- вiд зарплати в прямих витратах), якi являються даними пiдрядника, дозволяють розраховувати загальновиробничi витрати не за методикою Настанови з визначення вартості будівництва, а у рiвнi, що вiдповiдає фактичним звiтним даним виконавцiв будiвельно-монт
Булава Алла,Уведення конкретних значень параметрiв Н19 (вiдсоток на зарплату у складi загальновиробничих витрат - вiд зарплати в прямих витратах) i Н20 (загальний вiдсоток на загальновиробничi
Уважаемые коллеги, прошу вас помочь разобраться.В 90-х плановики считали 1640 машино-часов. В 2005 дорожники давали 1750 машино-часов. Вроде бы похоже на истину (1750:8 = 219 дней в году).
Мото-часы (берутся со счетчика на двигателе) - это наше разгильдяйство (завел-на обед не заглушил- и т.д.). Был коэф-т перехода от МОТО-часов к МАШИНО-часам, насколько помню от 0,4 до 0,8.
Сейчас в АВК годовая наработка для трубоукладчика 2000 маш-часов. Экскаватор - 3000 маш-часов. 3000:8 = 375 дней в году. Но мех-м не может работать 8 часов день! Где истина?
kotivan3, поняття річного наробітку відображені в документі "РІЧНІ ТЕРМІНИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДОРОЖНІХ
МАШИН І МЕХАНІЗМІВ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА І
РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ "ВБН В.2.8-218-046:2006". При потребі можу вислати на електронну пошту.
(на заміну ВБН В.2.8-218-046-2001)
это ссылка на скачивание из загрузок http://www.stroys...p?did=1392
Змінено: ksilit, February 25 2011 12:13
Викторинка, вышлите, пожалуйста. Но Вы пишите о дорожных машинах. А как быть с теми же трубоукладчиками и а/кранами? Мой адрес kotl-ivan@mail.ru Заранее благодарен.