27-12-2024 18:16
Техпідтримка в Viber


Техпідтримка АВК⁩


Група підтримується безпосередньо розробниками
btm-left.pngbtm-right.png
Міні-чат
Для участі в міні-чаті Ви повинні авторизуватися

[off] 18.12.2024
Валентина2509, для загального розвитку, а як підписана договірна ціна? Так, на мою думку, і акт має бути закритим.

[off] 18.12.2024
- вiд зарплати в прямих витратах), якi являються даними пiдрядника, дозволяють розраховувати загальновиробничi витрати не за методикою Настанови з визначення вартості будівництва, а у рiвнi, що вiдповiдає фактичним звiтним даним виконавцiв будiвельно-монт

[off] 18.12.2024
Булава Алла,Уведення конкретних значень параметрiв Н19 (вiдсоток на зарплату у складi загальновиробничих
витрат - вiд зарплати в прямих витратах) i Н20 (загальний вiдсоток на загальновиробничi

[off] 18.12.2024
Доброго дня. Підкажіть,яку норму витрат електродів правильно застосувати до норми КБ33-30-(Установка
під обладнання стальних конструкцій). Дякую

[off] 18.12.2024
Доброго ранку. Підкажіть як збільшити загальновиробничі витрати від прямих витрат (заробітна плата)

btm-left.pngbtm-right.png
ИCC
Інформаційно-довідкова система Зодчий
btm-left.pngbtm-right.png
Нормативна база
ГНч ГНч
ДСТУ ДСТУ
ЕНиР ЕНиР
РЭСН РЭСН
РЭСНмо РЭСНмо
РЭСНр РЭСНр
Реставрация Реставрация
Минпром Минпром
СцнПРдС СцнПРдС
Пусконаладка Пусконаладка
Прейскурант 260543Е Прейскурант 260543Е
btm-left.pngbtm-right.png




[On-Line консультация]
Сергій - Як вивисти в АВК розгорнутий розрахунок №1 Заробітня плата та інші супутні витрати? для податкової
Мария - Доброго дня. Хтось може підказати середньомісячну тривалість робочого часу з 10.11.24 року?
Артем - Доборого дня. підскажіть. державна установа, ремонт на 4му поверсі, як врахувати підіймання матеріалів на 4й поверх робочими?
Перегляд теми
» Питання та відповіді » Дорожное строительство
Тут был(и) 1 Гостей
 Роздрукувати тему
Додатковий каток
Валерио
Кто сталкивался практически с этим вопросом, подскажите. Согласно производству работ по устройству и капремонту автодорог, во время проведения асфальтирования на объекте должен присутствовать еще один "запасной" каток, на случай отказа рабочего катка. Применял ли кто на практике этот "запасной" каток и как это всё проводить по ДЦ,АВР и т.д.
Оценить сообщение
 
Валерио
Хорошо, каток есть в ПОС и в нашем ППР. Его тогда нужно отдельной позицией включать в ЛК ??? И как быть с ценой за маш./час, Заказчик вряд ли захочет платить за каток в "резерве", который простоял всю смену, по полной стоимости. А орендодателю всё равно - стоял в резерве этот каток или работал. Вы взяли в оренду за смену, вот и платите. Интересуют такие вот подробности и как с ними бороться ??? Спасибо
Оценить сообщение
 
AlexNewman
Не согласен, большинство расценок и так включает в себя 2-3 вида катков, так что в случае поломки можно применить и другие виды катков...
Оценить сообщение
 
alexsmeta
AlexNewman написал(а):
Не согласен, большинство расценок и так включает в себя 2-3 вида катков, так что в случае поломки можно применить и другие виды катков...


