Про визначення розміру кошторисної заробітної плати при обчисленні вартості будівництва у 2017 році
З метою встановлення механізму розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва, Міністерством прийнято Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів (наказ Мінрегіону від 20.10.2016 № 281, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 за № 1469/29599).
Відповідно до Порядку Мінрегіон у місячний термін з дня прийняття Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» має визначити розмір кошторисної заробітної плати, який враховуватиметься при обчисленні вартості будівництва у 2017 році, виходячи з рівня мінімальної заробітної плати, прийнятого державним бюджетом.
Законом України «Про Державний бюджет на 2017 рік» прийнято мінімальну заробітну плату у розмірі 3200 гривень та прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірах: з 1 січня – 1600 грн., з 1 травня – 1684 грн., з 1 грудня – 1762 гривень.
Також, Законом України від 06.12.2016 № 1774 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» установлено, що до внесення змін до законодавства мінімальна заробітна плата не застосовується, як розрахункова величина.
Порядок потребує приведення у відповідність із зазначеними законами, що дасть можливість визначити розмір кошторисної заробітної плати у будівництві згідно із законодавством.
ksilit написал(а):
в приложении 2 есть строительно-монтажные и ремонтно-строительные работы коэф.1,61
Консультанты ИВК говорят что для строительных предприятий действует ГУ 2009-2011 гг, а свежая только для ЖКХ и др подписантов. Считать можете по какой хотите, но КРУ будут проверять по выше указанному принципу. Есть даже не стыковки в Галузевой угоде и Генеральной. Есть большой вопрос, что делать ФОПам, хоть они даже с лицензией? На эти вопросы ответили просто "Незнаем, пишите письма на минрег., если ответят то сообщите и нам"
Умен не тот, кто не делает ошибок. Умен тот, кто умеет легко и быстро исправлять их.
Профи написал(а):
Консультанты ИВК говорят что для строительных предприятий действует ГУ 2009-2011 гг, а свежая только для ЖКХ и др подписантов. Считать можете по какой хотите, но КРУ будут проверять по выше указанному принципу. Есть даже не стыковки в Галузевой угоде и Генеральной. Есть большой вопрос, что делать ФОПам, хоть они даже с лицензией? На эти вопросы ответили просто "Незнаем, пишите письма на минрег., если ответят то сообщите и нам"
1600*1,28*1,308=2679грн
+ отпуск - 2679*0,12=321
итого без всяких надбавок получаем 2679+321=3000грн. что даже меньше, чем было - 3400грн.
"... Недоброе таится в мужчинах избегающих вина, игр, общества прелестных женщин, застольной беседы. Такие люди или тяжело больны, или втайне ненавидят окружающих."
Мессир Воланд
ksilit написал(а):
вот из-за этого и рекомендует Б.Н. новую угоду, где коэф. 1,61
рекомендовать никто не запрещает, но хотелось бы официального докУмета )))
а пока что можно 1.61 применять в договорах подряда с ЖКХ.
"... Недоброе таится в мужчинах избегающих вина, игр, общества прелестных женщин, застольной беседы. Такие люди или тяжело больны, или втайне ненавидят окружающих."
Мессир Воланд
Если в сборнике хотя бы по этому поводу будет разъяснение, то станет немножко легче, а что с ФОПами есть мысли?
как вариант.
ФОПам следует ориентироваться на заказчика, т.е. брать угоду их министерства. если у них нет таковой, провести приказом, что для расчета ЗП будете принимать та или иная угода.
Добрый день! Подскажите пожалуйста как рассчитывать среднюю зп если у предприятия нет отраслевого соглашения, а все работники предприятия согласно штатного расписания привязаны к должностным окладам?
Не обязательно быть подписантом ОС, надо смотреть к какой отрасли относится предприятие и внимательно читайте ОС. В них прописывается что не запрещается использовать нормы
Умен не тот, кто не делает ошибок. Умен тот, кто умеет легко и быстро исправлять их.
