03-12-2024 18:51
Техпідтримка в Viber


Техпідтримка АВК⁩


Група підтримується безпосередньо розробниками
btm-left.pngbtm-right.png
Міні-чат
Для участі в міні-чаті Ви повинні авторизуватися

[off] 27.11.2024
Нет, дякую за роз'яснення.

[off] 27.11.2024
матеріалами та обладнанням одного суб'єкта господарювання (тобто Замовник і Підрядник - одна юридична особа) і підстав виокремлювати матеріали немає.

[off] 27.11.2024
форми КБ-2в та довідки про вартість не включається, а передається підряднику за окремим актом. Раніше була форма М-15а. У випадку виконання робіт господарським способом роботи виконуються силами та

[off] 27.11.2024
Відображати в актах давальницьку сировину та матеріали можливо лише при виконанні підрядних робіт шляхом проставляння позначки "поставка Замовника" у вартості матеріалу. Обладнання Замовника до

[off] 27.11.2024
Ксима, при будь-якому виді виконання робіт КБ-2в не є підставою для списання матеріалів та обладнання. Підставою для бухгалтерського обліку є звіт відповідальної особи (виконроба, майстра).

btm-left.pngbtm-right.png
ИCC
Інформаційно-довідкова система Зодчий
btm-left.pngbtm-right.png
Нормативна база
ГНч ГНч
ДСТУ ДСТУ
ЕНиР ЕНиР
РЭСН РЭСН
РЭСНмо РЭСНмо
РЭСНр РЭСНр
Реставрация Реставрация
Минпром Минпром
СцнПРдС СцнПРдС
Пусконаладка Пусконаладка
Прейскурант 260543Е Прейскурант 260543Е
btm-left.pngbtm-right.png




[On-Line консультация]
Сергій - Як вивисти в АВК розгорнутий розрахунок №1 Заробітня плата та інші супутні витрати? для податкової
Мария - Доброго дня. Хтось може підказати середньомісячну тривалість робочого часу з 10.11.24 року?
Артем - Доборого дня. підскажіть. державна установа, ремонт на 4му поверсі, як врахувати підіймання матеріалів на 4й поверх робочими?
Перегляд теми
» Питання та відповіді » Дорожное строительство
Тут был(и) 1 Гостей
 Роздрукувати тему
Ямочный ремонт
Sonex
Нужно составить смету на ямочный ремонт асфальтных дорог вручную..... Может у кого-то есть пример? Буду очень-очень благодарна!!!!!!
Оценить сообщение
 
Викторинка
Р18-7-1... і т.д. в залежності від величини ям. Р18-5-1,якщо є потреба в ремонті щебневої основи.
Оценить сообщение
 
Sonex
а якщо необхідно ще влаштування піщаної основи?
Оценить сообщение
 
Викторинка
Р18-19-1 -піщана основа, але тоді не ямковий ремонт ? Засипати в ями пісок як онснову нічого недасть. Треба знімати а.бетонне покриття ,виправляти щебневий профіль і основу.
Оценить сообщение
 
Sonex
і ще, такі ж самі роботи є в збірнику Автомобільні дорги і мости... звідки обирати? яка різниця??
Оценить сообщение
 
Sonex
Викторинка написал(а):
Р18-19-1 -піщана основа, але тоді не ямковий ремонт ? Засипати в ями пісок як онснову нічого недасть. Треба знімати а.бетонне покриття ,виправляти щебневий профіль і основу.



можливо, мені перелік робіт дав майстер: очищення ям від грязі, пилу та рештків покриття повітродувом, улаштування піщаної основи, улащтування щебеневої основи, укладання асфальтобетонної суміші вручну
Оценить сообщение
 
Викторинка
Кожен збірник норм має технічну частину де написано ,умови при яких норми збірників застосовуються. Збірники РЕКНр застосовуються зокрема для ремонту.Е27 Для нового будівництва і реконструкціїї автомобільних доріг.
Оценить сообщение
 
qwerty
Р18 для дорог загального користування Если у Вас заказчик с/совет или город