Нормой учтены котки необходимые для выполнения работ! А тут вроде как едет речь о резерве, то есть каток который не работает, а просто стоит.
Оценить сообщение
 
Валерио
prepod спасибо !! Намек понял. А за ППР директор действительно не плптит.
Оценить сообщение
 
Валерио
prepod спасибо !! В очередной раз по телефону дал исчерпывающую информацию, на которую я потратил бы наверное неделю в поисках других источников.
Оценить сообщение
 
larsen51
Цікаве питання про додатковий каток і цікаві відповіді. В моїй практиці і інженреа кошторисника проектного інституту, і нач. відділу ціноутворення на бюджетній будові, і останні роки як працівника КРУ по питанням ватрості державного будівництва було різне... Але щоб каток додатковий, та ще й той, який визначається в ПОБ (???))), а потім в ПВР- додатковий (???)) - то це вже щось нове))). Шановні, для ДЕРЖАВНОГО ціноутворення є державні норми з визначенням нормативних витрат застосованих в нормі механізмів. Бажаєте м ати додатковий каток - майте хоч десяток іх, але замовник вам врахує в КБ-2в тількі ті машиновитрати - які в нормі. все інше антинормативне. Але якщо мова про приватне будівництво, то там зовсім друга історія).
Оценить сообщение
 
larsen51
"Согласно производству работ по устройству и капремонту автодорог, во время проведения асфальтирования на объекте должен присутствовать еще один "запасной" каток, на случай отказа рабочего катка".
Те, що вище написане, немає ніякого відношенна до ПОБ або ПВР Далі - ПВР не змінює державні норми, наприклад тим, що збільшує в них машиногодини (плюсує щось "запасне")). Загальне правило - не влаштовує державна норма - розробляй і затверджуй індивідуальну. До питання "запасного катка" - питання перебазування машин і стіснені умови експлуатації машин немають ніякого відношення.
Оценить сообщение
 
denoksa
Вопрос к Larsen51. Работа системы водопонижения согласно проекта нужен 1 насос, согласно техкарте, ПОСа и ППР у нас дополнительно должен установливается дополнительно резервный насос. За 15 лет работы еще не один КРУшник и прочие проверяющие не сняли резервный насос (бюджетные деньги). Главное правильно и обоснованно указать необходимость. Удачи всем.
Оценить сообщение
 
larsen51
Вопрос к Larsen51 Все вірно відносно насосу. Треба тільки розуміти, що ПОБ - це теж ПРОЄКТ, це розділ "Організація будівництва" проєкту. .Не можна говорити, що в проєкті от так, а в ПОБ - інше. Тому, якщо в складі проєкта є два насоси - то в чому питання і до кого воно?. Відносно ПВР. ПВР уточнює те, що прйнято (затверджено) в проєкті. ПВР не має права змінювати проєкт. Змінюють проєкт технічні рішення і інші проєктні документи. Відносно технологічної карти - вона розробляється в складі проєкту організаціє будівництва та в складі ПВР. Тобто знову ніяких протиріч між правилами і фактом немає. Тому КРУ ніяких зауважень і не зробило. Взагалі, питання додаткових витрат - це не прості питання, але вони вирішуються і успішно, чого всім і бажаю.
Оценить сообщение
 
denoksa
Так если в ПОСе укажет проектант, что требуется дополнительный каток - надо делать индивидуальную норму?

В проекте указано необходимо выполнить замену водосточной трубы и все, а в ПОСе указано небходимо установить леса , а в ППРе альпинистами??? как быть
Оценить сообщение
 
alexsmeta
Получается, что мы постоянно крутимся на одном месте, пытаемся друг другу доказывать, что именно он прав. Нужен каток или не нужен, работал кран или не работал и т.д. т.п..
Что главное? Разве не стоимость?! Почему проверяющие не задаются вопросом, а почему такая низкая или высокая стоимость работ? Какая реальная (фактическая) стоимость работ?! Только из-за заработной платы стоимость 1м2 работы может быть разная (один заказчика пропускает 10 000 грн., а другой 20 000 грн.).
Кто из проверяющих скажет какая РЕАЛЬНАЯ стоимость облицовки пола керамической плиткой? Сколько факторов влияет на стоимость?

