах) i Н20 (загальний вiдсоток на загальновиробничi
Поделитесь опытом кто закончил курсы профессиональной аттестации ответственных исполнителей и сдал экзамен (Програма підготовки до професійної атестації
інженерів –проектувальників.Спеціальний модуль. Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.)
По поводу последнего абзаца письма №7/17-10476 от 26.06.2012 и не только....
подборка:
[spoiler]Постанова Кабінету Міністрів України
від 13 квітня 2011 р. N 466
Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт
Підготовчі роботи - роботи з підготовки земельної ділянки,
влаштування огородження будівельного майданчика та знесення
будівель і споруд, порушення елементів благоустрою в межах
відведеної земельної ділянки під забудову, вишукувальні роботи,
роботи із спорудження тимчасових виробничих та побутових споруд,
необхідних для організації і обслуговування будівництва,
улаштування під'їзних шляхів, складування будівельних матеріалів,
підведення тимчасових інженерних мереж, а також з винесення
інженерних мереж та видалення зелених насаджень.
Будівельні роботи - роботи з нового будівництва,
реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Закон України «Про архітектурну діяльність»
Стаття 19. Проектні роботи, виконання яких не потребує
наявності відповідного кваліфікаційного
сертифіката
Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури
не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного
сертифіката у разі:
здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом
архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат
на виконання робіт відповідного профілю;
розроблення проектних матеріалів, не передбачених для
реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій
щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки;
виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та
архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше;
проектування об'єктів, які відповідно до законодавства не
потребують дозволу на будівництво. { Статтю 19 доповнено абзацом
п'ятим згідно із Законом N 58-V ( 58-16 ) від 01.08.2006 }
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про регулювання містобудівної діяльності
Стаття 37. Дозвіл на виконання будівельних робіт
1. Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були
виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою
декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних
робіт на об'єктах будівництва, що належать до IV і V категорій
складності, підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та
споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи
підряднику (у разі якщо будівельні роботи виконуються без
залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання
будівельних робіт.
[/spoiler]
Первое: работы по текущему ремонту в формулировке постановления КМУ №466 вообще не являются строительными работами.
Второе: С каких пор дефектный акт стал "проектной документацией"? Его составляет заказчик.
И самое интересное: с принятием закона "Про регулювання містобудівної діяльності" получение "дозволу" на строительство нужно только для объектов 4-й и 5-й категории сложности, строительство других объектов подразумевает всего лишь процедуру регистрации.
Вывод 1: Минрегинострой не имеет права расширять действие закона или давать официальные разъяснения законов - не его уровень.
Вывод 2: Нужно один раз грамотно обжаловать в административном суде какой-либо отказ экспертизы, не касающейся 4-5 категории. Или писать коллективную жалобу.
Nell написал(а):
По поводу последнего абзаца письма №7/17-10476 от 26.06.2012 и не только....
подборка:
Первое: работы по текущему ремонту в формулировке постановления КМУ №466 вообще не являются строительными работами.
Второе: С каких пор дефектный акт стал "проектной документацией"? Его составляет заказчик.
И самое интересное: с принятием закона "Про регулювання містобудівної діяльності" получение "дозволу" на строительство нужно только для объектов 4-й и 5-й категории сложности, строительство других объектов подразумевает всего лишь процедуру регистрации.
Вывод 1: Минрегинострой не имеет права расширять действие закона или давать официальные разъяснения законов - не его уровень.
Вывод 2: Нужно один раз грамотно обжаловать в административном суде какой-либо отказ экспертизы, не касающейся 4-5 категории. Или писать коллективную жалобу.
Стаття 36. Декларація про початок виконання будівельних робіт
[spoiler] 1. Право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були
виконані раніше згідно з повідомленням або зареєстрованою
декларацією про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних
робіт на об'єктах, що належать до I-III категорій складності,
підключення об'єкта будівництва до інженерних мереж та споруд
надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (у
разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення
субпідрядників) після реєстрації декларації про початок виконання
будівельних робіт.
2. Реєстрацію декларації про початок виконання будівельних
робіт проводять відповідні інспекції державного
архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом
п'яти робочих днів з дня надходження декларації.
Виконувати будівельні роботи, підключати об'єкт будівництва
до інженерних мереж та споруд без реєстрації зазначеної декларації
забороняється.
За наявності зареєстрованої декларації про початок виконання
будівельних робіт отримання замовником та генеральним підрядником
чи підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без
залучення субпідрядників) інших документів дозвільного характеру
для виконання будівельних робіт та видалення зелених насаджень у
межах будівельного майданчика не вимагається.
3. Форма декларації про початок виконання будівельних робіт,
порядок її подання та реєстрації, форма повідомлення про зміну
даних у зареєстрованій декларації визначаються Кабінетом Міністрів
України.
4. Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю
відмовляють у реєстрації декларації про початок виконання
будівельних робіт, якщо декларація подана чи оформлена з
порушенням встановлених вимог.
Рішення про відмову в реєстрації декларації про початок
виконання будівельних робіт приймається у строк, передбачений для
реєстрації декларації.
5. У разі якщо інспекція державного архітектурно-будівельного
контролю не зареєструвала декларацію про початок виконання
будівельних робіт або не прийняла рішення про відмову в її
реєстрації в установлений цією статтею строк, право на виконання
будівельних робіт виникає на одинадцятий робочий день з дня, коли
декларація повинна бути зареєстрована, а рішення про відмову -
прийнято.
У такому разі декларація вважається зареєстрованою.
6. У разі якщо право на будівництво об'єкта передано іншому
замовнику або змінено генерального підрядника чи підрядника (у
разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення
субпідрядників) або осіб, відповідальних за проведення авторського
і технічного нагляду, або відповідальних виконавців робіт,
замовник протягом трьох робочих днів повідомляє про такі зміни
інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю, яка
зареєструвала декларацію про початок виконання будівельних робіт.
7. Замовник зобов'язаний протягом семи календарних днів з дня
реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або
з дня набуття права на виконання будівельних робіт відповідно до
частини п'ятої цієї статті письмово поінформувати виконавчий орган
сільської, селищної, міської ради або місцеву державну
адміністрацію за місцезнаходженням об'єкта будівництва про початок
виконання будівельних робіт.
8. Замовник відповідно до закону несе відповідальність за
повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним
декларації про початок виконання будівельних робіт, та виконання
будівельних робіт без зареєстрованої декларації. [/spoiler]
Стаття 31. Проектна документація на буді
[spoiler] 3. Не підлягають обов'язковій експертизі проекти будівництва
об'єктів I-III категорій складності.
3) споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів
державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а
також кредитів, наданих під державні гарантії, - щодо кошторисної
частини проектної документації.
[/spoiler]
По первому - по идее так и правильно, текущий ремонт это не строительство.
По второму - на всё что неявляется текущим ремонтом необходимо декларацию. Так что експертиза, в части соответствия объёмов в смете, обязательна даже для капремонта, без неё декларацию неимеют право регистрировать. Ну а без декларации это уже криминал.
Я пишу с ошибками — это привилегия высшего образования.
Декларация - не разрешение. Она не выдается, а регистрируется. Вы чувствуете разницу?
Я пока почитала форум инпроектовский. Какая-то экспертиза УСТНО требует сертификат для проекта на капремонт. Вам не кажется, что кто-то что-то знает?
Змінено: Nell, July 12 2012 16:03
У нас в Кировограде в экспертизе текущий ремонт и все остальные виды стройки проходят обязательно экспертизу,если это бюджетные деньги!Спросила у них за сертификацию сметчиков,они говорят,что если вы проектная организация и у вас есть сертификат ГИП(а)/ГАП(а),то сметчику сертификат не нужен даже для текущего ремонта,а если вы считаете смету вообще как отдельное лицо,т.е. не работая ни в какой организации,то вам сертификат нужен.Вот как-то так
Анна Артуровна написал(а):
У нас в Кировограде в экспертизе текущий ремонт и все остальные виды стройки проходят обязательно экспертизу,если это бюджетные деньги!Спросила у них за сертификацию сметчиков,они говорят,что если вы проектная организация и у вас есть сертификат ГИП(а)/ГАП(а),то сметчику сертификат не нужен даже для текущего ремонта,а если вы считаете смету вообще как отдельное лицо,т.е. не работая ни в какой организации,то вам сертификат нужен.Вот как-то так
Уважаемая Анна Артуровна! Мы вообще-то не про экспертизу проектов и смет за бюджетные деньги. Как бы помягче... Вы не все поняли.
Я поняла что вы здесь обсуждаете сертификацию сметчиков,так вот я вам навела пример,что аттестацию не надо проходить сметчикам, которые работают в организации,а не сами на себя!
а мне интересно кто эти деньги собирает конкретно, за сертификацию и куда они идут, может кто знает?
тарифы как-то не совсем адекватные.
я на другом форуме писал тендерную палату напоминает))
и вобще ну ГИПа с ГАПом зачем там сертификат еще как-то понятно, хотя им это в основной массе не поможет( специалистов от этого не прибавится.
Но сметчику то нахрена???? что калькулятором без сертификата пользоваться нельзя, ну смешно же.
Nell написал(а):
Декларация - не разрешение. Она не выдается, а регистрируется. Вы чувствуете разницу?
Я пока почитала форум инпроектовский. Какая-то экспертиза УСТНО требует сертификат для проекта на капремонт. Вам не кажется, что кто-то что-то знает?
Умом я Вас понимаю, а вот одно место почемуто чуствует неладное. Оно то вроде как и не разрешение, но без "регистрации" даже кап.ремонт считается самостроем, тобиш нецелевое использование денег. А товарисчи из карательных отрядов пока вообще молчат, но вот как они себя начнут вести после 28.10.12? Не факт что это будет, одним из способов, отбивания потраченых на выборы денег.
Про экспертизу вообще неинтересует, как и про атестацию, я ж индивидуальные нормы не разрабатываю. И в кодексах нигде не указано, что третяя-десятая печати являются существенными составляющими оф. документов, в связи с чем "устные" требования относятся к ККУ.
А вот с законной точки зрения минрегион ничего не нарушил, если что, он же не заставлял деньгу за филькину грамоту выкидывать. Тут же никто не возмушается за сертификаты "курсов сметчика", а даже гордятся наличием этого творения.
Да и вообще, Сергею Пантелеевичу можно, а Анатолию Михаиловичу нельзя?
Я пишу с ошибками — это привилегия высшего образования.
Анна Артуровна написал(а):
Я поняла что вы здесь обсуждаете сертификацию сметчиков,так вот я вам навела пример,что аттестацию не надо проходить сметчикам, которые работают в организации,а не сами на себя!
А с каких таких, если сам на себя, надо, сметчик должен быть "научно педагогическим кадром"? В каком Кодексе или Законе это написано, или может в Закон про образование поправки внесли? http://zakon2.rad...ow/1060-12
3. Для одержання документа про освіту громадяни мають право
на державну атестацію.
п.с. А сами сертификаты, согласно http://zakon2.rad.../1260-97-п являются "Похвальной грамотой" или "Похвальным письмом"
Змінено: АБорис, July 12 2012 17:30
Я пишу с ошибками — это привилегия высшего образования.
Анна Артуровна!, "сам на себя" - это вообще что то непонятное... когда халтурку делаете что ли сертификат надо иметь?)) а если в строительной компании работаешь, не в проектной, где нет ни ГИПов, ни ГАПов тогда что? что ваша экспертиза об этом говорит?)))
Не плыви против течения, не плыви по течению, а плыви туда, куда тебе нужно!)
АБорис написал(а):
А вот с законной точки зрения минрегион ничего не нарушил, если что, он же не заставлял деньгу за филькину грамоту выкидывать. Тут же никто не возмушается за сертификаты "курсов сметчика", а даже гордятся наличием этого творения.
Я возмущаюсь. Чем диплом о высшем профильном образовании не является подтверждением квалификации?
АБорис написал(а):
А вот с законной точки зрения минрегион ничего не нарушил, если что, он же не заставлял деньгу за филькину грамоту выкидывать. Тут же никто не возмушается за сертификаты "курсов сметчика", а даже гордятся наличием этого творения.
Я возмущаюсь. Чем диплом о высшем профильном образовании не является подтверждением квалификации?
ни диплом, ни стаж работы... потому что денег очень хочется, вот и придумали новую фишку - сертификацию...
спешить не будем, подождем, посмотрим, может и не понадобится... нет никакого желания выбрасывать такие деньги...
Не плыви против течения, не плыви по течению, а плыви туда, куда тебе нужно!)
Да, ждем. Но почему именно сметчики? Мы ведь не нормы разрабатываем, хотя там тоже ничего суперсложного нет. Мы пользуемся уже разработанными нормами. С прорабами не прошло, почему то.
Для АБорис.
1. Закон України «Про архітектурну діяльність»
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім:
частин першої, другої і четвертої статті 7, які набирають
чинності через два роки після створення передбаченої у статті 18 цього Закону Архітектурно-будівельної атестаційної комісії та введення в дію порядку проведення професійної атестації в архітектурній діяльності (частина друга статті 17)" - конец цитаты.
Части первая и вторая Статьи 7 - это про квалификационные сертификаты архитекторов. А аттестационная комиссия создана приказом №236 от 14.10.2011г. То есть, через два года - 14.10.2013 - обязательно нужно архитекторам иметь сертификат. Это экспертам его нужно иметь уже сейчас.
2. Минрегион вроде как не нарушил закон, так как не приказы выдал, а два письма. НО: согласно Конституции они обязаны действовать только в пределах полномочий данных законом, а официальное толкование законов имеет право давать только Конституционный суд. Обратите внимание на словоблудие пресловутых писем, направленных в органы экспертизы: - "у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти... за спрощеною документацією, основними складовими якої є дефектний акт..."; и - во втором письме они просто "дописывают" слова, которых нет в последней части статьи 19 Закона "які відповідно до законодавства не потребують дозволу на будівництво". У них это получается легко: "не потребують реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або отримання дозволу на їх виконання".
Ничего не нарушили?
Змінено: Nell, July 12 2012 18:14