Нет, ви плутаєте акт обстеження і ДА. ДБН А.2.2-3:2014 8.4 - об'єми робіт в ДА мають бути. цим документом ви підміняєте розробку повної ПД. питання те саме - хто обстежує, планує роботи
дефектування об'єктів. А форма дефектного акту з Настанови - це дещо. Вважаю, що перш за все у дефектному акті повинні бути перераховані всі недоліки об'єкту обстеження, а вже потім перелік робіт,
k_3, на мій погляд, кошторисник може підписувати дефектний акт лише у складі комісії, якщо є співробітником підприємства будівлі якої обстежують, або працівником підприємства, якому делегували
k_3, посилання на статтю з підбіркою огляду законодавства щодо дефектних актів https://radnuk.com .ua/voiennyj-stan/ defektnyj-akt-skas uvaly-doslidzhuiem o-rizni-formy-defe ktnoho-akta/
Доброго всім дня. Питання по бюджету: чи може мінятись вартість робіт за одиницю (виділено червоним) в Акті Виконаних робіт (ДЦ динамічна) в більшу чи меншу сторону, чи краще вписуватись в неї кориктуючи відпускну ціну, транспортні затрати та заготівельно-складські затрати??? При цьому вартість ДЦ не міняється...
kolisnyk приєднав зображення:
Я просто дуже багато чув про випадки і даже сам бачив коли крушник звірявся АКТ з ДЦ і йому було байдеж динамічна чи тверда ДЦ, тому і питаю у професіоналів роботи з бюджетом і КРУ
И когда по программе один тоннаж, а в объеме другой это ж тоже не правильно.
Цукерочка, програмний комплекс передбачає введення самому об"ємів. Якщо мається на увазі вага обладнання, яка відрізняється від тої,що передбачена розцінкою,то треба завжди читати тех.частину відповідного збірника,де пропоновано застосувати різні коефіцієнти. На першу частину заданого питання,моя відповідь в міні-чаті.
еще один вопрос (глупый), а К-1,2 на стесненность они пропускают или нет? последний раз мне не пропускали, опровергали тем, что в договоре нет, хотя полздания было в эксплуатации. Спасибочки
Частное предприятие направляет своих работников в командировку. Заказчик - предприятие с частичной долей собственности государства. Какой размер суточных можно установить (30 гривен, как для бюджета или не более 0,2 процента от минимальной заработной платы, как для не бюджетных организаций) Подскажите, пожалуйста, как поступить правильно в данной ситуации.