26-12-2024 16:36
Техпідтримка в Viber


Техпідтримка АВК⁩


Група підтримується безпосередньо розробниками
btm-left.pngbtm-right.png
Міні-чат
Для участі в міні-чаті Ви повинні авторизуватися

[off] 18.12.2024
Валентина2509, для загального розвитку, а як підписана договірна ціна? Так, на мою думку, і акт має бути закритим.

[off] 18.12.2024
- вiд зарплати в прямих витратах), якi являються даними пiдрядника, дозволяють розраховувати загальновиробничi витрати не за методикою Настанови з визначення вартості будівництва, а у рiвнi, що вiдповiдає фактичним звiтним даним виконавцiв будiвельно-монт

[off] 18.12.2024
Булава Алла,Уведення конкретних значень параметрiв Н19 (вiдсоток на зарплату у складi загальновиробничих
витрат - вiд зарплати в прямих витратах) i Н20 (загальний вiдсоток на загальновиробничi

[off] 18.12.2024
Доброго дня. Підкажіть,яку норму витрат електродів правильно застосувати до норми КБ33-30-(Установка
під обладнання стальних конструкцій). Дякую

[off] 18.12.2024
Доброго ранку. Підкажіть як збільшити загальновиробничі витрати від прямих витрат (заробітна плата)

btm-left.pngbtm-right.png
ИCC
Інформаційно-довідкова система Зодчий
btm-left.pngbtm-right.png
Нормативна база
ГНч ГНч
ДСТУ ДСТУ
ЕНиР ЕНиР
РЭСН РЭСН
РЭСНмо РЭСНмо
РЭСНр РЭСНр
Реставрация Реставрация
Минпром Минпром
СцнПРдС СцнПРдС
Пусконаладка Пусконаладка
Прейскурант 260543Е Прейскурант 260543Е
btm-left.pngbtm-right.png




[On-Line консультация]
Сергій - Як вивисти в АВК розгорнутий розрахунок №1 Заробітня плата та інші супутні витрати? для податкової
Мария - Доброго дня. Хтось може підказати середньомісячну тривалість робочого часу з 10.11.24 року?
Артем - Доборого дня. підскажіть. державна установа, ремонт на 4му поверсі, як врахувати підіймання матеріалів на 4й поверх робочими?
Перегляд теми
» Питання та відповіді » Консультации
Тут был(и) 1 Гостей
 Роздрукувати тему
Состав исполнительной документации при ремонте
Олег Венгрин
вопрос не относится непосредственно к ценообразованию. Организация строительства новых, реконструкции и перевооружения существующих зданий и сооружений регламентируется ДБН А.3.1.-5-96 "Организация строительного производства". Каким документом регулируется организация работ при ремонте? Какие журналы необходимо вести, какие акты подписывать.

спасибо.Smile
Оценить сообщение
 
Викторинка
Олег Венгрин, можливо виберете з цієї публікаціїї щось потрібне "Школа бухгалтера № 12 (25.6.2007)
Практика
Ремонт орендованого приміщення
[spoiler]
В умовах, коли ціни за квадратний метр в Україні стрімко піднімаються, офіс простіше орендувати, ніж купити. Як водиться, стан орендованого приміщення не завжди відповідає побажанням орендаря. І навіть якщо в офісі нещодавно робився ремонт, керівництво цілком може побажати змінити антураж (наприклад, декорувати приміщення на свій смак або, приміром, замінити легковажні шпалери в блакитну квіточку строгими офісними). Як говориться, було б бажання та дозволяли б договірні умови.

Поговоримо про те, як враховуються витрати на ремонт орендованого приміщення.

Правомірність проведення ремонту орендованого приміщення

Відразу обмовимося, у статті мова йтиме про ремонт приміщення, взятого в оперативну оренду, за якої право власності не переходить до орендаря по закінченні строку оренди. Нагадаємо, що при оперативній оренді до орендаря не переходять ризики і вигоди, пов’язані з використанням отриманого в оренду активу.

Правові основи порядку проведення ремонту орендованого об’єкта регулюються главою 58 ГКУ. Так, ст. 773 ГКУ встановлено, що орендар має право змінювати стан орендованої речі тільки за згодою орендодавця. Таким чином, можливість проведення орендарем ремонту орендованого приміщення необхідно передбачити в договорі.

Відповідно до ст. 776 ГКУ, якщо в договорі не прописані інші умови проведення ремонту, то поточний ремонт об’єкта, переданого в оренду, зазвичай здійснюється орендарем, а капітальний — орендодавцем. У той же час сторони можуть передбачити в договорі оренди, що всі поліпшення в період дії договору оренди проводить орендар.

Також зазначимо, що ст. 778 ГКУ надає орендареві право вилучити поліпшення орендованого об’єкта, якщо вони можуть бути відокремлені без ушкодження поліпшеного об’єкта. Іншими словами, якщо приміщення декороване знімними деталями (наприклад, підвісними світильниками), орендар після закінчення договору оренди має право забрати їх із собою, якщо, звичайно, вони не переходять у власність орендодавця відповідно до умов договору. Якщо поліпшення приміщення проведене за згодою орендодавця, орендар має право вимагати відшкодування вартості поліпшень або зарахування їхньої вартості в рахунок плати за користування приміщенням. У той же час проведення поліпшення приміщення без згоди орендодавця позбавляє орендаря права на відшкодування їхньої вартості.

Види ремонтів

Як ми вже зазначили, ремонт може бути капітальним або поточним. В той же час чинне законодавство не дає однозначного визначення цих понять. Як правило, розходження між капітальним і поточним ремонтом визначаються в нормативних документах відповідної спеціалізації.

Що стосується ремонту будинків і споруд, відповідне значення термінів викладено в листі Держкомбуду України від 30.04.2003р. № 7/7-401.

Під поточним ремонтом мається на увазі комплекс ремонтно-будівельних робіт, що передбачає систематичну і своєчасну підтримку експлуатаційних якостей і попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.

До капітального ремонту відносять ремонтно-будівельні роботи, які в комплексі передбачають заміну, відновлення та модернізацію конструкцій і обладнання будинків у зв’язку з їхнім фізичним зносом і руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також поліпшення планування будинку та благоустрою території без зміни будівельних габаритів об’єкта.

Документальне оформлення ремонту орендованого приміщення

Особливий інтерес викликає документальне оформлення ремонту, проведеного господарським способом. З метою економії керівництвом цілком може бути ухвалено рішення провести нескладний поточний ремонт самотужки. Якщо ж спеціалізація працівників дозволяє, самотужки можна проводити і капітальний ремонт приміщення.

Однак при цьому варто враховувати, що проведення деяких будівельних робіт вимагає одержання ліцензії відповідно до ст. 9 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» від 01.06.2000 р. № 1775-III (далі — Закон № 1775). Зокрема, ліцензуванню підлягає така будівельна діяльність:

вишукувальні та проектні роботи для будівництва, зведення несучих та огороджуючих конструкцій, будівництво та монтаж інженерних і транспортних мереж (п. 30 ст. 9 Закону № 1775).

Рішення про проведення поточного або капітального ремонту, насамперед, необхідно оформити наказом керівника підприємства. Якщо це планові ремонтні роботи, важливо, щоб строки їхнього проведення відповідали зазначеним у плані (графіку) проведення поточних ремонтів. Якщо ж проведення робіт не заплановано, буде незайвим оформити акт про технічний стан об’єкта, де вказати виявлені недоліки та дефекти приміщення, які впливають на його експлуатаційні характеристики і можуть призвести до передчасного зносу приміщення.

Варто враховувати, що документація для проведення ремонту виробничих приміщень оформляється відповідно до вимог Положення про безпечну та надійну експлуатацію виробничих будівель і споруд, затвердженого наказом Держкомбуду України та Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 27.11.97 р. № 32/288. За результатами технічного огляду виробничих приміщень складається акт, а також припис із зазначенням заходів і строків виконання робіт. Облік робіт з обслуговування та поточного ремонту ведеться в технічному журналі, куди вносяться записи про виконані роботи із зазначенням виду і місця проведення робіт. Планування ремонтних робіт здійснюється в планах-графіках, затверджуваних керівником. Крім того, розро*****єть­ся проектно-кошторисна документація, що містить пояснювальну записку, робочі креслення та кошторисні розрахунки.

Хоча ці вимоги дійсні відносно ремонтів виробничих приміщень, зазначений пакет первинної документації може оформлятися і для ремонту офісів, якщо ремонтні роботи є трудо- і матеріалоємними та на думку керівника вимагають детальної розшифровки.

Планування витрат здійснюється за допомогою кошторису проведення ремонтних робіт, що складаєть­ся з урахуванням діючих будівельних нормативів. Особливо важливо дотримуватися цієї вимоги бюджетним організаціям (на це звертає увагу Держказначейство України в листі від 25.04.2003 р. № 07-06/872-3814). Однак і відносно проведення ремонту орендованого приміщення вимога про складання кошторису також актуальна, оскільки якщо надалі передбачається компенсація орендодавцем понесених на ремонт витрат, кошторис допоможе обґрунтувати вартість списаних на ремонт матеріалів. Якщо ж ремонт виконується силами орендаря та за його рахунок, за допомогою кошторису проводиться оцінка планованої суми витрат і їхньої відповідності будівельним нормам.

