По поводу розвезення стояків. Проектант вважає, що стояки СВ 105-5 повинні враховуватись за нормою КБ33-120-6, як по лінії 6-10кВ, а Замовник не погоджується. Як правильно?
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, як правильно взяти норму на розвезення стояків при будівництві ПЛ-0,4кВ, коли на лінії є стояки СВ 95-2 та СВ 105-5? Береться за однією нормою КБ33-120-5, чи розділя
Доброї ночі!!!Дайте пораду.При складанні договору на поточний або капітальний ремонт доріг загального користування початковими даними для його складання є ДЦ та дефектний акт.Потім і зявляється звичайно форма КБ-2.Якщо ми надаемо транспортні послуги але обєм робіт невідомий (тонаж,кілометраж),тоді на підставі чого в договірі вказувати що будуть проводитись розрахунки?Бачив варіанти за 2009 рік-там писали що вартість послуг буде надано на підставі розрахунків згідно ДБН.В інших випадках-вказувалось тільки вартість маш.години ну а Акт виконаних робіт по факту.Як правильно скласти даний договір, а головне законно?
І ще?Договір на три сторінки.Як доказати обом сторонам що перші сторінки потрібно візувати,а останню підписувати та затверджувати М.П.
Изменил(а) Игор1985104, December 21 2012 23:32
Включите ориентировочно, т.е. заложите максимальный километраж и максимальный тоннаж (думаю это можно прикинуть). Таким образом у Вас в ДЦ будет зарезервированна сумма. Фактическая сумма будет меньше - отображается в КБ-2. И допсоглашение писать не надо.
А зачем доказывать? Не хотят визировать - пусть не визируют. Это до поры до времени, пока не нарвутся.
В пучинах сумрачных расчета блуждать была ему охота...