Alex
Оценить сообщение
 
Sonex
дякую!!!
а як на рахунок перелічених робіт? такі роботи правильні? просто наше підприємство перший раз буде ремонтувати дороги, і це зовсім новий для нас вид діяльності..... так що буду вдячна за будь-яку важливу інформацію)))
Оценить сообщение
 
Sipok
Є ще СОУ 42.2-00018112-071:2011 там є більше видів ямкових ремонтів, але це норми Укравтодору (для доріг загального користування), а розцінки Р для комунальників. За погодженням із замовником можна приміняти розцінки СОУ
Оценить сообщение
 
Игор1985104
можу на електроннку скинути пару ексешних документів на ямковий ремонт.Зветрайтесь sokvtv@list.ru.
Оценить сообщение
 
pozmarin
Добрый день!
1. Подскажите, почему фрезерование шириной 1м (ДА2-32-24) дороже и трудозатратнее, чем фрезерование шириной 0,5 м (РН18-4-1) ?

Т.е. (ДА2-32-24) = 12,66 м/ч за 1000 м2 (шир.фрезы 1м)
(РН18-4-1) = 6,03 м/ч за 1000 м2 (шир.фрезы 0,5м)

Логичнее, если фреза меньшей ширины будет ДОЛЬШЕ драть асфальт, чем ее товарищ с 1м ...

2. У нас в городе приступили к ямочному ремонту не с нарезчиками, а с фрезой (((. Продольные края вертикальные, а поперечные пологие (ну так фреза дерет). А потом края никто не обрубывает. Будет ли держаться потом асфальт на таких ямках ? Все-таки в городе наверное так нельзя. Это же не содержание, а ремонт. Т.е. какой-то гарантийный срок (ну хоть 1 год) должно же простоять? Есть у кого-нибудь опыт?










Всем добра!42
Оценить сообщение
 
Вит
pozmarin написал(а):
Добрый день!
1. Подскажите, почему фрезерование шириной 1м (ДА2-32-24) дороже и трудозатратнее, чем фрезерование шириной 0,5 м (РН18-4-1) ?

Т.е. (ДА2-32-24) = 12,66 м/ч за 1000 м2 (шир.фрезы 1м)
(РН18-4-1) = 6,03 м/ч за 1000 м2 (шир.фрезы 0,5м)

Логичнее, если фреза меньшей ширины будет ДОЛЬШЕ драть асфальт, чем ее товарищ с 1м ...

1. Потому что см. СОУ 45.2-00018112-035:2010 п. 1.3.-1.6.
логичнее посмотреть тех паспорт фрезы а потом рассуждать кто и как будет драть )))










"... Недоброе таится в мужчинах избегающих вина, игр, общества прелестных женщин, застольной беседы. Такие люди или тяжело больны, или втайне ненавидят окружающих."
Мессир Воланд
Оценить сообщение
 
katrin88katya
pozmarin написал(а):
Добрый день!
1. Подскажите, почему фрезерование шириной 1м (ДА2-32-24) дороже и трудозатратнее, чем фрезерование шириной 0,5 м (РН18-4-1) ?

Т.е. (ДА2-32-24) = 12,66 м/ч за 1000 м2 (шир.фрезы 1м)
(РН18-4-1) = 6,03 м/ч за 1000 м2 (шир.фрезы 0,5м)

Логичнее, если фреза меньшей ширины будет ДОЛЬШЕ драть асфальт, чем ее товарищ с 1м ...

2. У нас в городе приступили к ямочному ремонту не с нарезчиками, а с фрезой (((. Продольные края вертикальные, а поперечные пологие (ну так фреза дерет). А потом края никто не обрубывает. Будет ли держаться потом асфальт на таких ямках ? Все-таки в городе наверное так нельзя. Это же не содержание, а ремонт. Т.е. какой-то гарантийный срок (ну хоть 1 год) должно же простоять? Есть у кого-нибудь опыт?


Выполняли фрезерование ям при кап.ремонте дороги. Действительно после фрезы поперечные края ям получаются пологими. обрезали эти края нарезчиком или производили обрубку вручную чтобы угол = 90 градусам. Гарантию давали 2 года.
Оценить сообщение
 
Тишина
Обрезали эти края нарезчиком или производили обрубку вручную чтобы угол = 90 градусам. Гарантию давали 2 года.