Роботи зі здійснення поточного ремонту, проведеного господарським способом, оформляються актом прийому-здачі відремонтованих, реконструйованих і модернізованих об’єктів за формою ОЗ-2, затвердженою наказом Міністерства статистики України від 29.12.95 р. № 352.

Цей документ оформляється після проведення будь-яких видів ремонтних робіт при прийомі-здачі основних засобів з ремонту, реконструкції та модернізації. Акт підписується співробітником, упов­новаженим приймати відремонтований об’єкт, і представником відділу (цеху), що виконав ремонт, реконструкцію та модернізацію.

Крім того, акт підписується головним бухгалтером і затверджується керівником підприємства, організації або уповноваженими особами. До технічного паспорту відповідного об’єкта основних засобів вносяться необхідні зміни характеристики об’єкта, пов’язані з капітальним ремонтом, реконструкцією та модернізацією.

Щодо капітального ремонту, то в цьому випадку первинні документи оформляються за формами, затвердженими наказом Державного комітету статистики України з будівництва та архітектурі від 21.06.2002 р. № 237/5 (далі — наказ № 237/5). Отже, при проведенні капітального ремонту господарським способом, крім уже згаданого акту за формою ОЗ-2, необхідно оформити:

1) довідку про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3, затвердженою наказом № 237/5.

Ця довідка складається при проведенні будівельних і монтажних робіт, робіт з капітального ремонту будівель і споруд підприємствами незалежно від форм їхньої власності і джерел фінансування робіт;

2) якщо роботи з капітального ремонту будівель і споруд проводяться c залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ і організацій державної форми власності, складається також акт прийому виконаних підрядних робіт з форми КБ-2в, затвердженої наказом № 237/5.

Незважаючи на те, що форми зазначених документів розроблені для оформлення результатів під­рядних робіт, за цими самими формами складають­ся первинні документи, що підтверджують виконання робіт господарським способом, за винятком робіт з поточного ремонту, проведених господарським способом."


Олена Лєснікова
[/spoiler]
Змінено: ksilit, March 23 2010 12:20
Оценить сообщение
 
Олег Венгрин
спасибо. из публикации приведеной вами нашел положение №32/288 от 27.11.97 "О безопасной и надежной эксплуатации производственных зданий и сооружений" там в п. 7.4. написано, что при проведении ремонта необходимо руководствоваться нормативно-технической док. на новое строительство.
Оценить сообщение
 
Перейти на Форум:

btm-left.pngbtm-right.png
Подобные темы
Теми Форум Відповідей Останні повідомлення
ТРЕБУЕТСЯ СПЕЦИАЛИСТ ПО ПРОЕКТНО-СМЕТНОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ(Москва) Ищу/предлагаю работу 3 May 10 2007 16:46
Относительная стоимость проектно-сметной документации, % Перші кроки 2 May 22 2007 12:55
Состав зданий и сооружений входящих в комплексные цены Проектные работы 3 June 18 2007 20:16
Нормы времени составления сметной документации Перші кроки 8 April 06 2008 23:53
Состав работ расценки Е9-50-4 Консультации 3 May 30 2008 12:37
Как с "бюджета" взять деньги за составление сметной документации? Проблемы и решения 7 June 08 2008 16:03
Монтаж металлопластиковых дверей и окон при ремонте Консультации 3 June 24 2008 15:12
Что входит в состав опосредованной стоимости сооружения жилья? Ценообразование в Украине 1 July 15 2008 12:05
оборудование в состав ДЦ Перші кроки 3 September 23 2008 10:04
Состав работ по прейскуранту № 26-05-43Е Консультации 3 December 10 2008 13:30
btm-left.pngbtm-right.png
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 ВІДНОВИТИ 
btm-left.pngbtm-right.png
Навігація
bullet.gif Статті
bullet.gif Правила сайту
bullet.gif Зворотній зв'язок
Кошторисні програми
bullet.gif Замовити кошторис
bullet.gif C=>C=>C=>С
Різне
bullet.gif Увага!!! Курси!
bullet.gif Новини
bullet.gif Архів новин
btm-left.pngbtm-right.png
Зараз на сайті
bullet.gif Гостей: 12

bullet.gif Користувачів: 0

bullet.gif Всього користувачів: 25,413
bullet.gif Новий користувач: Emb20177

Подивитись >>>
btm-left.pngbtm-right.png
225,819,466 унікальних відвідувачів Завантажено за 0.23 сек. - 43 Theme Fusionist by Harly
СПРАВОЧНАЯ СИСТЕМА
ЗОДЧИЙ - ДБН, СНиП, ДСТУ, ГОСТ, ПРИКАЗЫ, ПИСЬМА (рекомендована Госстроем)