- вiд зарплати в прямих витратах), якi являються даними пiдрядника, дозволяють розраховувати загальновиробничi витрати не за методикою Настанови з визначення вартості будівництва, а у рiвнi, що вiдповiдає фактичним звiтним даним виконавцiв будiвельно-монт
Булава Алла,Уведення конкретних значень параметрiв Н19 (вiдсоток на зарплату у складi загальновиробничих витрат - вiд зарплати в прямих витратах) i Н20 (загальний вiдсоток на загальновиробничi
Як правильно підійти до складання кошторисів щоб підприємство завжди було в "+", не порушуючи чинного законодовства.
Наведіть будь-ласка приклади з власного досвіду.
Як правильно підійти до складання кошторисів щоб підприємство завжди було в "+", не порушуючи чинного законодовства.
Наведіть будь-ласка приклади з власного досвіду.
Договірну ціну на будівництво складається у відповідності з правилами визначення вартості будівництва (ДБН Д.1.1.1-2000)із змінами і дповненнями. Але основним фактором, який визначає прибуток підприємства,що будує є правильна організація виробництва,наявність кваліфікованих робітників і технічних працівників , а також забезпечення належної якості предмету договору.До речі,правильно укладений договір підряду є запорукою одержання належної грошової винагороди за роботу.
Щиро дякую за відповіді. Але хотілося б побачити описані приклади з власного досвіду. Наприклад улаштування бетонної дороги як розцінити так щоб і правильно і вигідно для підрядника. У більшості випадків не вистацає з/п по кошторису.
Ukrkozak, помимо смет довести до каждого рабочего их норму выработки, правильно организовать рабочий процесс,т.е. вовремя снабдить механизмами и материалами - иначе никакая даже идеально составленная смета не поможет. Может это и из области фантастики,но стремиться к этому нужно.
Ukrkozak написал(а):
Щиро дякую за відповіді. Але хотілося б побачити описані приклади з власного досвіду. Наприклад улаштування бетонної дороги як розцінити так щоб і правильно і вигідно для підрядника. У більшості випадків не вистацає з/п по кошторису.
Робота з бюджетом.
На ваш вопрос прежде всего ответить должны вы сами....... Вам надо знать свои затраты..... А иначе как можно говорить о прибыли, если никто не знает ваших затрат? Может вы своим рабочим по 10 тыс. дол. платите за месяц? И как вам тогда подсказать как выгодно составить смету? Да и составлять надо согласно действующего законодательства, правильно подбирать расценки, все остальные стоимостные параметры. После этого составленные сметы надо проанализировать, понять выгодно вам это или нет, если нет то почему? Может, как уже писали коллеги, действительно у вас плохая организация труда? Или нужны более квалифицированные рабочие, которые будут эти работы делать быстрее и качествено? А то попривыкали все, что если прибыли не хватает, так сразу надо стоимость увеличить......