Нет, ви плутаєте акт обстеження і ДА. ДБН А.2.2-3:2014 8.4 - об'єми робіт в ДА мають бути. цим документом ви підміняєте розробку повної ПД. питання те саме - хто обстежує, планує роботи
дефектування об'єктів. А форма дефектного акту з Настанови - це дещо. Вважаю, що перш за все у дефектному акті повинні бути перераховані всі недоліки об'єкту обстеження, а вже потім перелік робіт,
k_3, на мій погляд, кошторисник може підписувати дефектний акт лише у складі комісії, якщо є співробітником підприємства будівлі якої обстежують, або працівником підприємства, якому делегували
k_3, посилання на статтю з підбіркою огляду законодавства щодо дефектних актів https://radnuk.com .ua/voiennyj-stan/ defektnyj-akt-skas uvaly-doslidzhuiem o-rizni-formy-defe ktnoho-akta/
Подскажите, кто сталкивался с подобной ситуацией. Необходимо увязать сметы с материальными отчетами. Чтобы все совпадало. Начальники подразделений предоставляют дефектовки на составление смет, а в тоже время матотчеты в бухгалтерию по окончанию месяца. А дальше... У кого какое мнение? Предприятие не коммунальное, но предоставляющее услуги населению. И все расходы, связанные с текущим ремонтом должны подтверждать сметами, согласно Протокола вышестоящего органа. Посоветуйте, пожалуйста, как быть.
Я думаю, что составляя сметы берете стоимость материала с их матотчета (т.к. цены в отчетах совпадают с бухгалтерией) без НДС и списываете материал по итоговой ведомости ресуросов
avrora написал(а):
Я думаю, что составляя сметы берете стоимость материала с их матотчета (т.к. цены в отчетах совпадают с бухгалтерией) без НДС и списываете материал по итоговой ведомости ресуросов
А что делать с трудозатратами, машинами. А объемы то по норме брать надо, а в матотчете они по факту. Не стыковка.
Ирина Анатольевна , основою є фізичні обсяги виконаних робіт, на які витрачаються матеріали і вироби. Якщо в матеріальному звіті є матеріали з запасом,то це не означає,що все треба списати. Перевитрата матеріалів на обсяг робіт повинна бути обгрунтованою.Кошторисна зарплата і фонд оплати праці це різні речі,про що неодноразово обговорювалось на форумі. Якщо має бути як в аптеці,тоді це як варіант виконавчий кошторис, або акт виконаних робіт.
Викторинка написал(а):
Ирина Анатольевна , основою є фізичні обсяги виконаних робіт, на які витрачаються матеріали і вироби. Якщо в матеріальному звіті є матеріали з запасом,то це не означає,що все треба списати. Перевитрата матеріалів на обсяг робіт повинна бути обгрунтованою.Кошторисна зарплата і фонд оплати праці це різні речі,про що неодноразово обговорювалось на форумі. Якщо має бути як в аптеці,тоді це як варіант виконавчий кошторис, або акт виконаних робіт.