форми КБ-2в та довідки про вартість не включається, а передається підряднику за окремим актом. Раніше була форма М-15а. У випадку виконання робіт господарським способом роботи виконуються силами та
Відображати в актах давальницьку сировину та матеріали можливо лише при виконанні підрядних робіт шляхом проставляння позначки "поставка Замовника" у вартості матеріалу. Обладнання Замовника до
Ксима, при будь-якому виді виконання робіт КБ-2в не є підставою для списання матеріалів та обладнання. Підставою для бухгалтерського обліку є звіт відповідальної особи (виконроба, майстра).
Подскажите какие сейчас показатели ОПР по 2-у блоку для инвесторской сметы:
1. Показатель ЕСВ на соц. страхование по труд договорам - 38,52%
2. Оплата первых 5-ти дней времен. нетрудоспособности - 0,78%
3.% единого взноса на первые 5ть дней - 0,78%х0,332=0,259 и далее не понятно
4. % единого взноса на помощь по временной нетрудоспособности то ли 0,734 то ли 0,465
Змінено: arsenal, April 09 2014 17:07
это обязательное гос.соц.страхование в связи с утратой трудоспособности и обусловленными погребением 5,7410(вместо 3,6345)
это в ЦО №12 за 12 год есть стр.23, 24
ksilit написал(а):
это обязательное гос.соц.страхование в связи с утратой трудоспособности и обусловленными погребением 5,7410(вместо 3,6345)
это в ЦО №12 за 12 год есть стр.23, 24
а в свободной раздаче этого сборника ЦО №12 нет, случайно?
Кабинет Министров постановлением от 30.01.2015 №48 утвердил изменение пропорции распределения единого взноса на общеобязательное социальное страхование в связи с временной утратой трудоспособности в размере 4,6243 % (вместо прежнего 5,2397 %).
По этой причине пользователям АВК-5 необходимо до выхода редакции 3.0.7 изменить самостоятельно принимаемое в расчет значение соответствующего числового параметра Н116, задав его равным 0,59 % (вместо прежнего 0,67 %).
Число 0,59 получено так: 38,52*4,6243*0,332*0,01= 0,59 %.
Остальные числовые параметры ОПР, принятые по умолчанию в редакции 3.0.6 - без изменений.
Добрий день!
Дуже прошу розтлумачити непонятливій...
Скільки не рахую - доводиться "приймати на віру".
І ніяк не зрозумію звідки що потрібно брати. Тобто які дані по підприємству запросити у бухгалтера або керівника.
Величезне прохання - розпишість ЛЮДСЬКОЮ, а не АВКашною мовою звідки який параметр брати.
Н17 - я так розумію не залежно від форми організації і оподаткування, якщо ми не для себе будуємо -1?
Н18 - береться із довідки "Повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску" і визначається залежно від класу проф. ризику (будівництво - 38,5%)?
Н19 - ????
Н20 - ???
Вони в мене нулями стоять...
Н21 - стоїть 0,78, звідки береться - не знаю
Н30 - я так розумію, заробітна плата ІТР? Стоїть 1
Н34 - ясно, обираю зі списка
Н35, Н36 - автоматично, залежно від Н34
Н38 - 0,421
Н39 - 0,7821
я так розумію, що ці два враховують відсутність філіалів, і в усіх в кого філіалів не має, стоять такі цифри? Але поняття не маю звідки вони взяті...
Н101 - стоїть нуль, але звідки брати дані?
Н116 -стоїть нуль, але знов уж - звідки брати?
Н117 - якщо в нас вже стоїть Н18=38,52, то тут ставимо щось чи ні?
Н118 - це якщо у нас не постійні працівники, а по трудовій угоді?
Н119 - стоїть нуль
Н120 - стоїть нуль
це типу скільки ми витратили на 5 днів і поховання за минулий рік?
Н121 - стоїть нуль
Н122 - нуль, нічого не зрозуміла
Н123 - нуль, я так розумію показує відсоток (дробом) людей які за трудовою угодою в загальній кількості працівників підприємства? (тільки робітники чи всі)?
Н124 -0, я так розумію це а раптом ми хочемо заплатити більше ніж вимагається?
Люди! Будьласочка, поясніть раз і назавжди, щоб я не була як сліпе кошеня...
ksilit написал(а):
что Вы по итогу хотите получить?
если расчет ОПР и Админ, как требует ДСТУ, то распечатайте соответствующие бланки и отдайте бухгалтеру
Я так розумію, що даний розділ числових параметрів якраз впливає на ОПР і Адмін?
Мені хочеться розібратися - чи правильно я розумію ті параметри які я розписала і зрозуміти і, які я взагалі не розумію...
Бухгалтер у нас на 0,х ставки, так що мені доводеться і в її частину частково (вибачте за каламбур) внікать...
Olga2014 С "АВКашной мовой"-Ви погарячкували., по ДСТУ(шной) будет правильней.
Обратите внимания на : ... (дані підрядника), ... за попередній звітний рік. Одни цифры-тянут другии , и становятся-кооффициентами. Очень, грубая ошибка Н17 (строим для себя) хозспособом к=0,6. Для начала попытайтесь порахувати Админ, хоть " ... Бухгалтер у нас на 0,х ставки"-будете поражены кооф.
