форми КБ-2в та довідки про вартість не включається, а передається підряднику за окремим актом. Раніше була форма М-15а. У випадку виконання робіт господарським способом роботи виконуються силами та
Відображати в актах давальницьку сировину та матеріали можливо лише при виконанні підрядних робіт шляхом проставляння позначки "поставка Замовника" у вартості матеріалу. Обладнання Замовника до
Ксима, при будь-якому виді виконання робіт КБ-2в не є підставою для списання матеріалів та обладнання. Підставою для бухгалтерського обліку є звіт відповідальної особи (виконроба, майстра).
Доброго дня. Недавно прочитав із збірничка "Ціноутворення в будівництві" (але збірничок за 2006 рік) таку от інформацію:
З урахуванням норми Закону України "Про оплату праці" підрядна організація має право самостійно формувати фонд оплати праці і спрямовувати на ці цілі додаткові додаткові кошти за рахунок прибутку, що знаходиться в розпорядженні підприємства, або навпаки, заощаджувати на цій статті, дотримуючись норм і гарантій, передбачених законодавством і колективним договором, спрямовуючи кошти на життєво важливі для підприємства потреби.
Це не устарівша інформація?
І взагалі, цікавить питання, чи має повноваження КРУ перевіряти нарахування на з/п, а також, чи в повному об"ємі виплачено з/п?
Добрый день. Подскажите, менялась ли "Усредненная структура сметной стоимости проектных работ по состоянию на 01.07.2007". Вопрос в коэффициенте для перехода с 1500 на 3400грн
Про врахування вартістю проектно- вишукувальних робіт рекомендованого на 2012 рік рівня середньомісячної заробітної плати http://minregion....mp;lang=uk
Я пишу с ошибками — это привилегия высшего образования.
kc написал(а):
а по какому закону ответственность наступает, по письму госстроя?
Тут с Вами согласен, есть тема для разговора, но недолгая. Можно придумать например связку= нецелевое использование средств из ФОТ + задолженность по зарплате (такой частный случай, причем не рядовой). Уже есть основание для уголовной ответсвенности. А потом эти ребята из прокуратуры (да и прочая, прочая) такие фантазеры (это я очень вежливо, изо всех сил). И главное им доказывать нечего не надо, а Вам, чтоб отбится надо. А потом наверняка выйдет какой нибудь комментарий к ст. ХХХ Закона "Об оплате труда" или любого другого, где будет расписано, что нецелевое использование средств ФОТ грубо нарушает эту статью (а надо КС это подвердит). Кроме того зная, что деньги полученные по этой статье, должны быть направлены исключительно на оплату труда, а вы допускаете их нецелевое использование то это - просто мошеничество, со всеми вытекающими последствиями. Вот это все не сходя с места. Поэтому лучше ведите учет средств ФОТ, грузите бухгалтера (меньше будет выступать) и живите счастливо.
uncle Igor написал(а):
Мне будут доказывать, что я нарушил закон об оплате труда или что?)
Будут доказывать, что завышена стоимость СМР и требовать возвернуть деньги в бюджет.
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
[spoiler]ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ГоловКРУ
від 27 лютого 2009 р. N 39
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
з проведення державною контрольно-ревізійною службою ревізій використання коштів на будівництво.
9. Перевірка правильності визначення вартості будівельно-монтажних робіт
9.1. Для визначення вартості виконаних обсягів підрядних робіт і проведення розрахунків за виконані підрядні роботи з будівництва складаються первинні облікові документи за Типовими формами N КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт" та N КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт", затвердженими наказом N 237/5
9.5. Перевірка правильності визначення вартості робіт, виконаних підрядним способом.
Особливості проведення перевірки залежать від виду договірної ціни, обумовленої контрактом (договором) і яка згідно ДБН Д.1.1-1-2000 [40] може встановлюватися твердою, динамічною чи періодичною.
9.5.1. Динамічна договірна ціна (приблизний кошторис) установлюється відкритою і може уточнюватися протягом всього строку виконання будівельних робіт.
За динамічної договірної ціни вартість прямих витрат при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт визначається на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та уточнених цін ресурсів (пункт 3.3.10.1 ДБН Д.1.1-1-2000 [40]).
Правильність визначення вартості матеріальних ресурсів в актах виконаних робіт здійснюється шляхом зіставлення даних ресурсної відомості до актів приймання виконаних робіт з даними бухгалтерського обліку підрядника (Звіт про витрати основних матеріалів у будівництві у співвідношенні з виробничими нормами (форма М-29), Звіт про рух матеріальних цінностей (форма М-19), рахунками, накладними на придбання матеріалів. Якщо підрядником не ведуться форми М-29 і М-19, дані ресурсних відомостей порівнюються з довідками (актами) про витрати основних матеріалів та оборотно-сальдовими відомостями відповідних рахунків бухгалтерського обліку).