Здравствуйте, опираясь на этот расчет (взят из форума http://avk5.forum24.ru/?1-0-0-00001747-000-0-0-1492454416) , можно для бюджета брать 5500, только коеф. галузевой угоды утвердить в коллективном договоре?
Spoiler:[ПоказатьСкрыть]
РОЗРАХУНОК КОШТОРИСНОЇ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ
для будівельно-монтажних та ремонтно-будівельних робіт
для середнього розряду 3,8 у будівництві
Розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 визначається за формулою:
ЗПкоштор = ЗПтар + ЗПдодатк.
Тарифна частина середньомісячної заробітної плати (ЗПтар) визначається за формулою:
ЗПтар = ЗПмін • Кгалуз • Ксер.розр;
де ЗПмін – середній прожитковий мінімум для працездатних осіб. Станом на 06.04.2017 р. складає 1 600,00 грн.
Мінімальну тарифну ставку (оклад) за просту некваліфіковану працю у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, а мінімальну тарифну ставку робітника І розряду в розмірі не менше 120 відсотків розміру прожиткового мінімуму, згідно пункту 3.1.2 до Галузевої угоди між Мінрегіоном та профспілкою працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України (Галузева угода): 1 600,00 • 1,2 = 1 920,00 грн.
Кгалуз – галузевий коефіцієнт, який враховує співвідношення місячної тарифної ставки робітників першого розряду до мінімального гарантованого розміру тарифної ставки працівників, які виконують просту і некваліфіковану роботу, згідно додатка № 2 до Галузевої угоди. Для будівельно-монтажних і ремонтно-будівельних роботі коефіцієнт становить 1,61;
Ксер.розр – коефіцієнт середнього розряду – це коефіцієнт переходу від першого розряду до середнього розряду 3,8 у будівництві. Згідно з додатком А до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 становить 1,308.
Всього тарифна частина середньомісячної заробітної плати складає:
ЗПтар = 1 920 • 1,61 • 1,308 = 4 043,29 (грн.).
Додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та інші заохочувальні та компенсаційні виплати визначаються за формулаю:
ЗПдодатк = ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПвідпуст + ЗПі;
де ЗПшк – доплата за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці: відсутня;
ЗПмайст – надбавка за високу професійну майстерність визначаються за формулаю:
ЗПмайст = ЗПтар • Кмайст • Vмайст;
де Кмайст – коефіцієнт, що враховує середній розмір диференційованої надбавки до тарифної ставоки робітників розряду 3,8 згідно з відповідною Галузевою угодою становить 0,152.
Диференційовані надбавки до тарифних ставок робітників за високу професійну майстерність складають для:
ІІІ розряду – 12 відсотків;
ІV розряду – 16 відсотків;
V розряду – 20 відсотків;
VI і вищих розрядів – 24 відсотки.
Vмайст – питома вага робітників, які одержують надбавки за високу професійну майстерність становить 0,75.
ЗПмайст = 4 043,29 • 0,152 • 0,75 = 460,94 (грн.);
ЗПважл.р – надбавка за виконання особливо важливої роботи: відсутня;
ЗПвис.дос – надбавка за високі досягнення у праці визначаються за формулаю:
ЗПвис.дос = ЗПтар • К вис.дос • V вис.дос;
де Квис.дос – коефіцієнт, що враховує середній розмір надбавки згідно з відповідною Галузевою угодою становить 0,25.
Vвис.дос – питома вага робітників, які одержують надбавки за високі досягнення у праці становить 0,65.
ЗПвис.дос = 4 043,29 • 0,25 • 0,65 = 657,03 (грн.);
ЗПвідпуст – кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток визначається за формулою:
ЗПвідпуст = (ЗПтар + ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПі) • Квідпуст;
де Квідпуст – коефіцієнт, що враховує середній рівень основних і додаткових відпусток (порівняно з місячною заробітною платою) становить:
Квідпуст = 24 / (364-11) = 0,068;
де 24 – кількість днів відпустки, 364 – кількість діб у 2017 році, 11 – кількість святкових діб у 2017 році.
ЗПвідпуст = (4 043,29 + 460,94 + 657,03) • 0,068 = 350,97 (грн.);
ЗПі – інші надбавки та доплати: відсутні.
Додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та інші заохочувальні та компенсаційні виплати складає:
ЗПдодатк = 460,94 + 657,03 + 350,97 = 1 468,94 (грн.).
Розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 складає:
ЗПкоштор = 4 043,29 + 1 468,94 = 5 512,23 (грн.).
Виходячи із розрахунку розмір кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва при складності робіт 3,8 приймаємо – 5 500,00 грн.
Пересчитала без 1,61 получается 3423,74грн. (((
в Вики определение ЖКХ:
Жилищно-коммунальное хозяйство (ЖКХ) — комплекс отраслей экономики, обеспечивающий функционирование инфраструктуры поселений, а также различных зданий в них, создающих безопасное, удобное и комфортабельное проживание и нахождение в них людей путём предоставления им коммунальных ресурсов и широкого спектра жилищных услуг. Включает в себя также объекты социальной инфраструктуры для обслуживания жителей.
ИМХО Согласно этому определению все бюдж. объекты (школы, больницы и др.) и есть ЖКХ, почему тогда нельзя использовать коеф.1,61 если мы работаем на таком объекте?
ok-ok написал(а):
Пересчитала без 1,61 получается 3423,74грн. (((
в Вики определение ЖКХ:
Жилищно-коммунальное хозяйство (ЖКХ) — комплекс отраслей экономики, обеспечивающий функционирование инфраструктуры поселений, а также различных зданий в них, создающих безопасное, удобное и комфортабельное проживание и нахождение в них людей путём предоставления им коммунальных ресурсов и широкого спектра жилищных услуг. Включает в себя также объекты социальной инфраструктуры для обслуживания жителей.
ИМХО Согласно этому определению все бюдж. объекты (школы, больницы и др.) и есть ЖКХ, почему тогда нельзя использовать коеф.1,61 если мы работаем на таком объекте?
Експртиза пропустила в спочатку, але так яяк коричувалась інша частина, замовник відповідно до Порядку перерахував ЗП.
Пока мы не поймем, что Заказчик есть распорядитель Держкоштив, и только он отвечает за покупку Товаров или Услуг,
вся суетень о ЗП, цен на материалы, ОПР и т.п. не имеет ни смысла ни оснований. Ни экспертиза ни КРУ ни Минрегион =НИКТО, кроме Заказчика, не имеет права заказывать музыку для Бюджета!
Как и никто не имеет права Подрядчика ставить в неудобную позу. Договор! Согласие! Вот и весь "Порядок"!
Змінено: Valentin, May 09 2017 18:12
Добавьте сюда еще казначейство, которое мозг вынесет, если подрядные документы не оформлены согласно рекомендации великого Минрегиона.
К сожалению реалии таковы, что большинство заказчиков: школы, садики, больницы (тем более в сельской местности и в малых городах) вообще понятия не имеют о сметных нормативах и строительстве в целом, и как правило, в штате таких учреждений нет соответствующих специалистов для проверки документации, которую подает подрядчик. Ни директор школы ни главврач больницы не будут копаться в калькуляциях среднемесячной ЗП или ОПР, но, осознавая полную ответственность за трату бюджетных средств, постараются возложить сие непосильно бремя на экспертизу и технадзор. У нас были случаи, когда сумма объекта не переваливала за 300 тыс, что позволяло не проходить экспертизу, но заказчики по своей воле подали на проверку проект и смету, чтоб перестраховаться. Работу с экспертизой я только приветствую, так как никто не отменял человеческий фактор: я могу в своих сметных суждениях ошибаться по незнанию, намеренно или в спешке, а эксперт меня всегда поправит, что заблаговременно добавит уверенности в удачном прохождении проверки КРУ. Хотя и эти умудряются урвать свой небольшой кусок, скажем так, для видимости того, что не зря отрабатываю вою зарплату. Все это особенности работы с бюджетом и если подрядчик не готов, то лучше поискать частные заказы. Мое личное мнение: расходование бюджетных средств должно быть четко регламентировано, без двойных стандартов.