А нормы? Состав работ, время, разряд, машины .... - это все правильно? НЕТ!

Работаем дальше .....дальше мы все доказываем, обосновываем .....
Оценить сообщение
  x 1
 
Scouser
Валерио написал(а):
Кто сталкивался практически с этим вопросом, подскажите. Согласно производству работ по устройству и капремонту автодорог, во время проведения асфальтирования на объекте должен присутствовать еще один "запасной" каток, на случай отказа рабочего катка. Применял ли кто на практике этот "запасной" каток и как это всё проводить по ДЦ,АВР и т.д.


При ущільненні асфальтобетонного покриття застосовується група котків: легкі, середні, важкі.
Який повинен бути запасним? Чи ціла група?
Це абсурд. Для того, щоб уникати таких ситуацій потрібно ущільнення асфальтобетонного покриття виконувати справною технікою, а не зламками. Ця відповідальність на головному механіку підрядної організації. Можна ставити і по два запасних котка, тільки за власний рахунок.
Оценить сообщение
  x 1
 
Y
Scouser написал(а):
Валерио написал(а):
Кто сталкивался практически с этим вопросом, подскажите. Согласно производству работ по устройству и капремонту автодорог, во время проведения асфальтирования на объекте должен присутствовать еще один "запасной" каток, на случай отказа рабочего катка. Применял ли кто на практике этот "запасной" каток и как это всё проводить по ДЦ,АВР и т.д.


При ущільненні асфальтобетонного покриття застосовується група котків: легкі, середні, важкі.
Який повинен бути запасним? Чи ціла група?
Це абсурд. Для того, щоб уникати таких ситуацій потрібно ущільнення асфальтобетонного покриття виконувати справною технікою, а не зламками. Ця відповідальність на головному механіку підрядної організації. Можна ставити і по два запасних котка, тільки за власний рахунок.


100 %
Оценить сообщение
 
larsen51
сметчик "Так если в ПОСе укажет проектант, что требуется дополнительный каток"
В ПОБ застосовуються державні норми проектування і ціноутворення. Якщо умови будівництва йдуть всупереч з нормами витрат машиногодин або, і інших ресурсів), то В САМОМУ ПОБ розробляються норми на цю будову, які діють на цій будові. Це затверджується в проекті. Якщо в ПОБ не розроблено НОРМИ на ЦЮ будову і так і затверджений проект, то потім можна вносити корективи в ПКД в межах загальної вартості і розробляти індивідуальні норми, а якщо це тягне за собою збільшення загальної вартості, то треба перезатверджувати проект. А відносно того, що треба заміна труби, а про ліса в проекті нічого не сказно. Тут все просто - відповідна норма враховує роботи і всі витрати праці і механізмів на визначеній висоті і в визначених умовах. В окремих випадках, визначених в проекті, розробляється і фінансується проект встановлення лісів. Цей проект є окремим креслення і окремим кошторисом в складі РД.
Оценить сообщение
 