Не знаете чем руководствовались, когда принимали решение о том, что края ямки должны быть строго вертикальными? Я почему спрашиваю - в ХАДИ есть целая разработка о том, что при ремонте угол между существующим и новым покрытием должен составлять 30 градусов (могу ошибиться, что именно 30 - по памяти вроде так). Тогда сцепление нового и старого материала получается оптимальным. Я пыталась выпытать у профессуры как они представляют себе механизм, которым рабочий будет отковыривать край строго 30 градусов, но теоретиков этот момент никак не интересовал.

А по поводу трудозатрат - возможно следующее объяснение - в сборнике ДА учтена фреза Виртген. У нее есть транспортер и при снятии покрытия отфрезовка сразу высыпается в кузов самосвала (обратите внимание, трудозататы фрезы и машины одинаковые, машина едет параллельно с фрезой).
В сборниках РН нет никаких признаков того, что в расценке заложена фреза Виртген. Погрузка отфрезовки указанной расценкой тоже не предусмотрена.
Считаем затраты времени на 100 м2 фрезеровки с погрузкой
- по ДА 2-32-24 = 12,66 маш-час,
- по РН 18-4-1 = 6,03 маш-часа фрезерование, РН 18-4-3 погрузка 1000 м2х0,04 м=40 м3 6 маш-часов. итого с погрузкой 12,03 маш-часа. Разница в трудозатратах не значительная.
Оценить сообщение
 
katrin88katya
Тишина написал(а):
Обрезали эти края нарезчиком или производили обрубку вручную чтобы угол = 90 градусам. Гарантию давали 2 года.

Не знаете чем руководствовались, когда принимали решение о том, что края ямки должны быть строго вертикальными? Я почему спрашиваю - в ХАДИ есть целая разработка о том, что при ремонте угол между существующим и новым покрытием должен составлять 30 градусов (могу ошибиться, что именно 30 - по памяти вроде так). Тогда сцепление нового и старого материала получается оптимальным. Я пыталась выпытать у профессуры как они представляют себе механизм, которым рабочий будет отковыривать край строго 30 градусов, но теоретиков этот момент никак не интересовал.

А по поводу трудозатрат - возможно следующее объяснение - в сборнике ДА учтена фреза Виртген. У нее есть транспортер и при снятии покрытия отфрезовка сразу высыпается в кузов самосвала (обратите внимание, трудозататы фрезы и машины одинаковые, машина едет параллельно с фрезой).
В сборниках РН нет никаких признаков того, что в расценке заложена фреза Виртген. Погрузка отфрезовки указанной расценкой тоже не предусмотрена.
Считаем затраты времени на 100 м2 фрезеровки с погрузкой
- по ДА 2-32-24 = 12,66 маш-час,
- по РН 18-4-1 = 6,03 маш-часа фрезерование, РН 18-4-3 погрузка 1000 м2х0,04 м=40 м3 6 маш-часов. итого с погрузкой 12,03 маш-часа. Разница в трудозатратах не значительная.
Оценить сообщение
 
katrin88katya
[quote]katrin88katya написал(а):
[quote]Тишина написал(а):
Обрезали эти края нарезчиком или производили обрубку вручную чтобы угол = 90 градусам. Гарантию давали 2 года.

Не знаете чем руководствовались, когда принимали решение о том, что края ямки должны быть строго вертикальными? Я почему спрашиваю - в ХАДИ есть целая разработка о том, что при ремонте угол между существующим и новым покрытием должен составлять 30 градусов (могу ошибиться, что именно 30 - по памяти вроде так). Тогда сцепление нового и старого материала получается оптимальным. Я пыталась выпытать у профессуры как они представляют себе механизм, которым рабочий будет отковыривать край строго 30 градусов, но теоретиков этот момент никак не интересовал.

