Замовник дозволяє застосовувати вказане Вами обґрунтування з коефіцієнтом 0,68-0,7. Такий коефіцієнт виводився шляхом віднімання від трудовитрат на прокладання витрат на гідравлічні випробовування.
Наталья_Н, з огляду на вимоги щодо ціноутворення в Україні, на стадії проектування повинна бути розроблена та затверджена у складі проекту індивідуальна кошторисна норма. Але, зазвичай,
Доброго дня!Виникла чудова ідея.Останнім часом назбиралось багато старої-корисної літератури.Може хтось підскаже як зібрати всю інформацію найбільш важливу в один збірник,в допомогу інженеру ПТО,роздрукувати , та не порушивши цим авторські права???Може юрист Укравтодору компитентний в цих питаннях!?!?А може саме видання друкарське знає що по чьом!?!?!
Игор1985104 , багато книжок минулих років є в електронному варіанті . Довідників виданих теж є достанньо, як на мою думку. Важливо систематизувати той , умовний багаж. Окремою гілкою варто було б зібрати матеріал, який стосується дорожнього будівництва і ремонту доріг .Зокрема інформації, яка стосується новітніх технологій. Доцільно сформувати листа , що недосконала законодавча база в системі ціноутворення ,окремі норми заслуговують перегляду і т.д... У всякому разі,зичу вам успіхів у задумі донести корисну інформацію до пересічного інженера.
Викторинка,дякую!!!Листа писати не можу так-як зміни вносити не має бажання.Мені потрібно лише зібрати частину найкориснішої інформацуії із дуже старої та корисної літератури в один збірник.Якщо є бажання напишіть будь-ласка своє бачення змісту,що б Ви там хотіли б побачити.А мені так буде краще розпочати задумане.Дякую.