форми КБ-2в та довідки про вартість не включається, а передається підряднику за окремим актом. Раніше була форма М-15а. У випадку виконання робіт господарським способом роботи виконуються силами та
Відображати в актах давальницьку сировину та матеріали можливо лише при виконанні підрядних робіт шляхом проставляння позначки "поставка Замовника" у вартості матеріалу. Обладнання Замовника до
Ксима, при будь-якому виді виконання робіт КБ-2в не є підставою для списання матеріалів та обладнання. Підставою для бухгалтерського обліку є звіт відповідальної особи (виконроба, майстра).
Помогите, пожалуйста, разобратся, как делать этот рассчет в АВК. Кто-то, кто очень не ленивый и любит давать пошаговые инструкции, пожалуйста. Обязательно ближайшее время, как только оно появится, пойду на курсы в инпроект.. а пока очень срочно надо подготовить договор в АВК.
december_ann ,та не потрібно враховувати там і там. Це я допустила неточність через брак часу : отже 1. Холостий пробіг -пробіг автомобіля без вантажу до пункту навантаження (розвантажили пісок (умовно) і погнали порожняком в кар"єр. І зробили це за відповідне чило повних рейсів). 2. А от останній рейс буде неповним : пісок завезли, розвантажили , і все, кінець зміни). Поїхала машина на базу через заправку, або напряму.(Оця відстань є нульовим пробігом теж).3.А коли починалася зміна , то машина стартувала з бази до кар"єру( як варіант через заправку ) -це теж нульовий пробіг. Я би вам радила взяти листок паперу намалювати собі схему .Добре було б затвердити маршрутну схему ,для підтвердження загального пробігу.
Викторинка написал(а):
december_ann ,та не потрібно враховувати там і там. Це я допустила неточність через брак часу : отже 1. Холостий пробіг -пробіг автомобіля без вантажу до пункту навантаження (розвантажили пісок (умовно) і погнали порожняком в кар"єр. І зробили це за відповідне чило повних рейсів). 2. А от останній рейс буде неповним : пісок завезли, розвантажили , і все, кінець зміни). Поїхала машина на базу через заправку, або напряму.(Оця відстань є нульовим пробігом теж).3.А коли починалася зміна , то машина стартувала з бази до кар"єру( як варіант через заправку ) -це теж нульовий пробіг. Я би вам радила взяти листок паперу намалювати собі схему .Добре було б затвердити маршрутну схему ,для підтвердження загального пробігу.
Викторинка, прошу проанализировать мой вариант:
1.Авто выехало с базы и направилось в место загрузки - это нулевой пробег, но она же едет порожняком, значит и холостой??? или только нулевой?
2. Авто груженое поехало в место выгрузки - тут понятно.
3. Авто пустое поехало с места разгрузки "постоять" возле офиса, а не обратно на базу - это холостой?
4. Потом, допустим, авто поехало на другой объект, вернулось опять под офис - это же вообще никуда не учитывать, правильно?
5. После всего этого, вечером авто с офиса поехало на базу - это тоже учитывать в нулевой???
Как хочется порой положить лимон не в чай...а в швейцарский банк!))
1.Нульовий пробіг -від міця стоянки до місця навантаження.Хоча і без вантажу -все одно тільки нульовий
2. З вантажем -зрозуміло
3.Друга складова нульового пробігу : об"єкт-офіс-база
4.Враховується в іншому об"єкті як частка нульового пробігу
5.Див. пункт 3.
Якщо авто "катаєтья " , то відповідно зміна на об"єкті триває не 8 год. а менше, а при бюджетному фінансуванні розрахунки треба робити на повну зміну, тобто оптимальне використання транспорту. Його "подорожі " -це фактичні витрати, які збільшать фактичну вартість перевезення тони вантажу. Маршрутна схема значно спростить ваші сумніви.
Викторинка написал(а):
В мене питання, де заправляється Ваше авто , біля офісу ?
Да, заправка - сосед, 10 м от офиса. Все поездки в черте города, их не много, дальних расстояний нет, поэтому авто может заправиться на пару дней. Получается, что в моем варианте нет холостого пробега? извините за настойчивость
Прикрепила схему проезда, накалякала для себя...
december_ann приєднав файл: scan1.pdf
Змінено: december_ann, March 20 2014 12:52
Как хочется порой положить лимон не в чай...а в швейцарский банк!))
december_ann , пост 17 і пост 23 дає однакове тлумачення холостого і нульового пробігу лише на різних мовах . Моє пояснення стосувалось перевезення таких вантажів як грунт, пісок і т.д. Вас цікавить визначити ватіртісь перевезення матеріалів і виробів з магазину і доставка на об"єкт.Це інша кухня.
Викторинка написал(а):
december_ann , пост 17 і пост 23 дає однакове тлумачення холостого і нульового пробігу лише на різних мовах . Моє пояснення стосувалось перевезення таких вантажів як грунт, пісок і т.д. Вас цікавить визначити ватіртісь перевезення матеріалів і виробів з магазину і доставка на об"єкт.Це інша кухня.
Я не спорю, трактовка одинакова, но если применительно к моему варианту, то перевозка осуществляется в 1 рейс, значит холостого хода нет, правильно? т.е. возврат на офис + база = часть нулевого. Вопрос: могу ли я эти два расстояния (офис+база) включать в расчет для бюджета? или же правильней учесть расстояние от объекта до базы (а то, что авто на офисе стоит - это наши проблемы)?
Как хочется порой положить лимон не в чай...а в швейцарский банк!))