Руководствовались опытом работы на практике своих сотрудников (инженеров и прорабов).Искала тоже литературу по этому поводу, но не нашла
Оценить сообщение
 
pozmarin
по поводу вертикальности кромок скорее всего написано здесь:
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
14.02.2012
м. Київ
N 54
"Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів"
6.5. Роботи із закладання вибоїн в асфальтобетонному покритті методом вирубування (вирізання) виконують в такій послідовності:

а) контур ремонтної карти пошкодженого асфальтобетонного покриття обрубують вертикально відбійними молотками або вирізають ручною чи пересувною машинкою із різальним диском;










Всем добра!42
Оценить сообщение
 
solitary-angel
Підкажіть будь ласка. Виконуємо роботи з поточного ямкового ремонту. Спочатку виконуємо фрезерування асфальтобетонного покриття, а потім виконуємо асфальтування. Яку розцінку доцільніше використовувати для асфальтування? Замовники комунальне підприємство. Дякую.
Оценить сообщение
 
Scouser
solitary-angel написал(а):
Підкажіть будь ласка. Виконуємо роботи з поточного ямкового ремонту. Спочатку виконуємо фрезерування асфальтобетонного покриття, а потім виконуємо асфальтування. Яку розцінку доцільніше використовувати для асфальтування? Замовники комунальне підприємство. Дякую.


Класика (якщо за складом робіт підходить): РН18-8-1 (або РН18-8-2, в залежності від площі ямкового ремонту).
Можливо перед ямковим ремонтом застосувати РН18-6-1 (ремонт щебеневої основи).
Також не забувайте навантаження сміття (РН20-41-1) та вивезення С311-10-М.

Але наскільки розумію в Вашому випадку технологія робіт не дуже підходить до описаної вище. Тоді можливо: 1) фрезерування та навантаження відфрезованого матеріалу РН18-3-1 (2) - якщо великі карти ремонту. Якщо невеликі, то РН18-4-1 (2). 2) Вивезення відфрезованого матеріалу С311-39. 3) Ремонт щебеневої основи(за необхідністю) РН18-6-1. Укладання АБ суміші вручну РН18-42-5 (6) - якщо карти невеликі, якщо великі, то асфальтоукладальником - РН18-43-1 (2)
Оценить сообщение
 
Перейти на Форум:

btm-left.pngbtm-right.png
Подобные темы
Теми Форум Відповідей Останні повідомлення
ремонт помещений Перші кроки 2 August 15 2007 09:14
Ремонт Проблемы и решения 1 December 03 2007 12:03
ЯМОЧНЫЙ РЕМОНТ ДОРОГИ Перші кроки 7 June 03 2008 13:07
Капитальный ремонт и КВР Перші кроки 8 June 03 2008 13:13
ремонт теплотрассы Перші кроки 4 June 12 2008 16:51
ремонт поверхности СМ 117 Консультации 6 June 12 2008 19:55
Смета на ремонт квартиры Перші кроки 2 July 22 2008 11:22
Смета на ремонт затопленной квартиры Консультации 12 July 22 2008 12:33
Кап.ремонт Проблемы и решения 3 August 18 2008 13:13
ВБН ремонт дороги і АВК Перші кроки 1 September 22 2008 08:24
btm-left.pngbtm-right.png
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 ВІДНОВИТИ 
btm-left.pngbtm-right.png
Навігація
bullet.gif Статті
bullet.gif Правила сайту
bullet.gif Зворотній зв'язок
Кошторисні програми
bullet.gif Замовити кошторис
bullet.gif C=>C=>C=>С
Різне
bullet.gif Увага!!! Курси!
bullet.gif Новини
bullet.gif Архів новин
btm-left.pngbtm-right.png
Зараз на сайті
bullet.gif Гостей: 18

bullet.gif Користувачів: 1
vzak

bullet.gif Всього користувачів: 25,412
bullet.gif Новий користувач: kabash7

Подивитись >>>
btm-left.pngbtm-right.png
224,534,100 унікальних відвідувачів Завантажено за 0.99 сек. - 59 Theme Fusionist by Harly
СПРАВОЧНАЯ СИСТЕМА
ЗОДЧИЙ - ДБН, СНиП, ДСТУ, ГОСТ, ПРИКАЗЫ, ПИСЬМА (рекомендована Госстроем)