форми КБ-2в та довідки про вартість не включається, а передається підряднику за окремим актом. Раніше була форма М-15а. У випадку виконання робіт господарським способом роботи виконуються силами та
Відображати в актах давальницьку сировину та матеріали можливо лише при виконанні підрядних робіт шляхом проставляння позначки "поставка Замовника" у вартості матеріалу. Обладнання Замовника до
Ксима, при будь-якому виді виконання робіт КБ-2в не є підставою для списання матеріалів та обладнання. Підставою для бухгалтерського обліку є звіт відповідальної особи (виконроба, майстра).
Скажите есть ли в 2014году понятие текущего ремонта, расшифрую ворос, в 2014 году планировались часть объектов выполнить по текущему (без проведения экспертизы по дефектному акту) и часть объектов по капитальному (с подготовкой проекта и проведеним экспертизы), и теперь если текущего ремонта нет то тогда все сметы нужно готовить как по капитальному и проводить экспертизы? если есть где-то официальное розяснение скинте ссылку. спасибо.
Неправда ваша!!!!!!!! В "Порядке утверждения проектов троительства и проведения их экспертизы" (Пост.Кабмина Украины от 11.05.11 № 560) опубликованного в Ценообразовании с изм. №11 за 2013г. стр.6 п.2 есть понятие "капитальный ремонт"
Только для начала, надо разобраться какие работы и в каких объемах относятся к текущему ремонту, а какие к капитальному. Были разъяснения и форумах, и в ЦО.
Заказчик узнавал насчет текущего ремонта, все осталось как и было, не считая перерасчет согласно ДСТУ , 2,71и1,23 приб и админ., расчет кат сложности объекта не требуеться.
Владсмет написал(а):
Заказчик узнавал насчет текущего ремонта, все осталось как и было, не считая перерасчет согласно ДСТУ , 2,71и1,23 приб и админ., расчет кат сложности объекта не требуеться.
Непонятно,а если ремонт производственных объектов?Их нет в перечне приложений Д и Е.
Сервер написал(а):
Только для начала, надо разобраться какие работы и в каких объемах относятся к текущему ремонту, а какие к капитальному. Были разъяснения и форумах, и в ЦО.
Заказчик сказал, что деньги были выделены на тек. ремонт, поскольку "обзывать" вид строительства - это дело заказчика, я даже заморачиваться не буду.
Как хочется порой положить лимон не в чай...а в швейцарский банк!))
Із абзаців 3 і 5 листа і роз'яснення Мінрегіонбуду (Витяг) :Відповідно до пункту 3.1 ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», будівництво – нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єкта будівництва. Роботи (питання-чому не послуги) з поточного ремонту не відносяться до робіт, пов’язаних з будівництвом
витікає, що поточний ремонт не є роботами (супутніми будівництву послугами) і не є послугами (як такими), пов'язаними з будівництвом...
І значить, що торги по ньому від 100 тисяч і більше.
Не хватает точек для многоточия, а слов так и вообще нет.
Где-нибудь кто-нибудь видел ОБЩЕЕ ОФИЦИАЛЬНОЕ разъяснение касательно порядка определения предмета закупки услуг по текущему ремонту, это 100 или все же 300 тыс.?
Змінено: AREWIK, February 10 2014 08:42
Согласно этого разъяснение необходимо перед началом работ подать декларацию на начало работ.
про проекты и экспертизу речи нет.
Замена оконных и дверных блоков выполняются по дефектному акту а значит и проект не нужен.
Если верить переводу имеется ввиду УСТРОЙСТВО ОКОН И ДВЕРЕЙ. Вмешательство в несущие конструкции наружных стен с устройством окон и дверей, тогда на этот комплекс работ необходим проект.
Змінено: Builder, February 11 2014 08:28
[spoiler]ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ «ТОВАРИ» ТА «ПОСЛУГИ» У БУДІВНИЦТВІ.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності та вдосконалення державного регулювання у сфері містобудівної діяльності» від 22.12.2011 р. № 4220-VI було внесено зміни до Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 р. № 2289-VI (далі — Закон № 2289).
Так, ст. 2 Закону № 2289 передбачено, що цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тис. грн (у будівництві — 300 тис. грн), а робіт — 1 млн грн, крім закупівель за процедурою електронного реверсивного аукціону, умови застосування якої встановлені розд. VIII1цього Закону.
З метою отримання ґрунтовної відповіді Мінекономрозвитку зверталося до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства (далі — Мінрегіонбуд) стосовно висловлення позиції щодо застосування вартісних показників для товару (товарів), послуги (послуг) у будівництві — 300 тис. грн і необхідності внесення відповідних змін до законодавства у сфері державних закупівель у частині чіткого визначення термінів «товари у будівництві» та «послуги в будівництві».
У свою чергу, Мінрегіонбуд у листі від 24.04.2012 р. № 7/15-6812 надало такі роз’яснення.
До категорії «товари у будівництві» відносяться продукція, у тому числі сировина, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані (будівельні матеріали), вироби, конструкції та обладнання, у тому числі нестандартизоване, технології, а також меблі, інвентар і устаткування, необхідні для будівництва об’єктів та їх первинного оснащення.
Якщо товари у будівництві, враховані проектною документацією та включені до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, не були предметом закупівлі у межах єдиної процедури закупівлі, яка здійснювалася замовником на об’єкт будівництва, при здійсненні окремих закупівель на ці товари відповідно до Закону № 2289 процедура закупівлі застосовується до всіх замовників товарів у будівництві за умови, що закупівля таких товарів повністю або частково здійснюється за рахунок державних коштів, а вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 300 тис. грн.
До категорії «послуги у будівництві» слід відносити поточний ремонт будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, до яких також застосовується зазначена норма Закону № 2289.
Також одночасно у згаданому листі Мінрегіонбуд зазначило, що супровідні роботам у будівництві інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, а вартість таких послуг не перевищує вартість самих робіт, відносяться до категорії «роботи». До замовників закупівель таких робіт, які є супровідними в будівництві роботам послугами та фінансування яких повністю або частково здійснюється за рахунок державних коштів, процедура закупівлі застосовується за умови, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 1 млн грн.
Таким чином, якщо вартість предметів закупівлі (у даному випадку — будівельних матеріалів), урахованих проектною документацією, які не були предметом закупівлі у межах єдиної процедури закупівлі, що здійснювалася замовником на об’єкт будівництва, не перевищує 300 тис. грн, то закупівля таких товарів здійснюється без проведення процедур закупівель.[/spoiler]