Нет, ви плутаєте акт обстеження і ДА. ДБН А.2.2-3:2014 8.4 - об'єми робіт в ДА мають бути. цим документом ви підміняєте розробку повної ПД. питання те саме - хто обстежує, планує роботи
дефектування об'єктів. А форма дефектного акту з Настанови - це дещо. Вважаю, що перш за все у дефектному акті повинні бути перераховані всі недоліки об'єкту обстеження, а вже потім перелік робіт,
k_3, на мій погляд, кошторисник може підписувати дефектний акт лише у складі комісії, якщо є співробітником підприємства будівлі якої обстежують, або працівником підприємства, якому делегували
k_3, посилання на статтю з підбіркою огляду законодавства щодо дефектних актів https://radnuk.com .ua/voiennyj-stan/ defektnyj-akt-skas uvaly-doslidzhuiem o-rizni-formy-defe ktnoho-akta/
проектная смета по форме 3-п делается
кол-во чел.дней*355,00 грн (сейчас такой)
+командировочные если есть
НДС
Итого с НДС
даже в ценообразовании рекомендовали этот способ
Цитата Valentin:
+ материалы (бумага и пр)
+ ОПР ( из 355грн нужно как минимум налог заплатить)
+ АР - есть все-таки руководители проекта.
+
+
...
:p
не:) наше государство уже обо всем позаботилось
и все уже входит в 355
Усереднена структура кошторисної вартості проектних та проектно-планувальних робіт станом на 01.04.2008 р.
Елементи витрат
Усереднена структура кошторисної вартості проектних та проектно-планувальних робіт, %
1. Фонд оплати праці (ФОП) 49,46
2. Нарахування на ФОП 18,92
3. Матеріали на виконання робіт 2,27
4. Амортизація 1,86
5. Зношення малоцінного інвентарю 0,15
6. Придбання типових проектів 0,89
7. Утримання будинків2,16
8. Пошта, телеграф, телефон 0,23
9. Охорона0,15
10. Інші витрати3,05
11. Кошторисний прибуток6,33
12. Адміністративні витрати,14,53
в т.ч. зарплата7,64
нарахування на зарплату 2,92
інші витрати 3,97