- вiд зарплати в прямих витратах), якi являються даними пiдрядника, дозволяють розраховувати загальновиробничi витрати не за методикою Настанови з визначення вартості будівництва, а у рiвнi, що вiдповiдає фактичним звiтним даним виконавцiв будiвельно-монт
Булава Алла,Уведення конкретних значень параметрiв Н19 (вiдсоток на зарплату у складi загальновиробничих витрат - вiд зарплати в прямих витратах) i Н20 (загальний вiдсоток на загальновиробничi
Помогите разобраться с вопросом такого характера.
Может ли в инвесторской смете расстояние перевозки материалов (например асфальтобетона) превышать рекомендованные ДБН Д.1.1-1-2000 пункт ( 3.1.10.12 Витрати на доставку матеріальних ресурсів обчислюються або калькуляційним методом, або за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 т відповідного будівельного вантажу за середньою відстанню перевезень, що надаються Держбудом.)
Согласно: Додатока 15 (Довідковий ) : Середні відстані перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій для Міста - 30 км; та Сільська місцевість - 80 км
Stizko , в завданні на проектування вкажіть відстань від об"єкта до асфальтобетонного заводу і в кошторисі обнуляєте складову перевезення у вартості матеріалів і виділяєте окремим рядком перевезення асфальтобетону на відстань , для прикладу 40км, чи 85 км.
Anna777 написал(а): Stizko, если вы обоснуете, что это ближайший поставщик асфальта, то конечно же можно... укажите конкретный завад и его расстоячние до объекта...
Дело в том что ближайшие заводы малопроизводительные 20-25 т/ч, а обьём работы необходимо выполнить огромный да ещё и вкратчайшие сроки.
Прозводительные АБЗ от 100-200 т/ч которые смогут справится с паставленной задачей находятся на большем расстоянии. Могу ли я привязыватся к ним, не будет ли здесь потом подвоха, когда прийдут проверяющие органы (КРУ и т.п.)? Финансирование бюджет.
Anna777 написал(а): Stizko, если вы обоснуете, что это ближайший поставщик асфальта, то конечно же можно... укажите конкретный завад и его расстоячние до объекта...
Дело в том что ближайшие заводы малопроизводительные 20-25 т/ч, а обьём работы необходимо выполнить огромный да ещё и вкратчайшие сроки.
Прозводительные АБЗ от 100-200 т/ч которые смогут справится с паставленной задачей находятся на большем расстоянии. Могу ли я привязыватся к ним, не будет ли здесь потом подвоха, когда прийдут проверяющие органы (КРУ и т.п.)? Финансирование бюджет.
Вы ничего не нарушаете, вам все приавильно говорили, укажите расстояние в задании на проектирование, в дальнейшем можно и в договоре прописать откуда поставка асфальтобетона
Anna777 написал(а): Stizko, если вы обоснуете, что это ближайший поставщик асфальта, то конечно же можно... укажите конкретный завад и его расстоячние до объекта...
Дело в том что ближайшие заводы малопроизводительные 20-25 т/ч, а обьём работы необходимо выполнить огромный да ещё и вкратчайшие сроки.
Прозводительные АБЗ от 100-200 т/ч которые смогут справится с паставленной задачей находятся на большем расстоянии. Могу ли я привязыватся к ним, не будет ли здесь потом подвоха, когда прийдут проверяющие органы (КРУ и т.п.)? Финансирование бюджет.
Вы ничего не нарушаете, вам все приавильно говорили, укажите расстояние в задании на проектирование, в дальнейшем можно и в договоре прописать откуда поставка асфальтобетона
АБЗЕЦ ) из справки ДФИ:
" В наслідок порушення вимог підрозділу 3.1 ДБН Д.1.1-1-1-2000 та Додатку 15 до ДБН Д.1.1-1-2000(который не обезательный), яким визначені усереднені відстані перевезень будівельних матеріалів, виробів і конструкцій для обчислення транспортних витрат на стадії складання кошторисної документації, кошторисна вартість поточного ремонту автодороги завищення на суму N.
Таким чином, в наслідок неправомірного застосування завищення відстані транспортування матеріалів до місця виконання робіт, передбачених договором, незаконо одержано та використано бюджетних коштів в загальній сумі N, чим державному бюджету завдано збитків у відповідному розмірі.
Розмір збитків, завданих державному бюджету, розраховано під час ревізії шляхом перерахунку запроцентованих в актах виконаних робіт витрат на транспортування асфальтобетоної суміші до місця виконання робіт, із застосування визначеної Держбудом відстані - 80 км (Додатку 15 до ДБН Д.1.1-1-2000)."
Додаток не обовязковий, а ДФІ на нього посилається чи правомірні їх дії?
Stizko, відстані 30 км і 80 км -використовуються на стадіїї розробки інвесторської кошторисної документаціїї, тобто коли не відомий підрядник і його постачальник асфальтобетону. На стадіїї формування договірної ціни ви, як підрядник знаєте звідки будуть матеріали і розроблюєте відповідні розрахунки:постачання матеріалів власним чи орендованим транспортом на відповідну відстань. А якщо в актах Кб2 є транспортна складова,то вона формується у відповідності до умов договору і підтверджується фактичними первинними документами.
Викторинка написал(а):
Stizko, відстані 30 км і 80 км -використовуються на стадіїї розробки інвесторської кошторисної документаціїї, тобто коли не відомий підрядник і його постачальник асфальтобетону. На стадіїї формування договірної ціни ви, як підрядник знаєте звідки будуть матеріали і розроблюєте відповідні розрахунки:постачання матеріалів власним чи орендованим транспортом на відповідну відстань. А якщо в актах Кб2 є транспортна складова,то вона формується у відповідності до умов договору і підтверджується фактичними первинними документами.
Мова іде про інвесторську кошторисну документацію, да дійсно підрядник не був відомий, тому що тендерні обєкти, но в директивні строки необхідно було зробити велики обєми з випуску та укладки асфальтобетонної суміщі. АБЗ які знаходяться в нашій області даже теоритично не вспивали виконати такий обсяг робіт, тому що після проведення торгів та обявлення переможця фактично залишалося працювати близько 2-х місяців. Тому було прийнято рішення закласти відстань з сусідньої області де в наявності були АБЗ в радіусі 25 км продуктивністю 100 - 200 т/годину, алеж відстань зовсім не 80 км)