Поменялся коэффициент на пнр, был 0,8, стал 0,85: монтажні та пусконалагоджувальні роботи по устаткуванню виконує одна і та сама ланка (бригада) працівників, до витрат труда, необхідних для виконання пусконалагоджувальних робіт, застосовується коефіцієнт 0,85.
ну мабуть всетаки тут треба сказати дякую мінрегіону, що накінець то вродив.
Визначення прибутку
5.30. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
цікаво як будуть ставитись замовники до цього нововведення.
Для кошторисів у складі проекту: збільшили розмір адміністративних (в середньому втричі) , по третьому блоку загальновиробничих показник збільшився (приблизно у 2-3 рази). Коштрисний рибуток підріс, але не так значно-відсотків на 15.
IKIF написал(а):
ну мабуть всетаки тут треба сказати дякую мінрегіону, що накінець то вродив.
Визначення прибутку
5.30. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
цікаво як будуть ставитись замовники до цього нововведення.
Ось тут мені стало дуже цікаво. Припустимо, на об*єкті капремонту треба змонтувати три бетонні блоки, вартість яких по 10000 грн кожен. Трудовитрати з іх монтажу становитимуть 10 годин. У проекті прибуток буде 10*7,65=76,50. А підрядник може поставити у пропозиції (10000х3+якась там зарплата і ЗВВ, нехай іще 1000)*0,15=4650 грн.
У мене питання - де замовник візьме ще 4573,50 грн, щоби виплатити підряднику?
IKIF написал(а):
ну мабуть всетаки тут треба сказати дякую мінрегіону, що накінець то вродив.
Визначення прибутку
5.30. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
цікаво як будуть ставитись замовники до цього нововведення.
економічно обгрунтований - ну всё, давайте расчет с печатью налоговой, а потом согласуйте в министерстве, и о нет, он выше усредненного, сори не можем принять
Вопрос у меня такой. Как теперь быть с объявленными тендерами? Где вся тендерная документация ссылкой на ДСТУ и инвесторская смета рассчитана по ДСТУ. Теперь нужно вносить изменения с ссылкой на Постанову и делать перерасчет или оставлять ожидаемую стоимость туже? Благодарю)
имхо, пока нет разъяснений Минрегиона и в договоре нет пунтка пересчитывать в связи с изменением законодательства, закрывать старые проеты по старому, а новые по новому
Подскажите, пожалуйста, тепер в связи с изменениями процент на технический надзор 1,5% ? Или к єтой статье расходов добавлять услуги инженера-консультанта (3%). Инженер по технадзору идет отдельнім Договором с Заказчиком.
Змінено: Алла Алексеевна, November 19 2021 11:14
Tomaw написал(а):
Дурдом полнейший, как будто у нас в стране больше нечем заняться
Единственная правильная характеристика происходящему. Держбуд в системе ценообразования ничего не поменял. КАК КОМПЕНСИРОВАЛИСЬ прямые затраты нормативно-ресурсным методом - так и осталось. ОПР, ПРИБЫЛЬ, АДМИН - ВСЕ ТЕ ЖЕ ПОДХОДЫ. Увеличение (или уменьшение) показателей, что произошло, это не смена системы ценообразования. Держбуд - СЛОВОБЛУДЫ, ВРЕДИТЕЛИ СОВРЕМЕННОСТИ!!
Шах і мат.
що тепер робити з листом Мінрегіонбуду 7/15-2747 від 11.03.2014 https://zakon.rad...58-14#Text
який тепер прибуток, адмінку, загальновиробничі брати на поточний ремонт і послуги, на які раніше булипоширені норми ДСТУ.