АндрейОполо написал(а): Olga2014 С "АВКашной мовой"-Ви погарячкували., по ДСТУ(шной) будет правильней.
Обратите внимания на : ... (дані підрядника), ... за попередній звітний рік. Одни цифры-тянут другии , и становятся-кооффициентами. Очень, грубая ошибка Н17 (строим для себя) хозспособом к=0,6. Для начала попытайтесь порахувати Админ, хоть " ... Бухгалтер у нас на 0,х ставки"-будете поражены кооф.
Дякую за натяк (щиро) - читаю ДСТУ Б.Д.1.1-3-2013 (ЗВВ)
взнаю багато цікавого... ;-)
Але заплуталася де проходить межа між ЗВВ і Адмін що стосується з/п
Я правильно розумію, що ЗВВ (відповідно до Дод. А1) це з/п, вдірядження, авто, амортизація і т.д. ВІДОКРЕМЛЕНИХ ПІДРОЗДІЛІВ буд. організації, а Адмін (Дод. Г1) - це практично те ж саме, але для АПАРАТУ буд. організації?
І це ми враховуємо коеф. Н38=0,4123 і Н39=0,7821? Тільки я беру ці коеф. бо "мені так сказали старші", а я, по правді кажучи страшенно не люблю такий підхід , а в ДСТУ цих коефіцієнтів не знайшла ... Звідки вони взяті?
Тобто на практиці ми в більшості випадків для з/п апарату враховуємо в Адмін і враховуємо це коеф. Н38, Н39?
З Н17 розібралася звідки
Правда і Н17 і Н38 і Н39 не розумію - чому якщо цього взагалі не має, то чому коеф. не нульові?
З Н34-36 розібралася по ДСТУ.
В этом и вся прелесть. Админ-все что потребляет администрация, как комплекс (з/п директоров, бухгалтеров, уборщиц, охорони, секретарей, и тд.), и их витрати на (мебли, оргтехнику, тряпки, папки, заправку катреджей, вода для куллера, аренда (коммуналка) офиса, так-же бумага(жки) с ручками и карандашами + поточний ремонт приміщень,-не стоит забывать, (цветы не включаем в витрати -если охорона праці, не будет настаивать).
ЗВВ в актах на будівництво (3-блок) : витрати на : бумажки ППРав, деклараций, тряпки, папки, заправку катреджей, вода для куллера, оренда земельної дідянки будіівництва, так-же бумага(жки) с ручками и карандашами +сверла, печатки, помости (козли), (в загальном- охорона праці + малоценка) для будівництва.
Н38, Н39-придуманы, для уменьшения стоимости (ЗВВ)
По поводу «відокремлених підрозділів»-на сьогоднішній день мабуть немає організації, яка займається тільки будівництвом. (хтось, щось-робить: продає, виготовляє, і тд.).
P.S. И какой бухгалтер, Вам, будет делить малоценку на админ., и для ІІІ блока. Про субпідряд-молчу
У…, .а сколько проверяющему потребуется времени для проверки?-соболезную.
АндрейОполо написал(а):
В этом и вся прелесть. Админ-все что потребляет администрация, как комплекс (з/п директоров, бухгалтеров, уборщиц, охорони, секретарей, и тд.), и их витрати на (мебли, оргтехнику, тряпки, папки, заправку катреджей, вода для куллера, аренда (коммуналка) офиса, так-же бумага(жки) с ручками и карандашами + поточний ремонт приміщень,-не стоит забывать, (цветы не включаем в витрати -если охорона праці, не будет настаивать).
ЗВВ в актах на будівництво (3-блок) : витрати на : бумажки ППРав, деклараций, тряпки, папки, заправку катреджей, вода для куллера, оренда земельної дідянки будіівництва, так-же бумага(жки) с ручками и карандашами +сверла, печатки, помости (козли), (в загальном- охорона праці + малоценка) для будівництва.
Н38, Н39-придуманы, для уменьшения стоимости (ЗВВ)
По поводу «відокремлених підрозділів»-на сьогоднішній день мабуть немає організації, яка займається тільки будівництвом. (хтось, щось-робить: продає, виготовляє, і тд.).
P.S. И какой бухгалтер, Вам, будет делить малоценку на админ., и для ІІІ блока. Про субпідряд-молчу
У…, .а сколько проверяющему потребуется времени для проверки?-соболезную.
Проблема в тому що я дещо недосвідчена в ЗВВ (мабуть правильно було мені підняти це питання в "Первие шаги", але вже раз тут - то не буду клонувати)... Я заплуталася - тобто образно кажучи - тряпки для постійного прибирання і поточні бамажки пишемо в Адмін, а тряпки для наведення лоску перед здачею об"єкта і бамажки, задіяні безпосередньо в веденні об"єкта це в ЗВВ 3-ий блок?
ЗІ - я намагаюся і зрозуміти як механічно заповнювати параметри, тобто безпосередньо яку цифру куди ставити і що вони реально означають, тобто яка суть цих параметрів...