Який розмір кошторисної зарплати на 2025 рік по бюджету зараз враховувати? Терміново потрібно надати кошторис, замовник (ОТГ) розмір кошторисної зарплати на 2025 рік не встановлювала.
Поменялся коэффициент на пнр, был 0,8, стал 0,85: монтажні та пусконалагоджувальні роботи по устаткуванню виконує одна і та сама ланка (бригада) працівників, до витрат труда, необхідних для виконання пусконалагоджувальних робіт, застосовується коефіцієнт 0,85.
ну мабуть всетаки тут треба сказати дякую мінрегіону, що накінець то вродив.
Визначення прибутку
5.30. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
цікаво як будуть ставитись замовники до цього нововведення.
Для кошторисів у складі проекту: збільшили розмір адміністративних (в середньому втричі) , по третьому блоку загальновиробничих показник збільшився (приблизно у 2-3 рази). Коштрисний рибуток підріс, але не так значно-відсотків на 15.
IKIF написал(а):
ну мабуть всетаки тут треба сказати дякую мінрегіону, що накінець то вродив.
Визначення прибутку
5.30. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
цікаво як будуть ставитись замовники до цього нововведення.
Ось тут мені стало дуже цікаво. Припустимо, на об*єкті капремонту треба змонтувати три бетонні блоки, вартість яких по 10000 грн кожен. Трудовитрати з іх монтажу становитимуть 10 годин. У проекті прибуток буде 10*7,65=76,50. А підрядник може поставити у пропозиції (10000х3+якась там зарплата і ЗВВ, нехай іще 1000)*0,15=4650 грн.
У мене питання - де замовник візьме ще 4573,50 грн, щоби виплатити підряднику?
IKIF написал(а):
ну мабуть всетаки тут треба сказати дякую мінрегіону, що накінець то вродив.
Визначення прибутку
5.30. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
цікаво як будуть ставитись замовники до цього нововведення.
економічно обгрунтований - ну всё, давайте расчет с печатью налоговой, а потом согласуйте в министерстве, и о нет, он выше усредненного, сори не можем принять
Вопрос у меня такой. Как теперь быть с объявленными тендерами? Где вся тендерная документация ссылкой на ДСТУ и инвесторская смета рассчитана по ДСТУ. Теперь нужно вносить изменения с ссылкой на Постанову и делать перерасчет или оставлять ожидаемую стоимость туже? Благодарю)
имхо, пока нет разъяснений Минрегиона и в договоре нет пунтка пересчитывать в связи с изменением законодательства, закрывать старые проеты по старому, а новые по новому
Подскажите, пожалуйста, тепер в связи с изменениями процент на технический надзор 1,5% ? Или к єтой статье расходов добавлять услуги инженера-консультанта (3%). Инженер по технадзору идет отдельнім Договором с Заказчиком.
Змінено: Алла Алексеевна, November 19 2021 11:14
Tomaw написал(а):
Дурдом полнейший, как будто у нас в стране больше нечем заняться
Единственная правильная характеристика происходящему. Держбуд в системе ценообразования ничего не поменял. КАК КОМПЕНСИРОВАЛИСЬ прямые затраты нормативно-ресурсным методом - так и осталось. ОПР, ПРИБЫЛЬ, АДМИН - ВСЕ ТЕ ЖЕ ПОДХОДЫ. Увеличение (или уменьшение) показателей, что произошло, это не смена системы ценообразования. Держбуд - СЛОВОБЛУДЫ, ВРЕДИТЕЛИ СОВРЕМЕННОСТИ!!
Шах і мат.
що тепер робити з листом Мінрегіонбуду 7/15-2747 від 11.03.2014 https://zakon.rad...58-14#Text
який тепер прибуток, адмінку, загальновиробничі брати на поточний ремонт і послуги, на які раніше булипоширені норми ДСТУ.