Нет, ви плутаєте акт обстеження і ДА. ДБН А.2.2-3:2014 8.4 - об'єми робіт в ДА мають бути. цим документом ви підміняєте розробку повної ПД. питання те саме - хто обстежує, планує роботи
дефектування об'єктів. А форма дефектного акту з Настанови - це дещо. Вважаю, що перш за все у дефектному акті повинні бути перераховані всі недоліки об'єкту обстеження, а вже потім перелік робіт,
k_3, на мій погляд, кошторисник може підписувати дефектний акт лише у складі комісії, якщо є співробітником підприємства будівлі якої обстежують, або працівником підприємства, якому делегували
k_3, посилання на статтю з підбіркою огляду законодавства щодо дефектних актів https://radnuk.com .ua/voiennyj-stan/ defektnyj-akt-skas uvaly-doslidzhuiem o-rizni-formy-defe ktnoho-akta/
Доброго дня!
Орендар вимагає Акт здачі приміщення в експлуатацію. Приміщення побудовано в середині минулого століття. Орендодавець приміщення купив після 2000 року, має Свідоцтво права власності.
Вимоги Орендаря безглузді, проте необхідно відповісти. Який нормативний акт визначає питання зберігання такого Акту? Скільки зберігається такий акт і у кого? Яким нормативним актом можно підтвердити, що достаньо Свідоцтва права власності.
Тобто, щоб відповісті, мов, у зв'язку з такою-то "постановою/наказом/порядком" акти сдачі зберігаються там-то і там-то і потрібні Будівельнику/Замовнику. Так як ми не Будівельники/Замовники, а покупці, то згідно з "постановою/актом/порядком" нам необхідні тільки такі документи, що є підтвердженням того, що об'єкт сдано в експлуатацію і він належит нам.
Я думаю таких нормативных документов не существует.
Люди этого знака чувствительны, склонны к размышлениям, но бывают раздражительны. Обычно пользуются уважением, но часто вступают в конфликты со старшими или начальством.
Леля25 , Орендар повинен бути впевнений,що приміщення належить саме Вам на правах власності . А також між сторонами Орендар і Орендодавець повинен бути укладений акт прийому передачі приміщення в експлуатацію (на час оренди ), де відображається стан об"єкту що орендується , і його основні техніко-економічні показники . Акт комісії по здачі об"єкта , або в світлі нових рішень декларація про готовність об"єкта орендаря аж ніяк не повинна цікавити.
Орендар має засвідчені копії св-ва права власності, Акт здачі-приймання приміщення в оренду.
Тут мова йде саме про Акт введеня в експлуатацію, той що був складений держ. комісією у 1950 році.
Є певні інструкції зі зберігання такого акту, у т.ч. і строк здачі в архів. Меня саме такий документ потрібекн, щоб ввічливо запропонувати перестати дернею займатися.
Дякую всім за відповіді:))