Наявність у бухгалтерському обліку даних про залишки товарно-матеріальних цінностей "червоним" може бути пов'язане з невиконанням обсягів будівельних робіт і безпідставним списанням фактично відсутніх матеріалів або через ненадання постачальником вчасно документів для оприбуткування (матеріали отримано в борг).
У цьому випадку факт виконання робіт перевіряється обстеженням чи контрольним обміром.
У разі виготовлення окремих будівельних матеріалів, виробів і конструкцій власними силами підрядника ціни таких матеріальних ресурсів приймаються за відповідними калькуляціями, затвердженими підрядною організацією у встановленому порядку (за виробничою собівартістю). Прибуток у калькуляціях не враховується, а визначається загалом по будівництву та обчислюється з урахуванням трудовитрат на виготовлення цих матеріальних ресурсів (пункт 3.2.5.3 ДБН Д.1.1-1-2000 [40]).
Усереднені відстані перевезень матеріальних ресурсів (30 км - для міст, 80 км - для сільської місцевості) рекомендовано додатком 15 до ДБН Д.1.1-1-2000 [40] для обчислення транспортних витрат з доставки матеріальних ресурсів в інвесторській кошторисній документації, коли, як правило, ще не відомі постачальники цих ресурсів. На стадії проведення взаєморозрахунків за виконані роботи при розрахунку транспортних витрат у складі вартості матеріальних ресурсів слід враховувати конкретну відстань від постачальника до приоб'єктного складу (за конкретною транспортною схемою).
Ціни на матеріали для будівництва визначаються з урахуванням витрат франкоприоб'єктний склад будівельного майданчика (пункт 3.1.10.9 ДБН Д.1.1-1-2000 [40]).
У випадках, коли приоб'єктні склади і майданчики для складування матеріалів, виробів і конструкцій розташовані в безпосередній близькості від об'єктів будівництва і немає потреби у внутрішньобудівельному транспортуванні матеріальних ресурсів автомобільним транспортом, у розрахунках одиничної вартості видів робіт не враховується передбачена нормами робота бортових автомобілів.
При перевірці вартості транспортних і заготівельно-складських витрат доцільно відстежувати правильність визначення за матеріалами та конструкціями маси одиниці виміру (правильність переведення п. м, м куб. тощо у кг, т). Неправильне визначення маси може призвести до безпідставного завищення транспортних і заготівельно-складських витрат.
Метод розрахунку транспортних і заготівельно-складських витрат має бути прописано в тендерній документації або в договорі. У разі відсутності такої інформації необхідно застосовувати той метод, за яким їх визначено у проектно-кошторисній документації. Середньомісячна заробітна плата визначається з урахуванням рекомендованого Мінрегіонбудом за погодженням з Мінекономіки України середнього рівня заробітної плати по будівельній галузі, що склався в регіоні на певний період. При визначенні вартості ремонту об'єктів виробничого та іншого призначення рівень заробітної плати приймається з урахуванням рекомендацій відповідних міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
Усереднені показники вартості людино-години за розрядами складності робіт у будівництві, з урахуванням рекомендованої середньомісячної заробітної плати при 40-годинному робочому тижні, затверджуються наказами Мінрегіонбуду України. Ці самі накази передбачають застосування коефіцієнтів за іншої тривалості робочого тижня, а також коефіцієнтів при будівництві тунелів, метрополітенів, виконанні робіт на шахтній поверхні, будівництві великих мостів, мостових переходів із мостобудівними об'єктами у їх складі.
Питання щодо уточнення рівня заробітної плати вирішується замовником (інвестором) та підрядником, виходячи з умов здійснення конкретного будівництва (виконання робіт у стислі терміни, у нічний час та святкові дні, за підвищеної інтенсивності праці тощо), аналізу даних щодо зміни споживчих цін на товари загального вжитку (першочергової потреби) і комунальні послуги та рівня заробітної плати по будівельній галузі, що відбулися в регіоні за певний період (на підставі довідки міського (обласного) статистичного управління).
Вартість машино-години власної будівельної техніки підрядника визначається на підставі ресурсних показників, наведених у ресурсних кошторисних нормах, та відповідних поточних цін на них.
Вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною орендодавця, погодженою замовником. У такому разі при обчисленні загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку загалом по будові, трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються (пункти 3.2.7.3, 3.3.3.3 ДБН Д.1.1-1-2000 [40]).
У випадку, якщо здійснюється заміна машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами, на інші, наявні у підрядника, відповідно до пункту 3.2.7.7 ДБН Д.1.1-1-2000 [40] вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідним технічним та економічним обґрунтуванням.
У разі, якщо вартість робіт із зміненими умовами не перевищує нормативно-розрахункову, то вона узгоджується замовником і застосовується при розрахунках за виконані роботи. Інакше розро[Вырезано цензурой!]ється індивідуальна ресурсна кошторисна норма, яка затверджується у встановленому порядку і застосовується при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт.[/spoiler] Прячьте большие вставки
Змінено: АВК, April 12 2012 08:40
"... Недоброе таится в мужчинах избегающих вина, игр, общества прелестных женщин, застольной беседы. Такие люди или тяжело больны, или втайне ненавидят окружающих."
Мессир Воланд
kc написал(а):
а по какому закону ответственность наступает, по письму госстроя?
Тут с Вами согласен, есть тема для разговора, но недолгая. Можно придумать например связку= нецелевое использование средств из ФОТ + задолженность по зарплате (такой частный случай, причем не рядовой). Уже есть основание для уголовной ответсвенности. А потом эти ребята из прокуратуры (да и прочая, прочая) такие фантазеры (это я очень вежливо, изо всех сил). И главное им доказывать нечего не надо, а Вам, чтоб отбится надо. А потом наверняка выйдет какой нибудь комментарий к ст. ХХХ Закона "Об оплате труда" или любого другого, где будет расписано, что нецелевое использование средств ФОТ грубо нарушает эту статью (а надо КС это подвердит). Кроме того зная, что деньги полученные по этой статье, должны быть направлены исключительно на оплату труда, а вы допускаете их нецелевое использование то это - просто мошеничество, со всеми вытекающими последствиями. Вот это все не сходя с места. Поэтому лучше ведите учет средств ФОТ, грузите бухгалтера (меньше будет выступать) и живите счастливо.
Да ну им доказывать не надо, надо не все так просто.
Вот когда выйдет не комментарий какой-нибудь , а закон тогда и можно будет о чем либо говорить, а пока повода нет.
Бухгалтерам и сейчас есть чем заниматься, проведите эксперимент придите к своему бухгалтеру с идеями про сметную зарплату, расскажите результат.
п.с. ответьте пожалуйста на вопрос о сроках или периодах когда сметный ФОТ должен выплачиваться фактически, очень интересно, там выше был мой пост.
kc написал(а):
п.с. ответьте пожалуйста на вопрос о сроках или периодах когда сметный ФОТ должен выплачиваться фактически, очень интересно, там выше был мой пост.
Имею на это однозначное мнение, ФОТ это фонд, это еще не зароботная плата (Одним из источников его формирования и есть средства полученные по актам выполненных работ по статье заработная плата). И Вы не обязаны расходовать его моментально. Вы обязанны платить фактически начисленную зарплату. Естественно у Вас может быть и экономия и перерасход. В случае перерасхода ФОТ Вы должны покрывать его за счет других источников (прибыли и др.) Как долго (сроки, период) это может длится, думаю теоретически бесконечно, вашу экономию, кроме как на зарплату например Вы не можете направить, на на что то другое, это сразу будет нецелевое использование средств.Практически - может есть какие то бухгалтерские отчетные периоды, это уже больше вопрос бухгалтерии. Хай то же думают.
Змінено: ksilit, April 12 2012 10:18
Вот зачем усложнять себе жизнь? У нас в стране для этого есть "специально обученные люди". Дай Бог, что б они до такого не додумались и не надо им подсказывать
kc жжот! Поддерживаю.
Кроме того, хочу усугубить ситуацию: если произошло чудо, и ФОТ наполнился бессметными богатствами за счет кинутых работяг, что мешает прохиндею-руководителю получить эти деньги в виде премии, бонуса, доплаты? Часть себе, часть - на подставных лиц, оформленных по договору дальних родственников?
Не наше это письмо, ох не наше!
Сколько дурака не учи, а он всё равно всё знает)))
Зараннее извиняюсь, но сами придумываете бред и сами себе доказываете
1. Никто не имеет право вмешиватся в хоз. деятельность частных организаций!
2. ФОТ формируется за счёт прибыли организации!
3. ДФИ (КРУ) проверяет деятельность гос. учереждений, а у подрядчика только сверяет по конкретному эпизоду!
Чтоб было предметно понятно смодулируем ситуацию:
Допустим какоето ТОВ выполнило объёмы подряда у заказчиков: НБУ, частному банку (и там и там связано с хранилищами), пенитенциарная (СИЗО), МВС, СБУ, и.т.д, в течении текущего и предыдущего годов. КРУ пришло проверять объект заказчиком которого был УКБ ОДА.
Вопрос, на каком основании они имеют право ознакомится с ПКД и КБ вышеуказаных заказчиков, для сверки ФОТ и ОПР?
