ІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
11.10.2013 № 492
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 жовтня 2013 р.
за № 1798/24330
Про затвердження Змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів
Відповідно до статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та з метою удосконалення і спрощення процедури розроблення проектної документації на будівництво об’єктів НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16 травня 2011 року № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 01 червня 2011 року за № 651/19389, що додаються.
2. Департаменту розвитку будівельної діяльності, ціноутворення та економіки будівництва (Губень П.І.) разом з Департаментом нормативно-правового регулювання (Ішутко С.Ю.) подати в установленому порядку цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ісаєнка Д.В.
Т.в.о. Міністра Г.М. Семчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
регіонального розвитку,
будівництва
та житлово-комунального
господарства України
11.10.2013 № 492
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 жовтня 2013 р.
за № 1798/24330
ЗМІНИ до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів
1. Підпункт 11.1 пункту 11 викласти в такій редакції:
«11.1. Клас наслідків (відповідальності) та категорія складності об’єкта будівництва визначаються відповідно до законодавства, ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ», ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва.».
2. Пункт 12 викласти в такій редакції:
«12. Генпроектувальник (проектувальник) визначає розпорядчим документом ГАПа та/або ГІПа.
При проектуванні об'єктів ІV та V категорій складності можуть одночасно призначатись ГАП та ГІП з визначенням одного з них головним виконавцем.
Проект розро[Вырезано цензурой!]ється під керівництвом ГАПа (ГІПа).
Окремі розділи або частини проектної документації розро[Вырезано цензурой!]ються відповідними виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат та/або виконавцями, які не мають такого сертифіката.
Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат та/або виконавцями, які не мають такого сертифіката, але є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації.».
3. Абзац другий підпункту 13.1 пункту 13 виключити.
Заступник директора
Департаменту розвитку
будівельної діяльності,
ціноутворення
та економіки будівництва І.Б. Пономаренко
Відповідно до статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та з метою удосконалення і спрощення процедури розроблення проектної документації на будівництво об’єктів НАКАЗУЮ:
1. Підпункт 11.1 пункту 11 викласти в такій редакції:
«11.1. Клас наслідків (відповідальності) та категорія складності об’єкта будівництва визначаються відповідно до законодавства,
ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»,
ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»
та ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва.».
я б сказав - покращили
цікаво чи десь хтось чув щоб штрафанули незаконних забудовників. чи як завжди по принципу своїм все - чужим закон
Не дивлячись на найхитрішу організацію, підрядник не в змозі протистояти поганому кошторисному розрахунку. Кошторис - фундамент, на якому будується Проект..." Джон С.Маскаро, Президент Mascaro Inc.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та з метою удосконалення і спрощення процедури розроблення проектної документації на будівництво об’єктів НАКАЗУЮ:
1. Підпункт 11.1 пункту 11 викласти в такій редакції:
«11.1. Клас наслідків (відповідальності) та категорія складності об’єкта будівництва визначаються відповідно до законодавства,
ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»,
ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»
та ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва.».
упростили...
я бы даже сказал перемудрили
больше путаницы и неясностей - больше взяток Укргосстройэкспертизе
сначала была прибыль в % от СМР, потом от трудозатрат, тепер будет от категории сложности, что же будет дальше
"... Недоброе таится в мужчинах избегающих вина, игр, общества прелестных женщин, застольной беседы. Такие люди или тяжело больны, или втайне ненавидят окружающих."
Мессир Воланд
сначала была прибыль в % от СМР, потом от трудозатрат, тепер будет от категории сложности
я так зрозумів, що показник кошторисно прибутку буде залежати від категорії складності. тепер ніби не треба думати чи 7,76 чи 6,2.
перевіряти розрахунок категорії складності будуть ретельно.
треба буде маневрувати між будконтролем (заниження) і експертизою (завищення)
а враховуючи те що розрахунок там доволі не досконалий скучно не буде точно
Не дивлячись на найхитрішу організацію, підрядник не в змозі протистояти поганому кошторисному розрахунку. Кошторис - фундамент, на якому будується Проект..." Джон С.Маскаро, Президент Mascaro Inc.
Вит написал(а):
[quote]antonina-17-07 написал(а):
[quote]
сначала была прибыль в % от СМР, потом от трудозатрат, тепер будет от категории сложности, что же будет дальше
Сначала прибыль была от ПЗ и НР (это СМР, но не все)..... А что будет дальше? Хуже и хуже.
Ничего умного и полезного чиновники не придумают. Ценообразование 2000 года само по себе хорошее - в плане системы опредееления стоимости; необходима только конкретность в трактовках. Т.е., в изобретении "нового" нет необходимости. Необходимо не изобретать, а упрощать. Замена алгоритма расчета тех или иных затрат - это не новое. Это лукавство в котором нет необходимости.
Я не верю и не поверю никогда, что держбудовцы руководствовались благими намерениями.
Следующим действием будет отмена сертификатов (уже старых) сметчиков, как недействительных и необходимость получения новых с знаниями нового ЦО. Кто не верит, пусть бросит в меня камень.
Деньги и отсутствие чести дают право вытворять все что хочеться.
А ВЫ сомневались что сертификаты отменят?
Смотрите на соседние страны, в России ведь тож была сертификация сметчиков, поигрались, бабла приближенные фирмочки немного срубили и все затихло.
Русскополянец написал(а):
..Ценообразование 2000 года само по себе хорошее - в плане системы опредееления стоимости; необходима только конкретность в трактовках. Т.е., в изобретении "нового" нет необходимости.
Не согласен!! Говно из говна!!
Мне много раз приходилось работать с иностранцами.
У австрицев, например, смета выглядит так:
==Котельня -1 к-т - 300.000евро
ВСЕ!!!
Австрицы в моем лице узрели все маразматические стороны украинского ЦО.
Я думаю есть смысл изобретать новое, если оно будет полезное.
Змінено: Valentin, November 18 2013 16:39