larsen51
ученикПолучается, что мы постоянно крутимся на одном месте
Державне ціноутворення з його рамками по витратам і цінам - є абсурдним з того часу, коли ми перейшли на капіталістичний шлях розвитку. Ці норми, ці ціни, ці кошториси для вмілих - джерело наживи, для невмілих - зона козлів відпущення. Вмілі зроблять так, що кошторисники і з ними ті, хто держе в руках ручку для головних підписів, живуть як в маслі варенники. При цьому ГОЛОВНЕ: жодний перевіряючий не може щось заперечити чи щось зауважити. Це робота 25 годин на добу, але вона того варта. А не бюджетне будівництво - то зовсім інша система. На закінчення скажу такий факт: В США не існує державних і "коммерческих" норм. І об'єкти державні і недержавні оцінюються одними нормами. Ці норми ніякий інпроект не народжує в потугах або без потуг та в цілковитому відриві від життя. Там існує система абсорбації норм , що на ринку будівництва пройшли перевірку життям, а не випуском інпроекту. Поки нам до цього дуже далеко. Поки що нам треба норми знати (і головне РОЗУМІТИ іх!!!) і вміти ними користуватися. І мій девіз))): Треба не виконувати ДСТУ, ДБН і т.п. Треба їх ВИКОРИСТОВУВАТИ з користю для себе БЕЗ ніяких нериємних наслідків і для себе і для тих, хто з тобою в одному човні..Я так думаю і так вимагаю з підлеглих. Приємно було поспілкуватися зі всіма. Вдачі всім в нелегкій праціі ціноутворення. Процвітання фірмі Препода! Я знаю, що цей хлопець завжди прийде на допомогу всім, хто в ній потребує. Бажаю успіху і новеньким і досвідченим! Ми робимо велику справу і ми дійсно на передньому краї- нами затуляють амбразури КРУ-"кулеметів")))
Оценить сообщение
  x 2
 
Valentin
Larsen51 написал(а):
...
Державне ціноутворення з його рамками по витратам і цінам - є абсурдним з того часу, коли ми перейшли на капіталістичний шлях розвитку. Ці норми, ці ціни, ці кошториси для вмілих - джерело наживи, для невмілих - зона козлів відпущення. Вмілі зроблять так, що кошторисники і з ними ті, хто держе в руках ручку для головних підписів, живуть як в маслі варенники. При цьому ГОЛОВНЕ: жодний перевіряючий не може щось заперечити чи щось зауважити. Це робота 25 годин на добу, але вона того варта. А не бюджетне будівництво - то зовсім інша система. На закінчення скажу такий факт: В США не існує державних і "коммерческих" норм. І об'єкти державні і недержавні оцінюються одними нормами. Ці норми ніякий інпроект не народжує в потугах або без потуг та в цілковитому відриві від життя. Там існує система абсорбації норм , що на ринку будівництва пройшли перевірку життям, а не випуском інпроекту. Поки нам до цього дуже далеко. Поки що нам треба норми знати (і головне РОЗУМІТИ іх!!!) і вміти ними користуватися. І мій девіз))): Треба не виконувати ДСТУ, ДБН і т.п. Треба їх ВИКОРИСТОВУВАТИ з користю для себе БЕЗ ніяких нериємних наслідків і для себе і для тих, хто з тобою в одному човні..


072-q 075-q 074-q
Оценить сообщение
 
denoksa
Зачем далеко ходить возьмем Молдову
denoksa приєднав зображення:

_2020-10-01_16-48-08.jpg
[109.4]
Оценить сообщение
 
Перейти на Форум:

btm-left.pngbtm-right.png
Подобные темы
Теми Форум Відповідей Останні повідомлення
Додатковий заробіток Ищу/предлагаю работу 4 March 13 2008 11:19
btm-left.pngbtm-right.png
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 ВІДНОВИТИ 
btm-left.pngbtm-right.png
Навігація
bullet.gif Статті
bullet.gif Правила сайту
bullet.gif Зворотній зв'язок
Кошторисні програми
bullet.gif Замовити кошторис
bullet.gif C=>C=>C=>С
Різне
bullet.gif Увага!!! Курси!
bullet.gif Новини
bullet.gif Архів новин
btm-left.pngbtm-right.png
Зараз на сайті
bullet.gif Гостей: 9

bullet.gif Користувачів: 0

bullet.gif Всього користувачів: 25,413
bullet.gif Новий користувач: Emb20177

Подивитись >>>
btm-left.pngbtm-right.png
225,866,549 унікальних відвідувачів Завантажено за 0.56 сек. - 61 Theme Fusionist by Harly
СПРАВОЧНАЯ СИСТЕМА
ЗОДЧИЙ - ДБН, СНиП, ДСТУ, ГОСТ, ПРИКАЗЫ, ПИСЬМА (рекомендована Госстроем)