форми КБ-2в та довідки про вартість не включається, а передається підряднику за окремим актом. Раніше була форма М-15а. У випадку виконання робіт господарським способом роботи виконуються силами та
Відображати в актах давальницьку сировину та матеріали можливо лише при виконанні підрядних робіт шляхом проставляння позначки "поставка Замовника" у вартості матеріалу. Обладнання Замовника до
Ксима, при будь-якому виді виконання робіт КБ-2в не є підставою для списання матеріалів та обладнання. Підставою для бухгалтерського обліку є звіт відповідальної особи (виконроба, майстра).
Ребята,помогите разобраться или я туплю.
До якої категорії складності слід відносити віадук довжиною 11 метрів шириною
проїзжої частини 12 метрів
как ее рассчитать.Этот вопрос был на профессиональной аттестации,нужен правильный ответ.
prepod написал(а):
Козляры, шкурный вопрос. Вот свежак ГБН В.2.3-37641918-552:2014 , про него многие не сном не духом.
Препод,благодарю )))))))) Сейчас поюзаю..
А вообще чего..козляры точно..у меня на аттестации возник спорный вопрос- в старом ДБН одно а в моем ответе ссыль на новый ДБН.. поспорила и теперь пересдвать буду..причем обнаружили через 3 дня, что ответ был неправильным.Они ами толком не знают ответы,к сожалению ..в моем случае лажа
Додаток Г
Г.1 До об’єктів транспортної мережі загальнодержавного рівня
відносяться:
- великі, позакласні (згідно з ДБН В.2.3-22);
- середні мости (згідно з ДБН В.2.3-22) на міжнародних та національних
автомобільних дорогах державного значення та залізницях;
Г.2 До об’єктів (споруд) транспортної мережі регіонального рівня
відносяться:
- середні автодорожні мости, які не віднесені до загальнодержавного рівня
(згідно з ДБН В.2.3-22) та малі автодорожні мости згідно з ДБН В.2.3-22 в У-IV
дорожньо-кліматичній зоні незалежно від категорії дороги;
- розв’язки у різних рівнях на автомобільних дорогах загального
користування, які не віднесено до загальнодержавного рівня;
- підпірні стінки, протилавинні та селезахисні споруди на автомобільних
дорогах, які не віднесено до загальнодержавного рівня;
ну и ДБН В.2.3-22:2009
До позакласних віднесено мости:
- з прогонами понад 100 м;
- завдовжки понад 300 м з прогонами понад 60 м;
- завдовжки понад 500 м з індивідуальними конструкціями прогонових будов та опор;
- мости зі складними статичними схемами різних систем суміщених мостів з їздою в одному або у різних рівнях;
- мости з розвідними прогонами.
Если был ответ "ВІДНЕСЕНІ НЕ МЕНШЕ НІЖ ДО ІV КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ" тогда невопрос, ну или вопрос должен был быть дополнен про назначение (нац., рег., рай., ..) и тех. характеристика.
Я пишу с ошибками — это привилегия высшего образования.
Додаток Г
Г.1 До об’єктів транспортної мережі загальнодержавного рівня
відносяться:
- великі, позакласні (згідно з ДБН В.2.3-22);
- середні мости (згідно з ДБН В.2.3-22) на міжнародних та національних
автомобільних дорогах державного значення та залізницях;
Г.2 До об’єктів (споруд) транспортної мережі регіонального рівня
відносяться:
- середні автодорожні мости, які не віднесені до загальнодержавного рівня
(згідно з ДБН В.2.3-22) та малі автодорожні мости згідно з ДБН В.2.3-22 в У-IV
дорожньо-кліматичній зоні незалежно від категорії дороги;
- розв’язки у різних рівнях на автомобільних дорогах загального
користування, які не віднесено до загальнодержавного рівня;
- підпірні стінки, протилавинні та селезахисні споруди на автомобільних
дорогах, які не віднесено до загальнодержавного рівня;
ну и ДБН В.2.3-22:2009
До позакласних віднесено мости:
- з прогонами понад 100 м;
- завдовжки понад 300 м з прогонами понад 60 м;
- завдовжки понад 500 м з індивідуальними конструкціями прогонових будов та опор;
- мости зі складними статичними схемами різних систем суміщених мостів з їздою в одному або у різних рівнях;
- мости з розвідними прогонами.
Если был ответ "ВІДНЕСЕНІ НЕ МЕНШЕ НІЖ ДО ІV КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ" тогда невопрос, ну или вопрос должен был быть дополнен про назначение (нац., рег., рай., ..) и тех. характеристика.
АБорис, в моем случае все еще печальнее, наверное такое счастье.Вопросі біли понятны,у меня были ответы на них...из 68 неправильно ответила на 10...10 допустимое число..потом через 3 дня пересмотрели и сами поняли, что не то проверили...получилось 11.Я думаю, что именно вот этот вопрос
До якої категорії складності слід відносити віадук довжиною 11 метрів шириною
проїзжої частини 12 метрів мною был дан ответ III категроия,ответы были с первой по пятую категории, а оказалась не третья.
Меня в тупик ввел сам вопрос...ни какого значения-национального,рег,местного..ничего..также не было ничего сказано о нахождении людей там-одно дело когда этот виадук стоит как достопримечательность и 2-3 машины там проехало ,а другое-когда непрерывный транспортный поток...
Здравствуйте! Будьте добры прояснить ситуацию. Кап. ремонт кровли админ. здания, бюджет. Для сдачи в экспертизу необходим расчет сложности объекта. Ранее, рассчитывая категорию сложности при кап. ремонте, я использовала п. 4.14 ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013: "При розробленні проектної документації на капітальний ремонт
частини існуючого об’єкту (приміщень, квартир) без повного призупинення його використання за функціональним призначенням категорію складності об’єкту будівництва за такою документацією визначають без урахування категорії
складності об’єкту, що експлуатується."
Как поступить в случае с ремонтом кровли? Это ведь не помещение, а виды работ или часть объекта. Какие исходники брать по количеству людей и прочее? Я в растерянности.
Может, есть какие-то указания на то, что для такого вида работ при кап. ремонте не нужен расчет категории сложности? В вышеуказанном ДСТУ ничего более не нашла.
Помогите, пожалуйста!
С тех пор как сметы на экспертизу делаю, как инженер-проектировщик в части сметной док-ции. Проекта-то нет на кап. ремонт по дефектному акту, значит я типа и проектант)
Пу сути: расчет збитків от разрушения кровли - это я не умею, но спасибо