И следыющий вопрос, если, недай Бог, пару вышеуказаных организаций бомбанут. Сразу всплывёт факт, что подрядчик, вопреки условиям договора, ознакомил с всеми документами стороннюю личность, а эта личность живёт не по средствам. Как кто из участников будет "щиро розкаюватись"?
kc написал(а):
если период бесконечен, то и проверять нечего, можно ведь всегда пообещать, что через десять лет все обязательно сойдется)))
Какое нецелевое использование))) нецелевое использование чего, денег своих, причем тут заказчик вобще в этой комбинации???
Если период бесконечен, то это не значит, что проверять нечего. Наоборот если подойти строго математично, то и проверять можно бесконечно (И практика это подтверждает). Ребята, ну что вы зацепились на фразе "нецелевое использование" ну давайте я назову это "неправильное использование" или "умышленная растрата средств, предназначенных для выплаты зарплаты". Суть же в том, что средства полученные по статье заработная плата, согласно циркуляра "3400" должны тратится на зарплату. И хоть это ваши деньги, все равно вы их можете потратить только на зарплату.С этим все уже согласны? И если по ним есть (экономия) по другому остаток - будьте любезны предъявите его (остаток), в любой момент когда Вас попросят. Т.е. все равно бухгалтерия должна вести какой субсчет, по движению этих средств. Еще раз повторюсь можно и не вести, но без учета можно попасть впросак. Вот только не понял откуда возник заказчик, его тут уже давно нет. Какой такой заказчик?
И хоть это ваши деньги, все равно вы их можете потратить только на зарплату.С этим все уже согласны?
ссылочку на кодекс, закон или постанову в студию, письмо ..... до лампочки (с). Ошибочно слово "виключно" написали, а Вы с ним как с писаной торбой возитесь и людей в заблуждение вводите.
п.с. чуть не забыл, на 661 деньги хранится немогут, весь остаток переходит на 441 и будте добры заплатите прибыль, а остаток на счету как прибыль и останется.
Змінено: АБорис, April 12 2012 15:31
Я пишу с ошибками — это привилегия высшего образования.
Ну вобщем Госстрой в этом случае
1) ошибся, надеюсь, что все не так плохо и это действительно ошибка
2) превысил свои полномочия, я уже писал в другой теме по этому поводу, что я тоже могу написать письмо с указанием работникам госстроя высылать мне свою зарплату почтой, думаю даже прочитав его они не будут это делать, хотя мало ли надо попробовать от них всего можно ожидать))
kc написал(а):
я тоже могу написать письмо с указанием работникам госстроя высылать мне свою зарплату почтой, думаю даже прочитав его они не будут это делать...
Написать надо. А ВДРУГ?
Вспомнился анекдот в тему:
Едет мужик на кляче, навстречу мужик на породистом жеребце. Первый: - Давай поменяемся? Второй: - Ты что, дурак? - Да нет, просто проверял, не дурак ли ты.
Сколько дурака не учи, а он всё равно всё знает)))
КРУ к зарплате на предприятии отношения не имеет. Как и Минрегионбуд к ее распределению. Зато все забыли как то о договоре трудового коллектива, Кодексе законов о труде Украины, Законе Украины о оплате труда. Законе Украины
о бухгалтерском учете и финансовой отчетности в Украине. И о массе проверяющих(кто работает с бюджетом по серьезному, тот знает). Игры с государством в кошки-мышки никогда добром не заканчивались
І взагалі, цікавить питання, чи має повноваження КРУ перевіряти нарахування на з/п, а також, чи в повному об"ємі виплачено з/п?
Ключевой вопрос, покажите кукиш, сославшись на закон про БПД и вся проблема.
Закон про БПД - это что за закон?))) Ну например не имеет права КРУ, а другие службы как? (имею ввиду убез, прокуратура, и тд).
И вообще... Если я например имею 5 рабочих, у них оклад в среднем по 2000 (5х2000=10000), а по акту у меня например получается 20000. Могут ли посчитать что 10000 как бы нецільове використання коштів?
Згідно із вимогами Закону України «Про оплату праці» підрядна організація самостійно формує фонд оплати праці, дотримуючись норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами та здійснює нарахування і виплату заробітної плати. Кошти, отримані під час розрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт за статтею витрат «заробітна плата», є одним з джерел формування фонду оплати праці робітників підприємства, що виконує будівельні роботи.
Одночасно звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про оплату праці» підрядна організація самостійно формує фонд оплати праці, дотримуючись норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами та здійснює нарахування і виплату заробітної плати. Кошти, отримані під час розрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт за статтею витрат «Заробітна плата», спрямовуються виключно на фонд оплати праці робітників, які виконують будівельні роботи, і є одним з джерел його формування.