форми КБ-2в та довідки про вартість не включається, а передається підряднику за окремим актом. Раніше була форма М-15а. У випадку виконання робіт господарським способом роботи виконуються силами та
Відображати в актах давальницьку сировину та матеріали можливо лише при виконанні підрядних робіт шляхом проставляння позначки "поставка Замовника" у вартості матеріалу. Обладнання Замовника до
Ксима, при будь-якому виді виконання робіт КБ-2в не є підставою для списання матеріалів та обладнання. Підставою для бухгалтерського обліку є звіт відповідальної особи (виконроба, майстра).
У мене питання, що стосується адмін.витрат у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ (ФОП), що працює на спрощенні системі оподаткування (сплачує 200 грн. в місяць + 100грн. за кожного найманого працівника)
Фізична особа – підприємець виконував роботи з реконструкції за Договором Підряду . Замовник ВКБ міської ради, кошти місцевого бюджету.
При взаєморозрахунках за виконані роботи до акту виконаних робіт (КБ-2В) були включені адіністративні витрати.
При перевірці КРУ ставить як завищення витрат і вимагає повернення адмін витрат, включених до актів виконаних робіт (КБ-2В), так як, згідно ДБН 1.1-1-2000 ці витрати стосуються тільки будівельних організацій, а ФОП не є будівельною організацією і не є юридиною особою і в нього немає адмін апарату.
Але, даний ФОП має ліцензію на здійснення будівельної діяльності, має, крім найманих працівників робочих професій, бухгалтера (відповідно сплачує йому заробітну та відрахування на соціальні заходи згідно з законодавством);
ліцензійне програмне забезпечення (ПК АВК-3 (3840грн +1500грн. щорічна абонплата)),
щороку піписується на збірник «Ціноутворення у будівництві»;
має компютер та іншу копіювальну та розмножувальну оргтехніку;
рахунок у банку (відповідно сплачує кошти за розрахунково-касове обслуговування);
регулярно відвідує семінари, що стосуються Ціноутворення у будівництві
іт.п;
всі витрати може підтвердити документально.
Тбто, витрати, які належать до ПЕРЕЛІКУ адіністратиних витрат (додаток 3 розділ 1 методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт) даний ФОП має. Інша справа, що в нього їх менше ніж у юридичної особи , але ж він (ФОП) визначає ЇХ розрахунково аналітичним методом і може підтвердити всі свої фактичні фитрати.
Якою нормою Закону заборонено ФОП влючати до Актів виконаних робіт Адмін. Витрати, адже згідно ст. 51 ЦКУ:
Стаття 51. Застосування до підприємницької діяльності
фізичних осіб нормативно-правових актів, що
регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб
1. До підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються
нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність
юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає
із суті відносин.
Підкажіть, будь ласка чи існує це «інше встановлене законом»?
Відповідно до ГКУ:
Стаття 42. Підприємництво як вид господарської діяльності
1. Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична,
на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється
суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення
економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Стаття 43. Свобода підприємницької діяльності
1. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати
будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Стаття 47. Загальні гарантії прав підприємців
1. Держава гарантує усім підприємцям, незалежно від обраних
ними організаційних форм підприємницької діяльності, рівні права
та рівні можливості для залучення і використання
матеріально-технічних, фінансових, трудових, інформаційних,
природних та інших ресурсів.
2. Забезпечення підприємця матеріально-технічними та іншими
ресурсами, що централізовано розподіляються державою, здійснюється
з метою виконання підприємцем поставок, робіт чи послуг для
пріоритетних державних потреб.
Держбуд разъясняет; кстати это не тот ДУРушник, который прибыль (полностью) снимал с выполнения ПІДПРИЄМЦЯ?
В соответствии со статьей 55 Хозяйственного кодекса Украины (далее - ХКУ), вступившего в силу с 1 января 2004 года, субъектами хозяйствования являются:
1) хозяйственные организации - юридические лица, созданные в соответствии с Гражданским кодексом Украины, государственные, коммунальные и иные предприятия, созданные в соответствии с ХКУ, а также другие юридические лица, осуществляющие хозяйственную деятельность и зарегистрированные в установленном порядке;
2) граждане Украины, осуществляющие хозяйственную деятельность и зарегистрированные в соответствии с Законом в качестве предпринимателей.
Согласно статье 128 ХКУ гражданин признается субъектом хозяйствования при осуществлении им предпринимательской деятельности при условии государственной регистрации его в качестве предпринимателя без статуса юридического лица в соответствии со статьей 58 ХКУ, а согласно статье 42 ХКУ предпринимательство - это самостоятельная, инициативная, систематическая, на собственный риск хозяйственная деятельность, осуществляемая субъектами хозяйствования (предпринимателями) с целью достижения экономических и социальных результатов и получения прибыли.
Согласно статье 47 ХКУ государство гарантирует всем предпринимателям независимо от избранных ими организационных форм предпринимательской деятельности, равные права и равные возможности для привлечения и использования материально-технических, финансовых, трудовых, информационных, природных и других ресурсов.
В соответствии со статьей 51 Гражданского кодекса Украины к предпринимательской деятельности физических лиц применяются нормативно-правовые акты, регулирующие предпринимательскую деятельность юридических лиц, если иное не установлено Законом или не вытекает из сути отношений.(ДА КРУшник пускай что-то "новое покажет")
Покажите этому ДУРушнику Приложение 2 "МР по формированию себестоимости СМР" и задайте ему вопрос какими статьями (зарплата, материалы, механизмы, ОПР...) в Форме КБ-2в компенсируются затраты понесенные Вами при строительстве перечисленные в Приложении 2. Ну в конце концов угостите его диоксином - не докажут, что это зделали Вы. Скажут сам выпил...
Русскополянец, спасибо за ответ и за поддержку, а представитель КРУ ничего не хочет сказать? Я просто выстроила свою стратегию защиты, но если ошибаюсь, подскажите мне, пожалуйста в чем? мне ведь "чужого не надо", я просто за справедливость... (я заказчик) особенно, когда КРУ просто по праву сильнейшего говорит: "НИЗЯ потому, что НИЗЯ!"
Змінено: ВКБ, October 30 2009 09:25
Цитата ВКБ:
У мене питання, що стосується адмін.витрат у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ (ФОП), що працює на спрощенні системі оподаткування (сплачує 200 грн. в місяць + 100грн. за кожного найманого працівника)
Буду дуже вдячна за відповідь.
якщо я правильно зрозумів - у вас як у СПДФО є в наявності всі первинні документи, що підтверджують ваші витрати, в тому числі ті, які відповідно до П(С)БО 16 відносяться до адмінітративних - тобто, є договори з найманими працівниками, відомості з/п, найманий чи власний офіс і звідси - рахунки за ел.енергію, опалення і т.д.
по-перше - що ві порушили?? це питання мене цікавить в тому вигляді, як воно викладено в акті ревізії чи довідці зустрічної звірки
наскільки я знаю в таких випадках посилаються на п 2.2 Державного класифікатора України "Класифікація організаційно-правових форм господарювання" та на розділ 4 ДБН 2000, що є невірним
по-друге - при наявності фактичних адмін.витрат (див. вище) та при визначенні їх розміру аналітичним (розрахунковим) методом - які можуть буди питання..тим паче, що ви напевне погоджували цей розрахунок із замовником (взагалі такі речі - порядок відображення в актах КБ-2в не прямих витрат краще передбачати в контрактах)
по-третє - як не соромно - але адміни зазвичай з СПДФО знімають, як то кажуть, на шарка, тому що чомусь кволо такі підприємці захищаються....хоча треба було б:cvet: